דף הבית בניין ואחזקה ריהוט הכורסה של ארצ'י באנקר
הכורסה של ארצ'י באנקר
נמרוד קדם 04/05/09 |  צפיות: 4388

לכל אחד מאיתנו יש מקום בו הוא אוהב במיוחד לשבת. אצל חלק זהו כסא המחשב, אצל אחרים זוהי הספה עליה ניתן להשתרע, אך הרוב בוחרים בכורסה נוחה, בדרך כלל מול הטלויזיה.

הכורסה של ארצ'י באנקר הייתה, במובן מסויים, תחליף לכסא מלכות בו שלט ארצ'י כמלך על הטירה שלו, כאשר אידית, אשתו, יושבת על כורסה משלה לימוני כמלכתו ואשתו. הכורסה הרעועה של ארצ'י, בעלת משענת הגב הגבוהה הייתה הגדולה מבין שתי הכורסאות והיוותה את סלע המחלוקת בין ארצ'י לבין חתנו, מייק, אשר כונה על ידי ארצ'י בשם "ראש כרוב" (השחקן רוב ריינר).  בסופו של דבר, תמיד ארצ'י היה מנצח ומערסל את ישבנו בכורסה המרופדת והשחוקה.

מתוך כורסת הטלויזיה המלכותית שלו היה ארצ'י שולט ביד רמה ומחלק פקודות כגון, "אידית, תביאי לי בירה" ו-"שתוק, ראש כרוב!". מדי פעם היה ארצ'י מציע את כורסת הטלויזיה שלו לאורח מיוחד בתוכנית .

באחד מפרקי הסידרה, "הכורסה של ארצ'י" (שודרה בארה"ב 15 בינואר 1977), מייק שבר בטעות את הכורסה של ארצ'י. בטירופו לתקן את הכורסה שלח מייק את הכורסה לחברת רהיטים לתיקון אך זו נמכרה בטעות ללקוח אחר. תג המחיר על הכורסה היה 2500$-3000$. בפרק זה למדו הצופים שמקורם של הכתמים שעל הכורסה היה מבירה שליץ. כמובן שהכורסה, בעלת המילוי הדליל והקפיצום ההרוסים, הוחזרה לארצ'י, אך לא לפני שהיה צורך לקנות אותה במחיר של 400$.

כורסת טלויזיה היא אחד הפריטים שהפכו פופולאריים בתקופה האחרונה וזאת עקב הנוחות המלווה את הישיבה בה. כמובן שבחירת כורסת הטלויזיה היא מרכיב חשבו ביותר בחוויית הישיבה.

בעת בחירת כורסת טלויזיה יש צורך "למדוד" את הכורסה, כלומר, לשבת בה, לנוע בתוכה, לשבת בה לאורך זמן, ובסופו של דבר להחליט אם הישיבה בה נוחה מספיק בשביל להמשיך לשבת באותה כורסה בשנים הקרובות.

את הכורסה יש להתאים לגודל החדר. כורסה גדולה מדי בחדר קטן תיראה מגוחכת, ולהיפך. סוג הכורסה קובע אף הוא. האם תהיה זו כורסת טלויזיה רגילה, אולי כורסה נפתחת או כורסת עיסוי. האם תהיה בעלת מנגנון פתיחה ידני או בעלת מנגנון חשמלי, האם תהיה מרופדת בבד או בעור...

בעת רכישת כורסת טלויזיה שינם עוד שני מרכיבים חשובים: מחיר ושירות. על שני אלה ניתן לכתוב מאמרים שלמים אך בקיצור, יש לבדוק שהמחיר מתאים לתקציב וחשוב יותר, שהשירות והאחריות הניתנים לכורסה הם ללא רבב ומחברה יציבה ואמינה.

אגב, כורסת הטלויזיה האמיתית של ארצ'י באנקר נמצאת היום במכון הסמית'סוני, המוזיאון הלאומי של ארה"ב, בוושינגטון הבירה, ביחד עם כורסת הטלויזיה של אשתו, אידית. (הכל נשאר במשפחה, CBS, 1971-79)


המאמר באדיבות טי.וי פוינט - המרכז לכורסאות טלויזיה, לב-המפרץ, חיפה.
http://www.tvpoint.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נמרוד קדם

נמרוד קדם



 


מאמרים נוספים מאת נמרוד קדם
 
פריביז - השוק החברתי הראשון
פריביז הוא מיזם ישראלי מקורי אשר מאפשר לרכוש מוצרים אמיתיים תמורת נקודות וירטואליות וזאת פשוט על ידי שאנחנו רק נהיה אנחנו... נשמע מורכב? - זה הרבה יותר פשוט... וכדאי.

סוף עידן שמן הדגים?
עדכון מן השטח וסקירה תמציתית לשוחרי בריאות

בתביעה משפטית שהוגשה לבית המשפט בסן פרנסיסקו בתחילת חודש מרץ, על ידי קבוצת שוחרי איכות הסביבה, נטען כי 10 סוגי מותגים של תוספי שמן דגים מהמובילים בעולם נמצאו מכילים חומרים רעילים בריכוזים גבוהים מאוד ואשר עלולים לגרום למחלות סרטן מסוגים שונים ולמחלות כרוניות רבות נוספות.


כורסאות טלויזיה מפנקות
11/12/09 | ריהוט
כורסאות טלויזיה מפנקות - זהו המוצר האולטימטיבי שעושה לנו את הערב! אין כמו לשקוע בכורסת טלויזיה מפנקת בסופו של יום עבודה מפרך, להתרווח במושב, להרים רגליים ולהתמכר לנוחות המפנקת! אבל... על מנת ליהנות מהישיבה, שכיבה, יש ראשית חוכמה לבחור את כורסת הטלויזיה המפנקת המתאימה לכם ביותר!

הכורסה של ארצ'י באנקר
04/05/09 | ריהוט
לכל אחד מאיתנו יש מקום בו הוא אוהב במיוחד לשבת. אצל חלק זהו כסא המחשב, אצל אחרים זוהי הספה עליה ניתן להשתרע, אך הרוב בוחרים בכורסה נוחה, בדרך כלל מול הטלויזיה. גם לארצ'י באנקר הייתה כורסה כזו.

עצות לרכישת כורסת טלויזיה
04/05/09 | ריהוט
לפני רכישת כורסת טלויזיה, כדאי לבדוק... הנה מספר עצות שימושיות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI