דף הבית פיננסים וכספים השקעות מה חשוב לדעת על בית השקעות ?!
מה חשוב לדעת על בית השקעות ?!
רינת ברקן 31/07/15 |  צפיות: 2362

אנשים רבים אינם מכירים ביכולותיהם הגבוהות של בתי ההשקעות בישראל למנף את כספם באופן משמעותי שעשוי להוביל אותם למעמד גבוה יותר כלכלית ולשנות את חייהם מקצה לקצה. כיום ישנה מגמת פתיחות והבנה כלפי עולם ההשקעות, וכן התפתחות מקצועית עצומה בבתי ההשקעות הקיימים והחדשים.

עבור מי שאינו מכיר את עולם ההשקעות ורוצה לדעת עוד על בית השקעות וכל הנוגע לתחום זה מוזמן להמשיך ולקרוא את המאמר הזה השופף אור על התחום כולו.

תפקידו של בית השקעות

באופן כללי ותיאורטי תפקידו של בית השקעות הוא לקחת את הכסף שלכם (סכום אותו אתם מקדישים לטובת ההשקעה) ומשקיע אותו באפיקים שונים בארץ ובעולם, אפיקים בעלי יתרונות בולטים על אחרים ופוטנציאל כלכלי להניב רווחים. העניין כולו מתבצע בעזרת מנהלי תיקי לקוחות המבצעים עבורכם את השירות.

ניהול תיק השקעות

ניהול תיק השקעות משמעותו ראייה מרחבית של תיק הלקוח, על הסכום המצוי בו ועל כל האמצעים לשדרג אותו לרווח. מנהל תיק השקעות טוב יודע כיצד לפרוס את סכום ההשקעה בצורה סולידית אך אמיצה באפיקים שונים. לבנות תמהיל רצוי ומצוי המאפשר בסופו של דבר להניב את המקסימום מן התמהיל בהתחשב בכל הפרמטרים שברשותו: מצב הלקוח ובקשתו האישית, מצב השוק, האפיקים העומדים לרשותו וסכום הכסף להשקעה כמובן.

הרשאה לחשבון, כן או לא?

לבחירתו של הלקוח אפשרות להעביר סכום כסף להשקעה אל בית השקעות שבחר או להעניק למנהל ההשקעות שלו את הסמכות לבצע פעולות ישירות אל תוך החשבון. פעולות אלו מגובות כמובן בעדכונים שוטפים אל מול הלקוח, אך הם נעשות באופן עצמאי על ידי מנהל התיק.

מי הם מנהלי תיקי הלקוחות?

בית השקעות מקצועי מאגד לעצמו צוות מנצח של מנהלי תיקי השקעות, כל אחד מהם בעל ידע עצום בתחום, אקדמאי ועוד. בעל ניסיון עשיר בניהול תיקי לקוחות ועיסוק באפיקי השקעה, היכרות עם עולם הסחר הבינלאומי וכמובן יכולת לתת שירות אישי, יעיל, איכותי ומקצועי עבור כל לקוח. הבחירה במנהל תיק לקוח היא של המשקיע בלבד, בהמלצת בית ההשקעות כמובן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רינת ברקן

רינת ברקן, אשת העולם הגדול.



 


מאמרים נוספים מאת רינת ברקן
 
מה חשוב לדעת על בית השקעות ?!
31/07/15 | השקעות
אנשים רבים אינם מכירים ביכולותיהם הגבוהות של בתי ההשקעות בישראל למנף את כספם באופן משמעותי שעשוי להוביל אותם למעמד גבוה יותר כלכלית ולשנות את חייהם מקצה לקצה. כיום ישנה מגמת פתיחות והבנה כלפי עולם ההשקעות, וכן התפתחות מקצועית עצומה בבתי ההשקעות הקיימים והחדשים. עבור מי שאינו מכיר את עולם ההשקעות ורוצה לדעת עוד על בית השקעות וכל הנוגע לתחום זה מוזמן להמשיך ולקרוא את המאמר הזה השופף אור על התחום כולו.

שיטות להערכת שווי הוגן לחברות וארגונים
25/02/13 | ניהול
הערכת השווי הכלכלי המדויק של עסק נקרא הערכת שווי לחברות. תהליך הערכת שווי לחברות הוא תהליך בעל חשיבות עבור מטרות פיננסיות שונות. בסיומו של תהליך הערכת שווי לחברות ניתן לדעת מהו הסכום שיש להשקיע בעסק מסוים, ומה גובה התמורה לה ניתן לצפות לאחר ההשקעה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI