דף הבית בניין ואחזקה בתים משותפים הרחקת יונים מבנייני מגורים
הרחקת יונים מבנייני מגורים
ענבל פלוס 09/03/15 |  צפיות: 4803

אז איך אפשר להרחיק יונים מבניין מגורים?

אופן הטיפול בהרחקת יונים משתנה בהתאם למיקום ובהתאם לזמן בו היונים ממוקמות בו. הרי אין מטריד יותר מלהתגורר בבניין המלא בכוכי קינון של יונים. גם אם נצליח להתעלם מהרעש הבלתי נסבל ומהריח המצחין שיאפוף הבניין, בוודאות לא נמליח להתמודד עם המזיקים שהיונים מפיצות והמחלות הקשות המאיימות לפגוע בנו. ניתן להרחיב ולקרוא את המאמר יונים- כל מה שצריך לדעת על היונה. מאמר זה יוכל להסביר באופן מפורט את המפגעים שהיונה מביאה איתה.

על מנת להרחיק יונים בצורה הומאנית ובטיחותית שתבטיח תוצאות לאורך זמן, יש להקפיד לבצע את המלאכה בעזרת אנשי מקצוע המתמחים בהרחקת יונים לצמיתות, אך כמובן הרחקת יונים מהגג או הרחקת יונים ממקומות גבוהים כמו בניינים דורשת מרחיק יונים בעל הכשרה והסמכה לעבודה בגובה. כאשר מדובר בהרחקת יונים ממקומות גדולים, רחבים ופתוחים כמו מרפסות, מסתורי כביסה, גגות סולאריים, ובניינים שלמים, יש להיעזר ברשת פלסטיק ייעודית להרחקת יונים. את רשת הפלסטיק יש למתוח ולהתקים בצורה יסודית אשר תבטיח כי הרשת תעמוד על מקומה גם במקרים של מזג אויר קיצוני. שיטוץ שהיו נפוצות בעבר אך הוכחו כלא יעילות הן תליית דיסקים המסנוורים את היונים ומונעים מהן להתקרב, או לחלופין תליית שקיות ניילון שקופות מלאות במים שעושות את אותו האפקט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ענבל פלוס


 


מאמרים נוספים מאת ענבל פלוס
 
צימרים לפי שעה לזוגות אוהבים
צימרים לפי שעה שבעבר היו נפוצים לשימוש אצל זוגות המנהלים רומן או זוגות המנסים להסתיר את אהבתם, הפכו לנפוצים למגוון רחב של שימושים. גם לזוגות צעירים וגם לזוגות נשואים הרוצים מעט גיוון בחיים

בחירת עצים להסקה
קמין עצים הבוער בעזרת עצים להסקה הוא אחת הדרכים הוותיקות ביותר לחימום הבית. על מנת להינות מהסקת עצים איכותית, מומלתץ לבחור בעצים המתאימים לכם ביותר

שילוב דשא סינטטי בגינה
09/03/15 | גינון
שילוב דשא סינטטי בגינה הפרטית או בגינה הציבורית נפוץ במיוחד בשנים האחרונות. הסיבות רבות וכולן מוצדקות. הדשא הסינטטי קל לתחזוקה, חסכוני במים, נוח לשימוש, ויפה למראה.

הרחקת יונים מגגות רעפים
09/03/15 | חיות בית
גגות רעפים הם המיקום האולטימטיבי להתמקמות יונים. המרחב הגדול, ההגנה הבטוחה מפני פגעי מזג האויר והגנה יחסית מפני טורפים הפכו את גג הרעפים למקום הנגיש ביותר לקינון. איך מרחיקים את היונים מגג הרעפים?

הרחקת יונים מבנייני מגורים
רעש, לכלוך וצחנה הן רק חלק קטן מהנזקים שהיונים מביאות איתן. הרחקת היונים מבניין המגורים תבטיח לכלל הדיירים איכות חיים גבוהה וטובה יותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI