דף הבית חוק ומשפט גישור ובוררות מגשר גירושין מציע טיפים לגירושים עם ילדים
מגשר גירושין מציע טיפים לגירושים עם ילדים
יוסי שני 10/06/15 |  צפיות: 2785


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי שני


 


מאמרים נוספים מאת יוסי שני
 
גריטת מכוניות- היתרונות
רכבים ישנים שכבר אינם תקינים אך עדיין ניתן להשתמש בחלקי החילוף שלהם לטובת רכבים אחרים האופציה היא גריטת מכוניות. היכן עושים זאת? האם זה עולה כסף? ומה הרווח מכל זה?.

החלפת מסך לגלקסי 4 - שידרוג הגלקסי הישן
מכשיר הסמארטפון הוא אחד מכלי העבודה העיקריים שלנו ביום יום ועל כן מהיותו כלי עם שימוש תדיר ויומיומי הוא חשוף לתלאות היום ולנזקים, תאונות ובלאי טבעי כתוצאה מהזמן והשימוש. חידוש המכשיר במקרה של שבירות מסך, סדקים או שריטות היא דרך מעולה לשדרג את המכשיר ולהפוך אותו לכמו חדש באמצעות פעולת החלפת מסך לגלקסי 4 בקלות ובמהירות.

אקססוריס לנייד שלכם
28/11/15 | גאדג'טים
תתפלאו אבל לא רק נשים אוהבות אקססוריס ושילוב אביזרי אופנה כאלו ואחרים, היום תחום הסלולאר הפך לנגיש ופופולארי יותר מכפי שאתם מדמיינים, כיום ניתן למצוא אביזרים נלווים נוספים לנייד שלכם אם זה כיסויים צבעוניים ומעניינים, מסך לגלקסי 4, מטענים, אוזניות וכדומה. ממש כמו באופנה כך אותו הדבר לגבי הנייד שלכם.

שידוכים למגזר הדתי
25/11/15 | דייטינג
מי לא מכיר את הסיטואציה הזו בו שני אנשים יושבים בדייט ומנסים איך שהוא לנהל שיחה ולהכיר אחד את השניה ואולי בסופו של תהליך גם לשבור את הכוס בחתונה. בהחלט מדובר על פרק בחיים שצריך לעבור אותו ולא תמיד זה פשוט במיוחד שמדובר בחברה הדתית.

הדברה לא מה שחשבתם
הדברה הוא עניין מעט מרתיע? ומדוע? בעבר היינו רגילים להדברה שיכולה להזיק לבני האדם ולחיות, אם זה ריח לא נעים, והיעדרות מן הבית למשך שעות רבות ולפעמים אפילו ימים. כאשר היינו צריכים להיערך לקראת הדברה המצב היה מעט מסובך ולא פשוט.

גישור גירושין כל הפרטים
שלום בית בהליך הגירושין הוא חלק חשוב ניכר מאד ולכן כאשר מקבלים החלטה כזו חשוב מאד לנהל אותה בצורה בוגרת, חכמה ובריאה לכל הצדדים הנוגעים בדבר.

פחחות לרכב במהירות
כל אחד צריך להכניס צבע לחיים במיוחד שמדובר ברכב, כאשר הצבע כבר דהה, או רוצים להחליף צבע ומעט לתת לרכב סגנון אחר, או שהרכב עבר תאונה והוא זקוק לפחחות וצבע לרכב בתל אביב חשוב מאד לא להזניח ולגשת ישר למלאכה. אך לפני שאתם מחזיקים צבע ומברשת ביד כדאי שתחשבו שוב ותתנו לבעלי המקצוע המומחים בתחום לבצע זאת כדי שהתוצאות יהיו מושלמות ואתם תוכלו לנהוג ברכב בצורה בטיחותית.

בית חולים וטרינרי באר שבע
20/10/15 | חיות מחמד
לפעמים אנו נמצאים במצבי חירום שאין לנו שליטה עליהם גם שמדובר בחיית הבית שלנו אנו רוצים לטפל בה ולהעניק לה את הטוב ביותר, אך מה עושים כשאר המצב הזה תופס אותנו בהפתעה? איך נערכים למצבים כאלו?

מגשר גירושין מציע טיפים לגירושים עם ילדים
הליכי גירושין הופכים הרבה יותר מורכבים כאשר ישנה מעורבות של ילדים. בני זוג מתגרשים הממלאים תפקיד של הורים לא יוכלו להרשות לעצמם לנתק כל קשר, עליהם להמשיך לגדל ולחנך יחד את ילדיהם המשותפים. אין זה פשוט להמשיך לספק לילדים סביבה יציבה ואוהבת כאשר ההורים מתמודדים עם הליך גירושין כואב וממושך. אין כל ספק כי הליך גירושין מהיר המתבסס על גישור גירושין הוא זה אשר משרת את טובת הילדים.

הפעלת שירה בציבור לערב גיבוש לעובדים
19/02/15 | שירה
שירה היא פעולה המעוררת מצב רוח טוב ומקדמת תחושות של קרבה והנאה, אם אתם מחפשים פעילות מהנה ומיוחדת לערב גיבוש לעובדי החברה או יום כיף, שירה בציבור תהיה רעיון מתאים. השירה מהנה בכל גיל, ניתן להרכיב רשימת שירים מתאימה בעבור קהל יעד צעיר, קהל מבוגר, קהל מסורתי וגם ילדים. תופתעו לגלות עד כמה המשתתפים שמחים על ההזדמנות לשיר מכל הלב וליהנות מחוויה לא שגרתית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI