דף הבית חינוך ולימודים קורסים וסדנאות אולם כנסים להשכרה
אולם כנסים להשכרה
מרגלית 28/10/15 |  צפיות: 2680

בחירת אולם כנסים להשכרה


אולם כנסים להשכרה מתאים למי שמחפש מקום בו יוכל לערוך כנס, יום עיון, הרצאה, ישיבה, סדנה, סמינר או כל התכנסות שכוללת מספר רב של משתתפים.


בחירת אולם כנסים להשכרה נעשית על סמך מספר קריטריונים. אלף כול, המחיר. עבור רובנו התקציב מהווה את הגורם המגביל. מחיר של אולם כנסים להשכרה יכול לנוע בין מאות לאלפי שקלים – הכול תלוי במשך הזמן שצפוי להיערך הכנס. בחלק מהמקרים מדובר בסמינרים ארוכים שנמשכים מספר ימים: במקרים כאלו כדאי לבדוק עם אולם הכנסים אפשרות לאירוח של המשתתפים באזור (ישנם אולמות כנסים שמציעים סל השכרה שכולל פתרונות אירוח עבור מוזמנים שלא מתאפשר להם לחזור ללון בבית במהלך ימי הכנס).


דבר נוסף שחשוב לשים לב אליו הוא התאמת המרחב למספר הנוכחים כך שלא יהיה צפוף מדי אך גם לא שומם מדי – אולם כנסים יותר מידי ריק ישרה אווירה של חוסר ענין בתוכן ההרצאה.


האבזור של אולם כנסים גם כן חשוב. צריך שיהיה מצויד במערכות מולטימדיה שיאפשרו לכם להקרין מצגות, להריץ סרטונים וחומר ויזואלי נוסף. כמובן גם מערכת רמקולים איכותית לא תזיק – כך לא תצטרכו לצעוק וכולם ישמעו אתכם טוב. לנוחיות המשתתפים כדאי לבחור אולם כנסים עם מושבים מרופדים ונוחים.


כדאי שמיקום של אולם הכנסים יהיה לא מרוחק ממקום מגוריהם של מרבית משתתפי האירוע, אחרת יתקשו להגיע ואחוזי הנוכחות עשויים להיות נמוכים מהמצופה.


חשוב להקדיש מחשבה לבחירת אולם כנסים – רק על ידי התייחסות לשלל האספקטים שנמנו לעיל תוכלו להעביר הרצאה שתהיה מוצלחת לא רק ברמת התוכן אלא גם מבחינת חוויית השהייה בה עבור הנוכחים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מרגלית


 


מאמרים נוספים מאת מרגלית
 
אולם כנסים להשכרה
אולם כנסים להשכרה מתאים למי שמחפש מקום בו יוכל לערוך כנס, יום עיון, הרצאה, ישיבה, סדנה, סמינר או כל התכנסות שכוללת מספר רב של משתתפים. בחירת אולם כנסים להשכרה נעשית על סמך מספר קריטריונים. במאמר טיפים לבחירה חכמה של אולם כנסים להשכרה.

מרכז כנסים בתל אביב
מדוע לקיים הרצאה דווקא במרכזי כנסים בשפלה, בצפון ובאזור ירושלים ולהימנע מקיום כנסים בתל אביב? חסרנות של מרכזי כנסים בתל אביב והמרכז ויתרונות של מרכזי כנסים בשאר אזורי הארץ.

מרכז כנסים
התכוננתם להרצאה, אתם מוכנים להעביר את הכנס או יום העיון ונשאר רק פרט אחד לטפל בו – מקום לעריכת הכנס. לא פשוט למצוא מרכז כנסים שיספק את כל הדרוש לקיומו של כנס מושלם – חלקם נמצאים באזור לא נגיש, לאחרים אין אולם כנסים גדול מספיק בשביל להכיל את כל משתתפי הכנס וכו'. כך תבחרו את מרכז הכנסים האידיאלי בשביל יום העיון שתכננתם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI