דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב גינות דק סינטטי מחיר שכדאי לכל אחד
דק סינטטי מחיר שכדאי לכל אחד
dadon 24/05/16 |  צפיות: 12259

השימוש בדק סינטטי מאוד נפוץ לאחרונה בעיצוב בתים, משרדים, מבני תעשייה או מבנים אחרים. זאת מכיוון שמחירו של דק סינטטי מאפשר באמת כמעט לכל אחד להשתמש בו מבלי להוציא הוצאה גבוהה כשהוא מעצב את אותו מבנה. אז בהחלט אפשר להכריז כי דק סינטטי מחיר שכדאי לכל אחד.

למה בעצם דק סינטטי מחיר שכדאי לכל אחד?

דקים סינטטיים הם דקים שיוצרו במפעל. הם נוצרו בתהליך כימי ותעשייתי של הדבקת שבבי עץ ביחד על מנת שייווצרו רצועות דקות אותם אפשר להדביק על רצפת המרפסת וליצור דק יפה לבית שלך. בניגוד לדק מעץ מלא המיוצר מחיתוך של עץ לאותם רצועות דקים ובצם מצריך כריתת עצים יקרה, דק סינטטי מיוצר בחומרי גלם קיימים והתהליך הוא לא יקר. בשל כך דק סינטטי מחיר שכדאי לכל אחד.

גם התחזוקה אינה מורכבת מדיי

מלבד זאת שהמחיר של דק סינטטי אינו גבוה ושווה כל נפש, התחזוקה של דק סינטטי אינה מורכבת וכל אחד יכול לבצע אותה. אין צורך להזמין איש מקצוע שיתחזק את הדק. בתחזוקת הדק הסינטטי דורשת למעשה בניגוד לדק מעץ מלא, בדק סינטטי אין צורך לערוך טיפול תקופתי. אין צורך בחומרים מיוחדים בכדי לנקות דק סינטטי. אין צורך בחומרים מיוחדים בכדי להבריק את הדק הסינטטי כי צבע לוחות  של דק הסינטטי אינם דוהים. זאת אומרת שגם בנושא התחזוקה אפשר להגיד על דק סינטטי מחיר שכדאי לכל אחד.

גרסה חדשה של דק סינטטי

כיום קיימת עוד גרסה של דק סינטטי המצדיקה את הכינוי שנכתב פה - דק סינטטי מחיר שכדאי לכל אחד. הגרסה החדשה היא דק אקולוגי. הדק האקולוגי מיוצר מפולימר של פי.וי.סי מוקצף שיצר לוחות של דק סינטטי. לדק זה יש עמידות גבוהה בפני כתמים במיוחד כתמי שמן והוא גם חסין מאש ברמה מאוד גבוהה. לדק האקולוגי יש מראה אחד ולא דוגמאות שונות אבל יש לו מגוון רחב של צבעים. את הדק האקולוגי אפשר להתקין בשיטת ההברגה שהיא דומה לשיטת ההתקנה של דק מעץ מלא. זהו דק סינטטי לכל דבר ומחירו עדיין כדאי לכל אחד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 dadon


 


מאמרים נוספים מאת dadon
 
גסמין קוקטייל - לדעת לבחור נכון
מעוניינים להזמין גסמין קוקטייל וזאת כדי ליהנות מחוויית אלכוהול מפנקת במיוחד שתסב לכם הנאה יוצאת מגדר הרגיל? דעו לכם כי תוכלו להשיג בדיוק את שאתם מחפשים בכל הנוגע לכך וללא שום בעיה. רק תרצו לוודא כי אתם מודעים לכל האפשרויות השונות שתהיינה זמינות לכם בכל הקשור לעניין הזה. אך ורק כך תמצאו מענה הולם אשר יביא לשביעות רצונכם ובצורה המלאה ביותר שרק אפשר להעלות על הדעת. אז אל תשכחו זאת.

מה חשוב לקחת בחשבון בעיצוב רולאפ לעסק?
עומדים לעצב רולאפ לעסק שלכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

איך אפשר לקבל הקלות בפסיכומטרי?
בכדי לקבל הקלות בפסיכומטרי עליכם לעבור כמה אבחונים שונים, להביא מכתבי המלצה ממורים או מדריכים שליוו אתכם, תעודות שונות ועוד.

איך לבחור מוהל מומלץ
אין ספק שהולדתו של ילד חדש משנה את החיים וברור מדוע גם אתם, אפילו אם אתם לא מאוד דתיים, רוצים לעשות לילד ברית מילה.

איך ליצור צילומים לבוק בת מצווה מיוחדים ושונים משל כולם?
14/03/17 | צילום
אין ספק כי צילומים לבוק בת מצווה הפכו לנפוצים ומושקעים הרבה יותר ממה שהיה בעבר.

ברזים לכיור מודרני במטבח
השימוש בברזים נפוץ בעיקר במטבחים ובחדר האמבטיה. כדאי לדעת שכיום ישנה נטייה לאנשים להחליף את הברזים המשעממים שמעטרים את ביתם בברזים הרבה יותר מרשימים, כאלו שיכולים להוסיף נופח עיצובי מיוחד לחלל כולו ופשוט לשפר פלאים את ההרגשה.

גריל פחמים - לאוהבי הבשר הצלוי
ההתלבטות של חובבי ה"על האש" המסורים שאוהבים להשקיע בבשר שלהם ובמזון שלהם ברורה - והבחירה קשה: גריל גז או גריל פחמים?

קבלן שיפוצים במרכז
13/12/16 | שיפוצים
בעזרתו של קבלן שיפוצים במרכז תוכלו להיות בטוחים כי תמצאו בדיוק את שאתם מחפשים, זאת אומרת שיתאפשר לכם להיות במצב בו תשיגו את המענה הטוב ביותר שישנו לצרכים שלכם וזאת בכל הנוגע לתוכניות הבנייה השונות שלכם.

חברות קבורה ואתרי הנצחה מומלצים
כיום ישנם אנשים רבים אשר רוצים להעניק ליקירים שלהם את הכבוד האחרון המגיע להם בצורה הטובה ביותר, ורוצים להעניק להם שירות מכובד הרבה יותר מהשירות הממשלתי המוכר לכולנו.

מועדונים לבת מצווה במרכז
אם אתם מחפשים מועדונים לבת מצווה במרכז, תוכלו למצוא רבים כאלו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI