דף הבית תחבורה ורכב רכב יונדאי i10 מול יונדאי i20 - ההשוואה המלאה
יונדאי i10 מול יונדאי i20 - ההשוואה המלאה
מיכאל רומנסקי 27/06/14 |  צפיות: 5918

יונדאי, ענקית הרכב הדרום קוריאנית, אחראית לכמה מהדגמים הפופולאריים ביותר בישראל. מקום מרכזי, מהבחינה הזו, תופסים שני דגמים עיקריים: הראשון הוא דגם המיני i10, והשני דגם הסופר מיני i20. אז מה עומד בבסיס הדגמים המובילים האלה? ומה היתרונות של כל אחד מהם?

על יונדאי i10

יונדאי i10, בדור הנוכחי, מתבלט כבר מבחינת העיצוב החיצוני שלו: הקווים כאן נועזים בכל קנה מידה, הסגנון דינמי ותשומת לב ניכרת ניתנה גם לפרטים ה"קטנים". כך, למשל, עיצוב החלונות המוקפד, התאורה הדולקת בכל רגע נתון בחזית הרכב והאפשרות לבחור בין מגוון עיצובי גלגלים.

i10 מגיע בשלושה דגמים עיקריים. הראשון כולל מנוע 1.0 ליטר, המשויך לתיבת הילוכים ידנית. דגם זה מציע מנוע בנזין בנפח של 998 סמ''ק, ומגיע בשני גימורים: Instyle ו-Inspire. הדגם הבא, עם מנוע 1.0 ליטר המשויך לתיבת הילוכים אוטומטית, הוא בעל נפח מנוע של 998 סמ''ק גם כן, כאשר במקרה שלו ניתן לבחור בין גרסת ה-Insight ל-Premium. לבסוף, יש להזכיר את דגם ה-1.25 ליטר, Supreme, לו תיבת הילוכים אוטומטית, ונפח מנוע של 1,248 סמ''ק.

כשנכנסים לפנים הרכב, ניתן להבחין במספר מעלות נוספות. האבזור הפנימי מרשים, כאשר ניתן למנות, בהקשר הזה, מערכת קול מקורית הניתנת לשליטה מגלגל ההגה, מחשב דרך וכיוצא בזה. מבחינת הבטיחות, מדובר כאן על שש כריות אוויר, מערכת מתקדמת לבקרת יציבות (ESP), צמיגים רחבים המשפרים את אחיזת הכביש, מערכת להתרעת הנהגים הנמצאים מאחורי הרכב על בלימת חירום ועוד.

המאפיינים העיקריים של יונדאי i20

הדגם הבא, יונדאי i20, מגיע, כאמור, במימדים קטנים עוד יותר, ונחשב לאחד מדגמי הסופר מיני המובילים המוצעים כיום. הנקודה הראשונה שחשוב להדגיש היא שעל אף שמדובר ברכב קטן, המרווח הפנימי שלו דווקא רחב במיוחד, פועל יוצא של תכנון מיטבי. הרכב מציע ישיבה בתנאים נוחים, כאשר חומרי הגלם הם באיכות הגבוהה ביותר האפשרית. בנוסף, העובדה שמושבי הרכב האחוריים ניתנים לקיפול מהיר ונוח מאפשרת הגדלה של נפח תא המטען, מה שמאפשר, כמובן, העמסת ציוד.

מבחינת האבזור הפנימי, ניתן להזכיר גם כאן מערכות המגלמות בתוכן את מרבית הטכנולוגיה, ובכלל זה קונסולה הכוללת בתוכה את בקרי מערכות הקול ובקרת האקלים, נתוני מחשב הדרך ומצב הרכב, מערכת בקרת שיוט הניתנת להפעלה מההגה (בדגם האוטומטי), מערכת שמע מתקדמת, מחזיקי כוסות, תא כפפות עם קירור משקאות ועוד.

ה-i20 מגיע בשני דגמים עיקריים: הראשון כולל מנוע בנזין 1.2 ליטר, המשויך לתיבת הילוכים ידנית. המנוע הוא בנפח של 1,248 סמ''ק, עם הספק מרבי של 85/6,000 כ''ס / סל''ד. הדגם השני כולל בתוכו תיבת הילוכים אוטומטית, ומנוע 1.4 ליטר בנזין (נפח של 1,396 סמ''ק). הוא מגיע בשלוש רמות גימור: Insight, Inspire ו-Premium.

מגוון אפשרויות רכישה

חשוב להדגיש כי עבור כל אחד מהדגמים, מציעה יונדאי הצעת מימון אטרקטיבית, המבוססת על מבנה דומה לזה של הליסינג: תשלום מקדמה בגובה של כמה עשרות אלפי שקלים, תשלומיים חודשיים לתקופה של 30 חודשים ואפשרות לרכוש, בסופה של התקופה, את הרכב הלכה למעשה. תנאים אלה מקלים, כמובן, על נהגים שרוצים להרשות לעצמם את אחד מהדגמים המובילים של יונדאי, וזקוקים לפתרונות מימון שיסייעו להם להגשים את החלום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכאל רומנסקי


 


מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי
 
קווים לדמותו של מיצובישי אאוטלנדר phev
30/06/14 | רכב
כשמדברים על רכב חשמלי היברידי, מתכוונים לכזה המבוסס על שילוב מנועים. דגם האאוטלנדר phev מציע זאת בדיוק: פועלים בו, זה לצד זה, שני מנועים חשמליים, כל אחד מהם בנפח 82 כוח סוס, והם אחראיים על הנעת הגלגלים. את המשוואה משלים מנוע בעירה חשמלית (מנוע בנזין) בנפח של 2.0 ליטר (121 כ''ס), אשר מקבל על עצמו, מעבר להנעת הגלגלים, גם תפקיד של מחולל חשמלי לטעינת הסוללה.

מיצובישי אאוטלנדר phev - ליהנות ממכונית נפלאה
29/06/14 | רכב
מיצובישי, הנחשבת לאחת מחברות הרכבים הבולטות כיום, מציעה לנו בכל תקופה רכבים חדשניים ואיכותיים מאד. הפעם היא מביאה לנו, בעזרת חברת כמוביל, את האאוטלנדר phev, שהיא ללא ספק אחת המכוניות פורצות הדרך שניתן למצוא כיום.

ביטוח רכב - למה לשים לב
29/06/14 | ביטוח רכב
כמו כל מוצר ביטוחי אחר, גם ביטוח רכב נחשב למומלץ מאד והוא מוצע על ידי חברות הביטוח השונות בארץ. ביטוח רכב מציע למבוטחים כיסויים ביטוחיים חשובים ביותר, בין אם עבור הרכב עצמו ובין אם עבור הנהג שבו או נוסעיו. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח חובה, ביטוח מקיף לרכב או ביטוח צד ג', כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

בנק ירושלים משיק שירות קבלת הלוואות און ליין, ללקוחות כל הבנקים
29/06/14 | הלוואות
בשנים האחרונות, עלו הוצאות המחיה של הישראלי הממוצע באופן משמעותי. הדבר לא רק מקשה על ההתנהלות, אלא גם מצריך מחשבה מחוץ לקופסה ופניה לאי אילו פתרונות מימון ואשראי.

יונדאי i10 מול יונדאי i20
29/06/14 | רכב
לא פשוט למצוא את המכונית המתאימה. השפע הכל כך רב של דגמי המכוניות המוצעים לנו כיום, הפיתוחים הרבים בתחום וגם הצרכים שמשתנים עם הזמן, הופכים את משימת מציאת המכונית המושלמת ללא פשוטה.

יונדאי i10 מול יונדאי i20 - ההשוואה המלאה
27/06/14 | רכב
יונדאי, ענקית הרכב הדרום קוריאנית, אחראית לכמה מהדגמים הפופולאריים ביותר בישראל. מקום מרכזי, מהבחינה הזו, תופסים שני דגמים עיקריים: הראשון הוא דגם המיני i10, והשני דגם הסופר מיני i20. אז מה עומד בבסיס הדגמים המובילים האלה? ומה היתרונות של כל אחד מהם?

ביטוח דירה - כיצד ליהנות מהמענה הטוב ביותר
לא משנה כמה עלתה לכם הדירה, שבה אתם מתגוררים היום, או כמה רכוש יש לכם, סביר שהם חשובים לכם לא מעט וגם עולים לא מעט כסף. במיוחד בשביל זה מוצע לכם ביטוח דירה, המציע כיסוי במקרים שבהם נגרם נזק הן לתכולה שבבית והן למבנה עצמו.

פתרונות אשראי חוץ בנקאי של Cal: כל האפשרויות
27/06/14 | הלוואות
המציאות הכלכלית של שנת 2014 מאלצת רבים מאיתנו לשנות את חוקי המשחק. כאשר הוצאות המחיה עולות, וכאשר המצב בחשבון הבנק הופך לנזיל יותר ויותר, עולה לא פעם הצורך להתבסס על פתרונות אשראי. בהקשר הזה, על רקע הקשיים שמערימים הבנקים, נראה כי האשראי החוץ בנקאי מקבל עדיפות בעיני לא מעט אנשים, ומסיבות ברורות.

כל מה שחשוב וכדאי לדעת על ביטוח תאונות אישיות
רוצים לרכוש ביטוח תאונות אישיות ומתלבטים? סוכן הביטוח שלכם הציע לכם לרכוש את הביטוח הזה, אולם אתם לא בטוחים שהבנתם בדיוק מה הוא מציע, ובכלל - עד כמה הוא כדאי? אם כן, ובעיקר כדי לעשות לכם קצת סדר בבלאגן, ריכזנו עבורכם את כל המידע שחשוב וכדאי לדעת רגע לפני שרוכשים את הביטוח הזה. אז, קדימה, קחו נייר ועט ורשמו את ההערות הבאות.

רכישת רכב יד שניה מיבואן מורשה - על היתרונות שברכישה כזו
27/06/14 | רכב
לא בכדי בוחרים רבים באפשרות של רכישת רכב יד שניה מיבואן מורשה. אמנם אפשר גם לבחור ברכישה דרך אדם פרטי או מגרש למכירת רכבים מכל הסוגים ומכל המינים, ובכל זאת, רכישה כזו מציעה לנו לא מעט יתרונות, שלא תמיד מוצאים ברכישות אחרות. מדוע כדאי לרכוש רכב באופן זה ומהם יתרונותיה של רכישה שכזו? התשובה, לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI