דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים מידע לגבי הקטנת חזה
מידע לגבי הקטנת חזה
[email protected] 23/09/14 |  צפיות: 3827

נכון שחזה הנו סמל הנשיות, ונכון שרוב הנשים מעוניינות בהגדלת החזה, עם זאת אין זה אומר שככול שהוא יותר גדול כך זה יותר טוב. יש מקרים רבים בהם החזה הגדול מעיק על שגרת היום, אם מבחינת המבטים שהוא מקבל ואם מבחינת ההרגשה הפיזית. בין המינוסים השונים להם אחראי החזה הגדול ניתן למצוא כאבי גב, פגיעה בביטחון העצמי, בעיה בבחירת הבגדים, שדיים נפולים, כאבי צוואר וכתפיים, פריחה קבועה בכפת התחתון, חריצים עמוקים בעקבות כתפיות החזיה וכדומה. על כן אין צורך לסבול, אלא ניתן לפנות אל אחד הפתרונות האידאלים, לעשותהקטנת חזה או במקרים מסויימים הרמת חזה יכולה לגרום לאיזון ויש גם אפשרות של השילוב ביניהם.

גיל

בגיל 18 החזה מפסיק את צמיחתו ומכאן שמגיל זה והלאה מומלץ לבצע ניתוח להקטנה. עם זאת כיוון שגם גיל 18 עדיין יחסית מוקדם מבחינה תודעתית, (ובכל זאת מדובר על ניתוח), מומלץ לחכות עד גיל עשרים על מנת לבחון האם אכן בוחרים בכיוון של הקטנה.

פגישה ראשונה

לאחר שהתקבלה ההחלטה, יש לגשת אל המקום עליו התקבלו המלצות ומדובר במקום מכובד בעל רזומה חיובי שמתמחה בתחום. הפגישה הראשונה מתמקדת בהכרת הלקוחה, בסיבות שהובילו אותה למעמד זה, לבדיקת מצבה הבריאותי ודיבור על התאמת ציפיות. זה הזמן בו הרופא נותן את דעתו המקצועית ואת המלצתו לגבי הגודל הנכון מבחינת ההתאמה למידות הגוף. בנוסף הקטנת חזה היא גם הזדמנת לעצב אותו. על כן לעיתים הרופא יציע להשתמש בהדמיה ממוחשבת על מנת להגיע לכיוון אליו שואפים.

מידע כללי

שש שעות לפני הכניסה לניתוח יש להיות בצום, אם מדובר בקבוצת סיכון של קרישת דם נהוג לקחת מנת דם לפני הניתוח, יש להפסיק לעשן שלושה שבועות לפני ושלושה שבועות אחריו, (מוטב לנצל התנסות זו ולאמץ אותה לטובת התנהגות רגילה), ויש לעבור סדרה של בדיקות הכנה הכוללות אולטרסאונד שדיים, בדיקת דם, צילום חזה, אק"ג וכדומה.

להיות רגועות

לעיתים נשים נוטות לחשוש מההליך, גם כיוון שמדובר בהרדמה. על כן טוב לדעת שניתן ולרוב אף מקובל לפגוש את המרדים לפני יום ההקטנה, כך שהוא יכול לענות כל שאלה, ולרוב התשובות הן מרגיעות. לבסוף יש לזכור שלא מדובר בעובדה מוגמרת, כיוון שהחזה גם נוטה להשתנות עקב עליה וירידה במשקל, או הריונות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 [email protected]


 


מאמרים נוספים מאת [email protected]
 
מה חשוב לדעת על הדברת עכברים
עונת הקיץ מתקרבת ומביאה עמה כל מני תופעות כמו ג'וקים. תיקנים, נחשים וכמובן עכברים. עכבר הוא יונק חכם שחובב במיוחד מקומות חשוכים ורטובים.

הקמת אקווריום – כלל העובדות והדברים שחשוב לדעת
06/06/15 | תחביבים
אנשים רבים כיום ברחבי המדינה מחליטים להציב אקווריום בביתם. לפריט נוי זה ישנם מספר יתרונות על פני פריטים אחרים בבית. הראשון, מדובר בעצם בבעל חיים ללא צוררך בתחזוקה תדירה. השני, מדובר בפריט עיצובי מיוחד ודינמי, בו בעצם כל הזמן הנוף משתנה עם תזוזת הדגים. השלישי, ידוע כי אקווריומים ותנועת המים שבתוכם ישנה השפעה מרגיעה על גוף האדם, על פי המסורת הבודהיסטית גוף מים עם דגים מעודד את ההרמוניה בבית.

למי מתאים טיפול של עיבוי שפתיים
ענף הרפואה האסתטית הולך ומתפתח מדי שנה, מדי חודש ואפילו מדי יום. תחום הרפואה כולו נחשף לחידושים ופיתוחים חדשים המתאפשרים בזכות טכנולוגיות חדשות

אוהל בין רגע לטיולים
אנשים רבים אוהבים לטייל לשם הנאה, לצורך הכרת מקומות חדשים, לבילוי בחיק הטבע במסגרת זוגית, משפחתית ועוד. יש סוגי טיולים שונים ואחד הנפוצים ביותר אצל צעירים ושוחרי טבע הם טיולים עם לינת שטח. בטרקים כאלו יש חשיבות רבה להתארגנות מהירה בעת ההגעה לאתר הלינה ובעת עזיבתו. צריך להקים אוהל במהירות לפני שהחשיכה יורדת, ולעיתים, ימי ההליכה הם ארוכים ומתישים. אוהל בן רגע הוא פתרון מושלם למטיילים מהסוג הזה מאחר והקמתו הינה קלה ומהירה.

על ריסוס לבית ועל הדגשים שיש לשים לב בעת ביצועו
הרבה אנשי בוחרים לבצע בביתם אחת לשנה בעיקר לקראת עונת הקיץ החמה ריסוס. ריסוס לבית מאפשר לטפל בבעיה של חרקים ומזיקים וגם מונע את הופעתם

טיפול מילוי קמטים בפנים
סובלים מקמטים? יש לזה פתרון! טיפול ייחודי למילוי קמטים יישר את עור הפנים שלכם ויהפוך אותם להיות צעירים ורעננים כבעבר!

התקרחות גברית – ניתן לנצח את הגנטיקה
תופעת זו הינה תופעה נפוצה מאוד בארצנו. רובנו מאשימים את תופעה זו בשל הקרינה החזקה מהשמש, בשל איכות האוויר הנמוכה בארץ. אך לרוב כלל לא מדובר בגורמים אלו אשר גורמים לאיבוד השיער בקרב גברים.

אבחון ליקויי למידה אצל ילדים
ליקויים בלמידה למיניהם מהוות את נחלתם של ילדים רבים בימנו אנו - אחת הסיבות לעלייה בכמות הילדים אשר מתמודדים עם הבעיה, נובעת מהעובדה, כי בשנים האחרונות ישנה מודעות גבוהה יותר לקיומה

שתלים דנטליים – מה זה בכלל?
שתל דנטלי הוא מושג מעולם רפואת השיניים, והוא למעשה התקן שנועד להשלים שיניים חסרות. המתכת שהוא עשוי ממנה תהיה תמיד אצילה, בדרך כלל טיטניום, או זירקוניום.

אודות בוכנות הידראוליות
בוכנות הידראוליות מציגות מכשיר כוח שעובד באופן קווי. בעיקרון מדובר על גליל שבתוכו פועלת בוכנה שנעה בזכות לחץ שמונע ע"י נוזל. משאבת שמן מזרימה בלחץ אדיר את השמן
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI