דף הבית תחבורה ורכב רכב צמיגים לרכב במבצע – מדוע זה כל כך משתלם?
צמיגים לרכב במבצע – מדוע זה כל כך משתלם?
טייר דיל 28/08/14 |  צפיות: 85684

זוהי שאלה שאנחנו נתקלים בה לעתים קרובות. למעשה, היא מעידה על כך שרוב הנהגים אינו מודעים ליתרונות העצומים שצמיגי הרכב שלהם יכולים לספק להם. במאמר זה ננסה להסביר לכם כיצד צמיגים איכותיים במיוחד למעשה חוסכים לכם כסף בטווח הארוך.

הנקודה הראשונה אותה חשוב לדעת היא כי צמיגים לרכב במבצע של היום הם שיא הטכנולוגיה מבחינות רבות. החברות הגדולות בעולם אשר מייצרות צמיגים, משקיעות הון עתק במחקר ופיתוח. מדובר במחקר ופיתוח לאורך שנים רבות, אשר התוצאות שלו הן מדהימות, לא פחות. הצמיגים של היום ידהימו אתכם במגוון העצום של האפשרויות שהם מציעים לכם. כך למשל, יש היום צמיגים אשר מסוגלים לתקן בעצמם תקר, כלומר פנצ'ר. יש צמיגים אשר מפחיתים באופן ניכר את כמות הזיהום הנפלט לאוויר כתוצאה מהנסיעה, ויש צמיגים אשר מסוגלים לחסוך לכם כסף רב באמצעות חיסכון בדלק.

מה שאנחנו מנסים לומר הוא שהצמיגים של היום הם אמנם מאוד יקרים, אבל הם גם מאוד משתלמים לטווח הארוך. צמיגים איכותיים ומודרניים אמורים להחזיק אצלכם בסביבות שלוש – ארבע שנים. על כן, כל אחוז שהם מצליחים לחסוך לכם בדלק, וכל אחוז אחר של חיסכון על הוצאות הנסיעה והטיפולים לרכב, מצטבר בסוף התקופה הזו למאות ואפילו אלפי שקלים. זה בדיוק הסכום שצריך כדי לרכוש צמיגים חדשים.

אבל כיצד צמיגים יכולים לחסוך כל כך הרבה כסף. ובכן, ידוע לכל כי אחת ההוצאות הגדולות על הרכב היא הטיפולים התקופתיים. תמיד מוצאים משהו בטיפולים האלה – צריך להחליף את האלמנט הזה, לתקן את האלמנט הזה, וכדומה. צמיגים איכותיים יודעים כיצד לשמור טוב יותר על מכלולי הרכב השונים. הצמיגים המודרניים יודעים כיצד לספוג באופן טוב יותר את מהלומות הדרך ואת אתגרי הכביש, וכיצד להעביר את הזעזועים האלה הלאה באופן סביר למכלולי הרכב. הצמיגים המודרניים למעשה שומרים טוב יותר על מכלולי הרכב שלכם, ולכן בביקור הבא במוסך אתם תגלו כי ההוצאה הרגילה על בלאי של חלקים מסויימים, למעשה קטנה באופן משמעותי. זהו חיסכון ניכר, במיוחד שמדובר במספר שנים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טייר דיל


 


מאמרים נוספים מאת טייר דיל
 
כיצד לרכוש צמיגים איכותיים שיחזיקו מעמד הרבה זמן
10/10/14 | רכב
כולנו יודעים כי צמיגים אינם מוצר זול. הסיבות לכך ברורות מאוד – הצמיגים של היום הם מוצרים מודרניים ביותר,

דברים שחשוב לדעת על צמיגי גודייר
07/10/14 | רכב
מיגים הם מוצר יקר. צמיגים איכותיים הם מוצר יקר במיוחד, משום שהם עשויים מחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר

צמיגיט טויו הבחירה של ניסן
27/09/14 | רכב
כאשר מתעורר הצורך להחליף צמיגים כל אחד מאיתנו חופשי לבחור את סוג הצמיגים שהוא רוצה. חלקנו מבינים גדולים בנושא

השמות הגדולים בעולם הצמיגים
31/08/14 | רכב
הפעם ברצוני לדבר על יצרנית הצמיגים פיירלי שאת מוצריה ניתן למצוא בכל מחירון צמיגים . פיירלי היא חברה בינלאומית אשר בסיסה באיטליה והיא נחשבת ליצרנית החמישית בגודלה

צמיגים לרכב במבצע – מדוע זה כל כך משתלם?
28/08/14 | רכב
זוהי שאלה שאנחנו נתקלים בה לעתים קרובות. למעשה, היא מעידה על כך שרוב הנהגים אינו מודעים ליתרונות העצומים שצמיגי הרכב שלהם יכולים לספק להם.

תקינות צמיגים וכיוון פרונט
18/08/14 | רכב
כבר הוזכר פעמים רבות הצורך בשמירה על צמיגים תקינים בעיקר בהקשר הבטיחותי. על פי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים "נסיעה ברכב עם צמיג לא תקין או לא מתאים היא סכנה חמורה, ועלולה להיות ההבדל בין חיים למוות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI