דף הבית רוחניות רוחניות - אחר חוסר ביטחון עצמי, איך לרכוש ביטחון עצמי? איך להעלות ביטחון עצמי? איך ליצור ביטחון עצמי? איך להיות בטוח בעצמך? איך להעריך את עצמך? הערכה עצמית, איך לשפ
חוסר ביטחון עצמי, איך לרכוש ביטחון עצמי? איך להעלות ביטחון עצמי? איך ליצור ביטחון עצמי? איך להיות בטוח בעצמך? איך להעריך את עצמך? הערכה עצמית, איך לשפ
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 16/07/16 |  צפיות: 3978
חוסר ביטחוןעצמי, איך לרכוש ביטחון עצמי? איך להעלות ביטחון עצמי? איך ליצור ביטחון עצמי? איךלהיות בטוח בעצמך? איך להעריך את עצמך? הערכה עצמית, איך לשפר ביטחון עצמי? שיפורביטחון עצמי,

עכשיו נניחשבן אדם יש לו חוסר ביטחון עצמי הוא מרגיש שיש לו חוסר ביטחון עצמי, אוקי ואזשואלים אותו "למה יש לך חוסר ביטחון עצמי" אז הוא אומר "יש לי חוסר ביטחון עצמי"נגיד "למה לא עשית את זה ואת זה? אני מרגיש שי לי חוסר ביטחון עצמי, למה יש לך חוסרביטחון עצמי? אני מרגיש שאני לא טוב מספיק, לא מספיק טוב". עד כאן יכול להיות סיפורכזה והשאלה היא מה הנחות היסוד, עכשיו ואז כדי לצאת מזה נניח צריך לבדוק מה האמתלבדוק את הנחות היסוד ולבדוק אם הן אמת. מה הנחות היסוד של הבן אדם זאת השאלה, בןאדם אומר "יש לי חוסר ביטחון עצמי כי אני לא מספיק טוב".

ש: קודם כלבשביל לעשות משהו הוא חושב שהוא צריך להיות טוב.

אליעד: אתההבנת מה אני שאלתי מה אני שאלתי?

ש: מה הנחותהיסוד.

אליעד:כן.

ש: של אדםשחושב שאם הוא רוצה לעשות איזה פעולה והוא מרגיש שהוא לא מספיק טוב.

אליעד: לא, בןאדם אומר "אין לי ביטחון עצמי, למה אין לך ביטחון עצמי? כי אני מרגיש שאני לא מספיקטוב", עכשיו אנחנו עוזרים לו לבדוק מה האמת אז מה הוא צריך לשאול את עצמו?

ש: קודם כלהבסיס הוא חושב שלעשות משהו הוא צריך ביטחון עצמי ובשביל ביטחון עצמי הוא צריךלחשוב שהוא מספיק טוב, לא חזרתי על זה פשוט.

אליעד: אוקיעוד פעם אז מה השאלות שהוא צריך לשאול את עצמו?

ש: "האם בשביללעשות משהו אני צריך ביטחון עצמי, האם בשביל ביטחון עצמי אני צריך להרגיש שאניטוב?" זה שתי שאלות כאילו שאני רואה אותן ישר.

אליעד: כןזהו?

ש: רגע לא ישעוד הרבה.

אליעד: לאיודע אני שואל.

ש: עוד שתייםשלוש, לא זה מה עוד אני צריך לחשוב עוד קצת.

אליעד: הכיפשוט "האם אני טוב". עכשיו רוב האנשים עוד פעם נגיד שיש להם בעיה של חוסר ביטחון,נגיד בן אדם יש לו בעיה של חוסר ביטחון עצמי "למה אתה מפחד? אני מרגיש שאני לאמספיק טוב, אוקי בא נבדוק האם אתה מספיק טוב?" אבל זה לא נכון יש פה עוד הנחת יסוד,כאילו זה נכון שצריך לבדוק האם אתה מספיק טוב אבל צריך גם לבדוק את הנחת היסודשאומרת שאם אתה לא מספיק טוב אז אין לך ביטחון עצמי זאת גם כן הנחת יסוד.

יכול להיותשאתה לא מספיק טוב ועדיין אתה יכול להיות לך ביטחון עצמי ומה שהוא אמר זה גם כן האםבכלל חייב שיהיה לך ביטחון עצמי שזה דומה ל..., אוקי עכשיו מה זה ביטחון עצמי מה זהאומר נגיד בהקשר הזה נגיד בן אדם רוצה לבדוק אם הוא מספיק טוב או לא איך הוא יכוללבדוק איך בודקים?

ש: טוב ביחסלמה?

אליעד: יפה אזטוב ביחס למה, איך בודקים איך יודעים?

ש: נניח ביחסלמטרה שהוא הגדיר לעצמו ביחס לאחרים.

אליעד: אם בןאדם אומר "אין לי ביטחון עצמי כי אני לא מספיק טוב" אז איך אנחנו צריכים לבדוק אםהוא מספיק טוב או לא?

ש: שואליםאותו "באיזה נקודה אין לך ביטחון עצמי", יכול להיות שהוא טוב בזה אבל בזה הוא לאמרגיש טוב אז "במה אתה חושב שאתה לא מספיק טוב באיזה נושא".

אליעד: לאקודם צריך לבדוק מה זה חוסר ביטחון עצמי "אני מרגיש לא בטוח בעצמי לנסוע, למה? אנילא מספיק טוב לנסוע" זאת השאלה האם אתה לא מספיק טוב ביחס ל - לנסוע והאם זה שאתהלא מספיק טוב בלנסוע אמור לגרום לך להרגיש חוסר ביטחון עצמי מלנסוע אולי נכון אתהלא מספיק טוב בלנסוע אבל אתה עדיין יכול לנסוע.

ש: טוב יש לךסיבה ותוצאה עיקרית.

אליעד: אוקי,עכשיו מה שבאתי בעצם להגיד בנושא הזה שהמחשבה הפשוטה שאומרת "אין לי ביטחון עצמיאני לא מספיק טוב" אז רוב האנשים יבדקו "רגע אני באמת טוב אני לא טוב אני כן טוב"אבל יש פה עוד הנחות יסוד "האם בכלל אתה אמור להיות מספיק טוב חייב שתהיה מספיקטוב, אולי זה טוב שאתה לא מספיק טוב". עכשיו לפעמים בן אדם מרגיש שהוא לא מספיק טובבאופן כללי באיזה תחום ואז התחושה הזאת שהוא לא מספיק טוב באופן כללי באיזה תחוםמשתלשלת לו לעניין אחר.

ויש עוד דברשלפעמים בן אדם לא מספיק טוב בתחום מסוים אבל למשימה הספציפית בתחום מסוים הוא כןמספיק טוב נגיד אתה לא מספיק טוב כנהג מרוץ אבל אתה מספיק טוב כנהג לנסוע מפהלמכולת, נגיד שבן אדם הוא לא מספיק טוב בלנסוע בכלל נגיד אבל עדיין לשים את הרכבלהכניס אותו לחניה נגיד שהוא כן מספיק טוב. אז לכן צריך לראות ספציפית מה ספציפיתאתה רוצה לעשות ועם מה ספציפית אתה מרגיש חוסר ביטחון והאם ביחס לזה אתה מספיק טובאו לא ונניח שאתה לא מספיק טוב האם זה אמור למנוע ממך את עשיית הפעולה, עכשיולכאורה כן אם אתה לא מספיק טוב אל תעשה את הפעולה.

ש: השאלה מההנזק שיכול להיות אולי.

אליעד: בדיוקאז השאלה נזק מול תועלת, נגיד אוקי אתה אומר "אני לא מספיק" אוקי ואז מה נגיד שאתהבאמת לא מספיק טוב להחנות את הרכב ואז מה יכול להיות שהרכב יידפק ואז מה אבל אוליהתועלת שתיווצר מזה שנסה להחנות את הרכב יותר גדולה מהנזק שיגרם לרכב סיכוי מולסיכוי, כאילו גם אם אתה לא מספיק טוב ויש לך חוסר ביטחון עדיין אולי יכול להיותשאתה צריך לעשות את הפעולה. אני חוזר ואומר עוד פעם שמה שאני מנסה להגיד זה שיש פההרבה הנחות יסוד זאת לא הנחת יסוד אחת יש פה כמה וכמה הנחות יסוד אפשר לבדוק אתכולן. הבנו את הסיפור?

ש: אפשרלהוסיף שבן אדם יכול להיות בנקודת זמן מסוימת שהוא מרגיש חוסר ביטחון אבל בנקודתזמן אחרת באותו נושא באותה פעולה הוא יעשה את זה כמו שצריך.

אליעד:שמה?

ש: בנקודתהזמן המסוימת הזאת אין לא תחושה טובה לפעילות מסוימת ובנקודת זמן אחרת כן יש לוביטחון עצמי לעשות את הדבר הזה.

אליעד: עכשיוהשאלה היא איך בגדול בן אדם שנגיד רוצה ביטחון עצמי מה הוא צריך לעשות כעיקרון מההתשובה?

ש: קודם כללהגדיר לעצמו שהוא רוצה, בסדר אחרי זה הוא צריך ללמוד את אותו.

אליעד: זאתהתשובה?

ש: צריך ללמודאת אותו נושא שהוא רוצה.

אליעד: זאתהתשובה?

ש: בינתייםכן.

אליעד: גרועמאוד יש לך עודף ביטחון עצמי. מה עושה בן אדם שמרגיש שאין לו ביטחון עצמי ורוצהשיהיה לו ביטחון עצמי מה הוא עושה?

ש: שתי פעולותהוא יכול לעשות את זה.

אליעד: כן מההראשון?

ש: אני לאזוכר אבל אחד אני זוכר או לשלול את זה כאילו "מי אמר שאני חייב ביטחון עצמי".

אליעד: לא זהמה לעשות כדי לא להצטרך ביטחון עצמי אבל מה לעשות כדי להשיג ביטחון עצמי, מה התשובהמה עושה בן אדם שקם בבוקר ומרגיש רע מזה שאין לו ביטחון עצמי ורוצה שיהיה לו ביטחוןעצמי מה הוא צריך לעשות?

ש: או שמשנהאת עצמו או שהוא משנה את המציאות.

אליעד: לא, מההוא עושה דבר ראשון קודם כל מה הוא שואל?

ש: להגדיר מהזה ביטחון עצמי.

אליעד: לאקודם כל הוא שואל מה האמת בכלל מה האמת.

ש: מה זאתאומרת "האמת היא שאני רוצה ביטחון עצמי".

אליעד: באנבדוק לא יודע.

ש: הרי נתת אתהשאלה שהוא רוצה.

אליעד: אוקיעכשיו נניח שהוא החליט "כן מה האמת? שאני רוצה", אוקי עכשיו מה צריך לעשות לבדוק?לבדוק מה האמת למה באמת אין לך ביטחון עצמי בא נראה מה האמת. הרי יש שתי אפשרויות,מה זה חוסר ביטחון עצמי שהוא מרגיש לא בטוח בעצמו לבצע את המשימה כדי להשיג ביטחוןלהשיג ביטחון עצמי אתה לבדוק מה האמת "למה אני מרגיש שאני לא בטוח בעצמי לבצע אתהמשימה מה האמת" אם יתברר שאתה טועה ואתה יכול להיות בטוח בעצמך שיש לך את היכולתוהסיכוי להצליח ואתה יכול להיות בטוח בעצמך ממילא קיבלת ביטחון עצמי.

אם יתבררשחוסר הביטחון העצמי שלך הוא מוצדק וניתן לפתרון, דהיינו, יש לך חוסר ביטחון עצמיכי לא למדת למבחן האמת היא שלא למדת למבחן האמת היא שאתה לא יודע את החומר והאמתהיא שיכול להיות שתיכשל אבל האמת היא שגם על פי ההיגיון אתה יכול לשנות את זה אזתלמד ותראה איך אתה יכול לפתור את זה, אז תעשה את זה ויבוא לך הביטחון העצמי כיאבדת לפי האמת. ואם יתברר שמצד האמת אין לך ביטחון עצמי וגם לא ניתן לטפל בזה אזעדיף שלא יהיה לך ביטחון עצמי כי זאת האמת שבאמת אתה לא יכול להיות בטוח בעצמך.

ש: חצי תשובהלזה.

אליעד: למהחצי תשובה.

ש: החלקהשני.

אליעד: לאהתשובה היא שצריך לחפש את האמת בן אדם אומר "יש לי חוסר ביטחון עצמי, ממה נובעהחוסר הביטחון העצמי שלך ממה למה בא נראה מה האמת, מהה המשימה שאתה צריך לבצע ולמהאתה לא בטוח בעצמך כשאתה צריך לבצע אותה בא נראה מה האמת" כל השאר זה סיפוריםואגדות. אם האמת היא שאתה יכול לבצע תבצע אם האמת היא שאתה לא יודע אם אתה יכוללבצע או לא אז האמת היא שאתה לא יודע זאת האמת, עדיף שמראש תהיה עם חצי ביטחון עצמיכי מה האמת שיכול להיות שתיכשל זאת האמת עדיף שתהיה בחצי ביטחון...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | קואצ'ר, ייעוץאישי, מאמן עסקי, אימון אישי ועסקי

הכנס לאתרותהנה מעוד מאמן עסקי, אימון עסקי, חינוך, לשפר ביטחון,הסוד, להיות..., להיות בטוח, חוסר, רוחניות, פסיכולוג ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI