דף הבית תחבורה ורכב רכב צמיגיט טויו הבחירה של ניסן
צמיגיט טויו הבחירה של ניסן
טייר דיל 27/09/14 |  צפיות: 9332

כאשר מתעורר הצורך להחליף צמיגים כל אחד מאיתנו חופשי לבחור את סוג הצמיגים שהוא רוצה. חלקנו מבינים גדולים בנושא ובקיאים בהבדלים השונים בין כל הצמיגים ויודעים היטב איך להתאים את הצמיג לצרכים שלנו. אחרים ילכו בעקבות עצה של אנשים אשר הם סומכים על דעתם או מה שישכנעו אותם לקנות בצמיגייה. יש גם כאלה שיבחרו על פי המחיר. אך ישנם גם כאלה שתהליך הבחירה שלהם כולל עשרות שעות של ניסווי מעבדה והתייעצות עם מיטב המהנדסים בתחום – כמו למשל חברת המכוניות ניסן אשר מצאה לנכון להשתמש בצמיגי טויו בחלק מדגמי המכוניות. בוודאי שחברת ניסן השקיעה הרבה מאמצים על מנת למצוא את הצמיג האופטימאלי, אם ניסן בחרו בצמיגי טויו בתור הצמיג המקורי של רכבי NISSAN PATHFINDER אז כנראה שיש משהו טוב בצמיגים של טויו. לא הייתה זו בחירה אקראית.

חברת ניסן בחרה בדגם אופן קאונטרי A25 (Open country A25) של צמיגי טויו בתור צמיג היצרן שלה עבור דגמי הפת'פינדר של שנת 2013. על פי הבדיקות של ניסן צמיג זה הוא המתאים ביותר לרכב שלהם ואף מסייע לחיסכון בדלק. הרכב של ניסן מצוייד בסנסורים חדשניים המאפשרים ניטור לחץ האוויר בצמיגים על מנת לסייע לכם לשמור על לחץ האוויר האופטימלי.

הבחירה של ניסן בצמיגי טויו כצמיגי המקור יכולה ללמד אותנו הרבה על איכותם של צמיגי טויו . שום חברת רכב לא תרצה למכור לכם רכב עם צמיגים מאיכות נמוכה אשר יכולים להיות מסוכנים. צמיגים משפיעים על ביצועיו של הרכב ואם יצרן רכב ימכור לכם רכב עם צמיגים לא איכותיים הוא בעצם יפגע בביצועי הרכב. שום יצרן רכב לא יבחר בצמיגים אשר יגרמו להורדת הביצועים של הרכב – לכן שלא יהיה לכם שום צל של ספק שהבחירה של ניסן מעידה רבות על איכות הצמיגים של טויו.

ואם זוהי לא הוכחה מספיקה אז אני יכול להמשיך ולספר לכם על עוד יצרני רכב אשר בחרו בצמיגי טויו בתור צמיגי המקור שלהם מלבד חברת ניסן. מבין החברות אשר בחרו גם כן בצמיגי טויו ניתן למנות את יצרנית הרכב מאזדה אשר ניתן למצוא את צמיגי טויו בהתקנה מקורית על מרבית דגמיה וכמו כן מספר דגמים של טויוטה ואאודי. אאודי בחרה בצמיגי טויו דווקא עבור דגמי היוקרה שלה כמו אאודי Q7 ואאודי R8.

כל יצרניות הרכב שהוזכרו במאמר זה הן ללא ספק יצרניות מובילות המקפידות על איכות המוצר, אם הן בחרו בצמיגי טויו בתור צמיגי המקור של רכביהן אתם יכולים להיות רגועים כאשר אתם רוכשים צמיגי טויו עבור רכבכם. צמיגי טויו ידועים בתור צמיגים בעלי ביצועים מעולים המקנים חווית נהיגה טובה יותר לצד חיסכון בדלק ובטיחות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טייר דיל


 


מאמרים נוספים מאת טייר דיל
 
כיצד לרכוש צמיגים איכותיים שיחזיקו מעמד הרבה זמן
10/10/14 | רכב
כולנו יודעים כי צמיגים אינם מוצר זול. הסיבות לכך ברורות מאוד – הצמיגים של היום הם מוצרים מודרניים ביותר,

דברים שחשוב לדעת על צמיגי גודייר
07/10/14 | רכב
מיגים הם מוצר יקר. צמיגים איכותיים הם מוצר יקר במיוחד, משום שהם עשויים מחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר

צמיגיט טויו הבחירה של ניסן
27/09/14 | רכב
כאשר מתעורר הצורך להחליף צמיגים כל אחד מאיתנו חופשי לבחור את סוג הצמיגים שהוא רוצה. חלקנו מבינים גדולים בנושא

השמות הגדולים בעולם הצמיגים
31/08/14 | רכב
הפעם ברצוני לדבר על יצרנית הצמיגים פיירלי שאת מוצריה ניתן למצוא בכל מחירון צמיגים . פיירלי היא חברה בינלאומית אשר בסיסה באיטליה והיא נחשבת ליצרנית החמישית בגודלה

צמיגים לרכב במבצע – מדוע זה כל כך משתלם?
28/08/14 | רכב
זוהי שאלה שאנחנו נתקלים בה לעתים קרובות. למעשה, היא מעידה על כך שרוב הנהגים אינו מודעים ליתרונות העצומים שצמיגי הרכב שלהם יכולים לספק להם.

תקינות צמיגים וכיוון פרונט
18/08/14 | רכב
כבר הוזכר פעמים רבות הצורך בשמירה על צמיגים תקינים בעיקר בהקשר הבטיחותי. על פי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים "נסיעה ברכב עם צמיג לא תקין או לא מתאים היא סכנה חמורה, ועלולה להיות ההבדל בין חיים למוות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI