דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר גיספן תכשיטים
גיספן תכשיטים
sharonkal80 09/08/14 |  צפיות: 4185

גיספן תכשיטים- קצת היסטוריה

גיספן תכשיטים הינה חנות תכשיטי יוקרה, בניהולו של רמי גיספן, הממוקמת במתחם בורסת היהלומים ברמת גן, בתוך מפעל ותיק לליטוש יהלומים הנמצא בבעלות החברה.

גיספן תכשיטים מייצרת  עבור לקוחותיה תכשיטים יוקרתיים, מחומרי הגלם הטובים ביותר בארץ ובעולם, ביניהם זהב מובחר ויהלומים המיובאים ממכרות ברחבי העולם. בחנות החברה ניתן למצוא סוגי תכשיטים רבים: טבעות אירוסין ונישואין, תליונים, שרשראות מעוצבות, עגילים ועוד פריטים יוקרתיים בעלי עיצוב וגימור ייחודי.

תכשיטי גיספן מיוצרים בהתאם לדרישת הלקוח, כך שכל אחד יכול להגיע לחנות החברה ולבחור את התכשיט המותאם לטעמו ולתקציבו. בחברה מבינים שהוצאה עבור תכשיטים היא יקרה עבור הלקוחות, ומסיבה זו יוצאים במבצעים ייחודיים על מגוון התכשיטים באתר החברה. אם אתם מעוניינים לבקר בחנות, ולבחור לעצמכם או ליקירכם תכשיט מקורי בעיצוב מותאם אישית, החנות פתוחה לקהל הרחב בכל ימי השבוע כולל ימי שישי.


מי הם העובדים בגיספן תכשיטים?

בתכשיטים מבית גיספן, עובדים בחריצות מיטב האומנים, המומחים לזהב, ריתוך ושיבוץ יהלומים. עובדי החברה הם בעלי ניסיון של עשרות שנים בתחום, ובנוסף חברים בבורסת היהלומים ברמת גן. עובדי החברה שמחים להעניק לכל לקוח ייעוץ מותאם אישית. במהלך שנות עבודתם, רכשו עובדי חברת גיספן תכשיטים ידע רב הן בנושא החומרים השונים, והן בנושא רכישת יהלומים ותכשיטי זהב. באמצעות ידע זה הם יכולים להמליץ לכל לקוח על התכשיט המתאים לו ביותר.


חוויה בקניה

בחנות החברה, קניית התכשיט היא לא רק פעולה טכנית, אלא חוויה בפני עצמה. בחנות התכשיטים מזמינים את הלקוחות לבחור ולעצב את התכשיטים עליהם חלמו יחד עם הצוות המקצועי של החברה. ניתן להגיע למתחם, להתרשם ממבחר התכשיטים ולבחור את סגנון התכשיטים המועדף. מלבד זאת, כל לקוח מוזמן להתרשם ממפעל היהלומים שבבעלות החברה. החברה מזמינה את הלקוחות לסיור ייחודי במהלכו יוכלו לצפות בשלבי הייצור והליטוש לתכשיטים השונים.

אם אתה חתן המחפש להעניק מתנה מיוחדת לכלתך, או אם את מחפשת להגשים את החלום ולרכוש לעצמך תכשיט ייחודי ויוקרתי, עכשיו זה אפשרי. תכשיטי גיספן מגשימים עבורכם חלום של תכשיט!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 sharonkal80


 


מאמרים נוספים מאת sharonkal80
 
הוט טאב - מחיר לפינוק אמיתי
10/09/14 | נדל"ן
כשעושים השוואת מחירי הוט טאב יש לבחון לא רק את עלות המבנה עצמו אלא גם את עלויות מערכת החימום עצמה. ככל שההוט טאב גדול יותר כך מערכת החימום של המים צריכה להיות חזקה יותר ומן הסתם העלות שלה תהיה בהתאם.

הפרעת קשב וריכוז
התסמונת המכונה הפרעת קשב וריכוז היא למעשה תסמונת נוירו – התפתחותית, אשר מאופיינת בפגיעה בתהליכים במוח עוד מהלידה. תסמונת קשב וריכוז יכולה להופיע בליווי של היפראקטיביות, וההערכה היא ש – 10% מן האוכלוסייה לוקים בה

מנדפים למטבח בטיחותי יותר
כל מטבח תעשייתי אשר מעוניין לעמוד בתקנים של משרד הבריאות מחויב להתקין מנדף ליצירת סביבת עבודה בטיחותית.

עיצוב חדרי אמבטיה
09/08/14 | שיפוצים
מתכנן לעצב את חדר האמבטיה שלכם מחדש ואינכם יודעים מאיפה להתחיל? ובכן, דבר זה אינו צריך להיות מסובך כל כך, שכן לשם כך יש את בעלי המקצוע המתמחים בשיפוץ ועיצוב הבית.

מאלף ועד טף
חברת מאלף ועד טף הינה חברה מבוססת בתחום המערכות העל- קוליות הקיימת מזה כ- 30 שנה. החברה נוסדה בשנת 1980 על ידי דב קטוביץ' וחיים הופמן

גיספן תכשיטים
גיספן תכשיטים הינה חנות תכשיטי יוקרה, בניהולו של רמי גיספן, הממוקמת במתחם בורסת היהלומים ברמת גן, בתוך מפעל ותיק לליטוש יהלומים הנמצא בבעלות החברה

פילינג עמוק טוב לעור הפנים
פילינג עמוק הוא טיפול שמומלץ על ידי הקוסמטיקאיות השונות לחידוש והבראת העור, כך שאם מזה שנים לא טיפל בעור הפנים שלך וחשוב לך לעשות את זה עכשיו, הפילינג העמוק זו בחירה נכונה

וי איי פרי
24/05/14 | צרכנות
הענקת של סלסלת פירות של וי איי פרי יכולה להיות משולבת בשוקולדים, בקבוק יין או מתנה לתינוק וליולדת. השילוב האסתטי בין כל הפריטים ישמח את המקבל.

זקוקים למדפסות חדשות לעסק שלכם?
בחברות וארגונים גדולים הרי שלא רק שזקוקים לשירותיה, אלא לעשרות ואף מאות של מדפסות נראה בכל משרד, מחלקה ואגף.

זרים מתוקים – מתנה אידיאלית לכל הזדמנות
זרים מתוקים הם למעשה אוסף של שוקולדים איכותיים, המעוצבים כזר פרחים רגיל. את הפרחים הרגילים מחליפים פרלינים איכותיים במגוון טעמים, ליקריצים, סוכריות איכותיות ועוד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI