דף הבית פיננסים וכספים הלוואות בנק ירושלים משיק שירות קבלת הלוואות און ליין, ללקוחות כל הבנקים
בנק ירושלים משיק שירות קבלת הלוואות און ליין, ללקוחות כל הבנקים
מיכאל רומנסקי 29/06/14 |  צפיות: 6045

בשנים האחרונות, עלו הוצאות המחיה של הישראלי הממוצע באופן משמעותי. הדבר לא רק מקשה על ההתנהלות, אלא גם מצריך מחשבה מחוץ לקופסה ופניה לאי אילו פתרונות מימון ואשראי. המקום הראשון אליו הולכים רבים הוא סניף הבנק בו מנוהל החשבון שלהם, רק כדי להבין כי מדובר בהליך מורכב, הכולל בטחונות למכביר, ובו לא מובן מאליו כלל שהבקשה תאושר. האפשרות האחרת, השגה של פתרונות מימון חוץ בנקאיים, נוחה וגמישה יותר, אך כרוכה בריביות גבוהות שהופכות את הבקשה למשתלמת הרבה פחות.

בנק ירושלים השיק לאחרונה שירות שמאפשר לבטל את החסרונות שהוזכרו: שירות קבלת הלוואות עד 50,000 ש''ח בבנק ירושלים און ליין, בהליך פשוט המבוצע מבלי שיש לצורך לצאת מפתח הבית.

על השירות החדש

במסגרת השירות, מאפשר בנק ירושלים לקבל הלוואות, בסכומים הנעים בין 5,000 ל-50,000 ש''ח, בריבית משתנה ובתקופה שעשויה להגיע עד ל-60 חודשים. ההלוואות ניתנות ללקוחות כל הבנקים, מבלי שיש צורך לפתוח בהכרח חשבון בבנק ירושלים. בנוסף על כך, כדי להקל על חייהם של מבקשי הבקשה, לא דורש בנק ירושלים בטחונות, מה שמביא לכך שלא רק שניתן להגיש את הבקשה במהרה - אלא גם שהכספים יועברו, באם הבקשה אכן מאושרת, תוך פרק זמן מהיר לחשבון הבנק של מבקשיה.

יתרון חשוב אחר של ההלוואה שמעמיד בנק ירושלים הוא שמדובר, פשוטו כמשמעו, בנטילת הלוואה לכל מטרה, מבלי שיש צורך להוכיח רכישה או הוצאה ספציפית, וללא מסמכים רבים שנדרש להנפיק. בהמשך התהליך, מגדיר המשתמש את המטרה העיקרית של ההלוואה, כאשר בין האפשרויות המוצגות מולו במעמד הבקשה המקוון ניתן למנות רכישת רכב, לימודים, טיסות לחו''ל, טיפולים רפואיים וטיפולי שיניים, אירועים משפחתיים, רכישת ציוד, סגירת התחייבויות פיננסיות או כל דבר אחר.

הלוואה בלחיצת כפתור

השירות המדובר של בנק ירושלים מאפשר לקבל את ההלוואה באופן המהיר ביותר האפשרי, באמצעות אתר האינטרנט של הבנק ותו לא. ההליך כולו, יש לציין, עומד בכל הסטנדרטים הנדרשים של אבטחה וחיסיון מידע, כך שאין חשש שמא הפרטים האישיים יגיעו לגורם אליו אינם מיועדים.

את הבקשה יכולים להגיש אנשים בעלי הכנסה קבועה, המחזיקים בחשבון בנק באחד הבנקים, בכרטיס אשראי תקף ואשר גילם עולה על 21. הבקשה מבוססת על שלושה שלבים עיקריים, אשר ניתן לצלוח אותם תוך מספר דקות ספורות:

  • "מטרת ההלוואה" - בשלב זו יוגדר הייעוד הספציפי של ההלוואה, כמו גם פרטי יצירת קשר בסיסיים עם מגיש הבקשה, פריטים שיישמרו במאגרי המידע של הבנק. זהו השלב בו מוגדר סכום ההלוואה הספציפית, שיכול, כאמור, לנוע בין 5,000 ל-50,000 ש''ח.
  • "פרטים אישיים" - שלב הכנסת הפרטים האישיים מתייחס למספר נתונים עיקריים שנדרש למלא, וביניהם מספר תעודת הזהות של מגיש הבקשה, תאריך הלידה, מין, מצב משפחתי, מספר ילדים וכתובת מדויקת: יישוב, רחוב, מספר בית ודירה, מיקוד ומקום מגורים (בעלות, שכירות, אצל ההורים או אחר).
  • "פרטי חשבון" - בשלב הסופי נדרש מגיש הבקשה למלא נתונים פיננסיים אלה או אחרים, ובכלל זה פרטי חשבון הבנק (סניף, מספר חשבון, שם החשבון ועוד) ופרטי כרטיס אשראי (ארבע ספרות אחרונות, חברה, תוקף וכן הלאה). בנוסף, עליו להגדיר את סכום ההכנסות וההוצאות הקבוע שלו.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכאל רומנסקי


 


מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי
 
קווים לדמותו של מיצובישי אאוטלנדר phev
30/06/14 | רכב
כשמדברים על רכב חשמלי היברידי, מתכוונים לכזה המבוסס על שילוב מנועים. דגם האאוטלנדר phev מציע זאת בדיוק: פועלים בו, זה לצד זה, שני מנועים חשמליים, כל אחד מהם בנפח 82 כוח סוס, והם אחראיים על הנעת הגלגלים. את המשוואה משלים מנוע בעירה חשמלית (מנוע בנזין) בנפח של 2.0 ליטר (121 כ''ס), אשר מקבל על עצמו, מעבר להנעת הגלגלים, גם תפקיד של מחולל חשמלי לטעינת הסוללה.

מיצובישי אאוטלנדר phev - ליהנות ממכונית נפלאה
29/06/14 | רכב
מיצובישי, הנחשבת לאחת מחברות הרכבים הבולטות כיום, מציעה לנו בכל תקופה רכבים חדשניים ואיכותיים מאד. הפעם היא מביאה לנו, בעזרת חברת כמוביל, את האאוטלנדר phev, שהיא ללא ספק אחת המכוניות פורצות הדרך שניתן למצוא כיום.

ביטוח רכב - למה לשים לב
29/06/14 | ביטוח רכב
כמו כל מוצר ביטוחי אחר, גם ביטוח רכב נחשב למומלץ מאד והוא מוצע על ידי חברות הביטוח השונות בארץ. ביטוח רכב מציע למבוטחים כיסויים ביטוחיים חשובים ביותר, בין אם עבור הרכב עצמו ובין אם עבור הנהג שבו או נוסעיו. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח חובה, ביטוח מקיף לרכב או ביטוח צד ג', כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

בנק ירושלים משיק שירות קבלת הלוואות און ליין, ללקוחות כל הבנקים
29/06/14 | הלוואות
בשנים האחרונות, עלו הוצאות המחיה של הישראלי הממוצע באופן משמעותי. הדבר לא רק מקשה על ההתנהלות, אלא גם מצריך מחשבה מחוץ לקופסה ופניה לאי אילו פתרונות מימון ואשראי.

יונדאי i10 מול יונדאי i20
29/06/14 | רכב
לא פשוט למצוא את המכונית המתאימה. השפע הכל כך רב של דגמי המכוניות המוצעים לנו כיום, הפיתוחים הרבים בתחום וגם הצרכים שמשתנים עם הזמן, הופכים את משימת מציאת המכונית המושלמת ללא פשוטה.

יונדאי i10 מול יונדאי i20 - ההשוואה המלאה
27/06/14 | רכב
יונדאי, ענקית הרכב הדרום קוריאנית, אחראית לכמה מהדגמים הפופולאריים ביותר בישראל. מקום מרכזי, מהבחינה הזו, תופסים שני דגמים עיקריים: הראשון הוא דגם המיני i10, והשני דגם הסופר מיני i20. אז מה עומד בבסיס הדגמים המובילים האלה? ומה היתרונות של כל אחד מהם?

ביטוח דירה - כיצד ליהנות מהמענה הטוב ביותר
לא משנה כמה עלתה לכם הדירה, שבה אתם מתגוררים היום, או כמה רכוש יש לכם, סביר שהם חשובים לכם לא מעט וגם עולים לא מעט כסף. במיוחד בשביל זה מוצע לכם ביטוח דירה, המציע כיסוי במקרים שבהם נגרם נזק הן לתכולה שבבית והן למבנה עצמו.

פתרונות אשראי חוץ בנקאי של Cal: כל האפשרויות
27/06/14 | הלוואות
המציאות הכלכלית של שנת 2014 מאלצת רבים מאיתנו לשנות את חוקי המשחק. כאשר הוצאות המחיה עולות, וכאשר המצב בחשבון הבנק הופך לנזיל יותר ויותר, עולה לא פעם הצורך להתבסס על פתרונות אשראי. בהקשר הזה, על רקע הקשיים שמערימים הבנקים, נראה כי האשראי החוץ בנקאי מקבל עדיפות בעיני לא מעט אנשים, ומסיבות ברורות.

כל מה שחשוב וכדאי לדעת על ביטוח תאונות אישיות
רוצים לרכוש ביטוח תאונות אישיות ומתלבטים? סוכן הביטוח שלכם הציע לכם לרכוש את הביטוח הזה, אולם אתם לא בטוחים שהבנתם בדיוק מה הוא מציע, ובכלל - עד כמה הוא כדאי? אם כן, ובעיקר כדי לעשות לכם קצת סדר בבלאגן, ריכזנו עבורכם את כל המידע שחשוב וכדאי לדעת רגע לפני שרוכשים את הביטוח הזה. אז, קדימה, קחו נייר ועט ורשמו את ההערות הבאות.

רכישת רכב יד שניה מיבואן מורשה - על היתרונות שברכישה כזו
27/06/14 | רכב
לא בכדי בוחרים רבים באפשרות של רכישת רכב יד שניה מיבואן מורשה. אמנם אפשר גם לבחור ברכישה דרך אדם פרטי או מגרש למכירת רכבים מכל הסוגים ומכל המינים, ובכל זאת, רכישה כזו מציעה לנו לא מעט יתרונות, שלא תמיד מוצאים ברכישות אחרות. מדוע כדאי לרכוש רכב באופן זה ומהם יתרונותיה של רכישה שכזו? התשובה, לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI