דף הבית תחבורה ורכב רכב צבע מקורי לרכב
צבע מקורי לרכב
אסתי חדד 13/05/15 |  צפיות: 2635

צבע מקורי לרכב

כיום אנשים נוסעים ברכבם יום יום,  ומי מאתנו שנוהג יותר זמן רב או פחות זמן יודע כי שריטות ומכות קטנות על פח הרכב או על הטמבון - הם דברים שקשה מאוד להימנע מהם.  כמה שמשתדלים לשמור על הרכב עדין שפשוף צבע או שריטות שונות עלולות לקרות אפילו אם אינכם ברכב על ידי רכב אנונימי או על ידי ילד שרוכב על אופניים ושרט לכם את הרכב.

צביעת הרכב בצבע מקורי לרכב הינה פתרון מצוין עבר שריטות ושפשופי צבע רבים שנוצרים במשך שנותיו של הרכב. כיום השיטות לטיפול בשריטות ומכות במוסכים הם מתקדמים ומניבים תוצאות מקצועיות לפח הרכב ומשנות פלאים את מראהו, את הרכב ניתן לצבוע בכל מוסך המציע פחחות וצבע, אך מומלץ לבצע את הצביעה רק במוסך המציע צבע מקורי לרכב.

באילו מצבים נוספים ניתן לצבוע רכב?

במקרה וצבע הרכב דהה

רכבים רבים במיוחד במדינת ישראל הידועה באקלים חם מתמיד ובשמש יוקדת העלולה לגרום לצבע הרכב לדהות. במקרה בו צבע רכבכם דהה ניתן לפנות למוסך המתמחה בצביעת רכבים אך חשוב מאוד שעבודות פחחות וצבע יתבצעו עם צבע מקורי לרכב, התואם את הצבע שכבר יש על הרכב, אחרת עלול להיווצר מצב של חוסר התאמה, הן בגוונים, והן בחומריםעצמם.

במקרה שהנכם מעוניינים למכור את הרכב

אם אתם רוצים למכור את הרכב, מומלץ לפנות למוסך המתמחה בפחחות וצבע. חידוש מראה הרכב יעזור למכור אותו מהר יותר ובמחיר טוב יותר, וזאת מכיוון שבסופו של דבר, אנשים קונים עם רכב או כל מוצר אחר עם העיניים. רכב שיש בו פגיעות, חלודה או צבע דהוי, יהיה לכם קשה למכור אותו בקלות אל אף שמצבו הטכני של הרכב טוב.

בכל מקרה אם יש על הרכב שריטות קטנות, אין צורך לצבוע את כל הרכב כולו, תוכלו לעזר בקלות רבה על ידי רכישת שפופרת קטנה או בקבוקון קטן צבע לרכב המיועד לתיקון שריטות קלות. את הבקבוקון תוכלו למצוא בחברת "מכחולים" במגוון צבעים ובכך להתאים את הצבע המדויק לרכביכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסתי חדד


 


מאמרים נוספים מאת אסתי חדד
 
צבע מקורי לרכב
13/05/15 | רכב
המאמר מסביר מדוע כדאי במקרים בהם ברכב יש פגיעות, שריטות או שפשופים מקומיים באזורים הבולטים לעין, מומלץ להשתמש דווקא בצבע המקורי של הרכב בין אם הבחירה תהיה לבצע את התיקון במוסך או בשיטת עשה זאת בעצמך.

תיקון שריטה ברכב
המאמר מסביר באילו מקרים מומלץ וכדאי לתקן שריטות ושפשופים ברכב בשיטת עשה זאת בעצמך. יש כל מיני מצבים בהם הנזק ברכב נעשה על ידי בעל הרכב שלא במתכוון או על ידי גורם חיצוני-אם הפגיעה דהיינו השריטה או השפשוף אינו רציני ואינו דורש טיפול על ידי מוסך שירות מקצועי, יש היום מגוון אופציות ואפשרויות כיצד ניתן לתקן בעצמך פגיעות קלות ובזול.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI