דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות סוגי מסיבת רווקות
סוגי מסיבת רווקות
נתי 12/02/15 |  צפיות: 3928

מסיבת רווקות באויר הפתוח

אם חברה שלכם אוהבת טבע ואת האויר הפתוח ייתכן ומסיבה כזו תתאים לה. במידה ואתן מעוניינות במסיבה עם אווירה יוקרתית וחוויה חד פעמית ישנה אפשרות להשכיר יאכטה למסיבת רווקות. מספר מקומות משכירים יאכטות למטרה זו ומציעים גם מגוון אופציות ותוספות. כדאי לעשות השוואת מחירים בין כמה מקומות לפני שבוחרים. אם התקציב שלכן יותר דל, ניתן לערוך את המסיבה בפינה מבודדת על שפת מעיין, ביער או בפארק ואף להתחיל בטיול קצר. גם כאן ניתו לצור מסיבה מושקעת בעזרת מתנות קטנות עם מחשבה, פיקניק עם מאכלים ושתייה ופעילויות המתאימות במיוחד לכלה.

מסיבה מפנקת

אם פינוקים ונוחות הם הכוון המתאים ישנם מקומות המציעים להשכרה במיוחד למסיבת רווקות צימרים מפנקים עם ג'קוזי, ספא וטיפולים, וילות על החוף/ עם בריכה או לופט מפואר. כל מקום מגיע עם אביזרים טכנולוגיים, פינוקים ותוספות שונות. מסיבה כזאת היא בכל מקרה לא זולה אך ההבדלים במחירים עדיין משמעותיים ורצוי לעשות השוואה.

מסיבת לילה פרועה

אם חברתכן תהנה יותר מיציאה לילית ניתן להפוך את הערב למיוחד על ידי יציאה למקום יוקרתי במיוחד, כיפי במיוחד או שיש לו משמעות עבור הכלה. כדאי בדרך-כלל לשלב בין כמה מקומות ומועדונים על מנת לצור חוויה מהנה במיוחד.

מסיבה בבית

זוהי אופציה המתאימה לאווירה יותר אינטימית. ניתן להזמין פעילות עיקרית כגון סדנת ריקודים, סדנת אלכוהול, קריאה בקלפי טארות סקסולוגית חשפן ועוד. עיצוב, כיבוד, מתנות קטנות מושקעות ופעילויות המותאמות אישית לכלה ישדרגו את מסיבת הרוווקות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נתי


 


מאמרים נוספים מאת נתי
 
תכנון מסיבת רווקות
את מאושרת בשביל החברה שמתחתנת ומאחלת איחולים עד הגג. אך כשוכחות צרחות השמחה את מגיעה להבנה שמוטלת עלייך משימה, ארגון מסיבת הרווקות. אין צורך להילחץ. בסך-הכל מדובר במסיבה כיפית וחוויה שאמורה להיות מהנה. כדי להקל עלייך לראות דברים בבהירות ולמצא את קצה החוט אנו, בפורטל מתחתנים, מספקים לך את כל המידע הדרוש.

סוגי מסיבת רווקות
12/02/15 | חתונות
מסיבת הרווקות לרב מורכבת מכמה חלקים: פעילות עיקרית, מתנות לכלה ומשחקי היכרות, ילדות וחברה. מה שיוצר את ייחוד וגוון המסיבה הוא בדרך כלל הפעילות העיקרית. הפעילות העיקרית יכולה להיות אחת ממגוון הסוגים המוצעים בדרך כלל למסיבת רווקות או פעילות מקורית החביבה על הכלה במיוחד. בכל מסיבת רווקות חשוב שיהיה ייחוד המותאם לכלה אך הוא יכול להתבטא גם בפרטים הקטנים, בעיצוב ובמתנות. פורטל מתחתנים רכז עבורכם רשימה קצרה של כמה סוגים אפשריים.

הטרנדים החמים של שמלות כלה
מאז ומעולם שמלות כלה היו גולת הכותרת של כל קולקציה אופנתית, ומרבית מעצבי האופנה הגדולים ביותר, בכל העולם, מסיימים את התצוגה שלהם עם שמלת כלה המכתיבה טרנדים חדשים באולמות האירועים ובגני החתונות. השנה, אנחנו יכולים להצביע על מספר טרנדים מעניינים של שמלות כלה אשר בהחלט מעשירים את הקולקציה ומאפשרים לנו לקבל השראה לשמלת הכלה האישית שלנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI