דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות הטרנדים החמים של שמלות כלה
הטרנדים החמים של שמלות כלה
נתי 12/02/15 |  צפיות: 3185

השמלה הקלאסית

שמלות כלה קלאסיות לא יצאו לעולם מהאופנה, הן כאן כדי להישאר, אך עם טוויסט קטן. השמלה הקלאסית, בעלת שובל ארוך מתחרה ובשילוב של אבני פנינה מאפשרת לכל כלה להרגיש מיוחדת. את שמלת הכלה הקלאסית אנחנו יכולים למצוא לא רק בצבע הלבן, כי אם גם בלבן פנינה, שנהב ואפילו עם נטייה לוורדרדות עדינה המוסיפה עוד טיפה של זוהר למראה.

השמלה הסקסית

נראה כי כלות אוהבות להרגיש נשיות ביום החתונה, והשמלה הסקסית בהחלט באה על מנת להדגיש את הנשיות, שמלות במראה של צינור מוארך, עם שסע עמוק לאורך החלק האחורי של השמלה או בצד מככבות גם השנה על מסלולי האופנה. שמלות כלה בעלות גוון סקסי מגיעות גם עם מפתח גב עמוק, הבאות להראות את הנשיות בהתגלמותה.

שמלת הפייה

שמלות כלה אשר מעוצבות בהשראת פיות האגדות, עם נגיעות של תחרה ווינטג' עושות את דרכן ממש ברגעים אלו אל חנויות המעצבים. שמלת כלה בסגנון פייה, במשחקי שקיפות, בשכבות בד עדינות, בצבעי קרם ובתחרות מעניינות הן בהחלט הכוכבות של העונה. אם בעונה הקודמת שמלות הוינטג' ושמלות שנות השלושים כיכבו בראש המצעד, הרי שהשנה הולכים המעצבים צעד אחד קדימה, אלא עבר האגדות.

גם אם נדמה כי כבר אין מה לחדש בתחום עיצוב שמלות כלה הרי שהמעצבים לא מפסיקים להפתיעה אותנו, ולהכניס שינויים וגיוונים לכל סגנון של שמלה. פורטל מתחתנים מאפשר לכם להכיר את הטרנדים החמים ביותר של שמלות כלה, לקבל השראה וכמובן למצוא את המעצבים ואת הקולקציות החמות ביותר בתחום שמלות הכלה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נתי


 


מאמרים נוספים מאת נתי
 
תכנון מסיבת רווקות
את מאושרת בשביל החברה שמתחתנת ומאחלת איחולים עד הגג. אך כשוכחות צרחות השמחה את מגיעה להבנה שמוטלת עלייך משימה, ארגון מסיבת הרווקות. אין צורך להילחץ. בסך-הכל מדובר במסיבה כיפית וחוויה שאמורה להיות מהנה. כדי להקל עלייך לראות דברים בבהירות ולמצא את קצה החוט אנו, בפורטל מתחתנים, מספקים לך את כל המידע הדרוש.

סוגי מסיבת רווקות
12/02/15 | חתונות
מסיבת הרווקות לרב מורכבת מכמה חלקים: פעילות עיקרית, מתנות לכלה ומשחקי היכרות, ילדות וחברה. מה שיוצר את ייחוד וגוון המסיבה הוא בדרך כלל הפעילות העיקרית. הפעילות העיקרית יכולה להיות אחת ממגוון הסוגים המוצעים בדרך כלל למסיבת רווקות או פעילות מקורית החביבה על הכלה במיוחד. בכל מסיבת רווקות חשוב שיהיה ייחוד המותאם לכלה אך הוא יכול להתבטא גם בפרטים הקטנים, בעיצוב ובמתנות. פורטל מתחתנים רכז עבורכם רשימה קצרה של כמה סוגים אפשריים.

הטרנדים החמים של שמלות כלה
מאז ומעולם שמלות כלה היו גולת הכותרת של כל קולקציה אופנתית, ומרבית מעצבי האופנה הגדולים ביותר, בכל העולם, מסיימים את התצוגה שלהם עם שמלת כלה המכתיבה טרנדים חדשים באולמות האירועים ובגני החתונות. השנה, אנחנו יכולים להצביע על מספר טרנדים מעניינים של שמלות כלה אשר בהחלט מעשירים את הקולקציה ומאפשרים לנו לקבל השראה לשמלת הכלה האישית שלנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI