דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח טיפול פנים מקצועי
טיפול פנים מקצועי
שאול תמרקין 14/09/14 |  צפיות: 4774

עור הפנים הוא אחד הדברים החשובים ביותר בכל הנוגע למראה החיצוני שלנו, והסיבה לכך היא שהפנים שלנו תמיד חשופות ולכן העור חשוף לעיני כל. כאשר העור לא בריא ולא מטופח, אנחנו נראים הרבה פחות אסתטיים, ולכן יש חשיבות רבה לשמירה על עור הפנים.

טיפול פנים לטיפוח העור

מי מכן שרוצה להיראות יותר זוהרת, יפה ואפילו יותר בריאה, כדאי שתשקיע קודם כל בעור הפנים שלה. כשהעור בריא ונקי, כך אתן נראות בריאות ורעננות יותר. בעזרת טיפול פנים מקצועי, תוכלו לשפר את מראה העור ולטפח אותו בצורה הנכונה.

יש היום שלל טיפולי פנים שאפשר לעשות אצל קוסמטיקאיות מקצועיות, וכל אחד נועד למטרה אחרת. בין השאר, יש טיפולי פנים שנועדו להעניק לעור לחות וגמישות, כאלו שיכולים להסיר תאי עור מתים, טיפולים שמקטינים נקבוביות גדולות וכן הלאה.

התאמת הטיפול לעור הפנים

כדי לשפר את מראה עור הפנים חשוב לעשות את הטיפול המתאים. טיפול פנים בבאר שבע שאחת מחברותייך עשתה לא בהכרח יתאים לך. כדי לדעת מה הטיפול שאת צריכה, עלייך להיפגש עם קוסמטיקאית ולבדוק מה הדברים שצריך לשפר בעור הפנים שלך. לצורך הדוגמא, אם את בת 50 ויש לך עור יבש, מומלץ לעשות טיפול שנועד להעניק לעור לחות ולהימנע מתכשירים שסופחים לחות כמו אלו שבהם משתמשות הרבה נערות בגיל ההתבגרות.

בחירת הקוסמטיקאית

כדי שכל טיפול פנים שאת עושה ישפר את מראה העור שלך, חשוב שתלכי לקוסמטיקאית מקצועית, כזו שקיבלה הכשרה מקצועית. אם את צריכה לעשות טיפול שמצריך שימוש במכשיר מיוחד, חשוב לבדוק שהקוסמטיקאית עברה הכשרה מקצועית לשימוש במכשיר וכי המכשיר אושר על ידי משרד הבריאות.

כדי לדעת שאת עושה את הבחירה הנכונה, כדאי להתייעץ עם חברות שהולכות לקוסמטיקאית על בסיס קבוע ולהתייעץ עם הקוסמטיקאיות המומלצות- אילו טיפולי פנים הן ממליצות לך לעשות? מה המחיר של כל טיפול? כל כמה זמן יש להגיע לטיפול? וכן הלאה.

"תחזוקה" נכונה של עור הפנים

מלבד מה שמעניקה לך הקוסמטיקאית, את בעצמך צריכה לעשות כמה דברים כדי לשמור על התוצאות. בין השאר, תחזוקה נכונה של עור הפנים כוללת שטיפת הפנים כל יום לפני השינה עם תכשיר מתאים ומריחת קרם לחות ביום ובלילה (רצוי שיכלול מקדם הגנה).


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שאול תמרקין


 


מאמרים נוספים מאת שאול תמרקין
 
אחסנת תכולת דירה
אם יש לכם חפצים בדירה שאתם לא צריכים לעת עתה אך אינכם רוצים למכור אותם, שירות אחסנת תכולת דירה ייתן לכם את הפתרון המושלם.

שירותי הובלות במרכז
אתם עוברים דירה במרכז הארץ? שירותי הובלות במרכז יאפשרו לכם לחסוך את המאמץ הפיזי הנדרש כדי להזיז חפצים כבדים וארגזים.

רופא עיניים
כל מי שמרגיש כאבי ראש או עייפות לאחר צפיה בסרט או קריאת ספר ראוי שילך לבדיקת ראייה אצל רופא עיניים מקצועי באמצעות קופת החולים שלו. אולי הגיע הזמן למשקפי ראייה.

ניתוח עיניים להסרת משקפיים
ניתוח עיניים בלייזר יכול לסייע לאנשים להיפטר ממאגר משקפי הראייה שלהם ולהתחיל לראות הרבה יותר חד ומדויק גם ללא עזרת המשקפיים (או עדשות). הנה כמה דברים שכדאי לדעת, למי מכם ששוקל לעשות את הניתוח.

אדריכלות ועיצוב בישראל
אדריכלות ועיצוב בישראל צברו עם השנים מעמד גבוה יותר בשל העובדה שהם משפיעים על איכות המגורים שלנו. לפני שמוכרים או משכירים דירה ואם קונים דירה ישנה ולא משופצת, שני התחומים האלו נכנסים לתמונה.

פדיקור רפואי
טיפולים בציפורני הרגליים הם לא דבר חדש אך פדיקור רפואי הוא בהחלט ריענון בתחום זה שהחל לצבור פופולריות לפני מספר שנים ומאפשר טיפול בבעיות רגליים שונות ומניעה של בעיות כאלו לעתיד.

טיפול פנים מקצועי
רוצה להיראות יותר זוהרת ויפה? טיפול פנים מקצועי יעזור לך להשיג את המראה המושלם. אצל קוסמטיקאית מקצועית תוכלו לקבל את הטיפולים שמתאימים לך, לשפר את מרקם העור, לשמור עליו ולטפח אותו.

תקלות כיריים ודליפות גז
תקלות כיריים ודליפות גז לא רק פוגעות במידת היעילות של הכיריים שלנו בבית אלא גם מהוות מפגע בטיחותי. איך מגלים אם יש בעיה בכיריים והאם תמיד אפשר או כדאי לתקן אותה?

שיעורי עזר במתמטיקה להצלחה בבחינות
09/09/14 | חינוך אחר
אם הילד שלכם מתקשה במקצוע המתמטיקה, אין סיבה שילמד לבד. בעזרת שיעורי עזר במתמטיקה אתם יכולים לעזור לילד שלכם לעבור את המבחנים ואת הבגרות, ואולי אפילו בהצלחה.

ייעוץ סטטיסטי לתלמידי מחקר
09/09/14 | כלכלה
תלמידי מחקר שנדרשים להגיש עבודות עם חלק סטטיסטי יכולים להיעזר בשירותי ייעוץ סטטיסטי כדי לנתח נתונים של המחקר ולהציג את הנתונים בגרפים, טבלאות וכן הלאה. מדובר בשירות שחיוני לתוצאות המחקר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI