דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים זמרת שירי ארץ ישראל
זמרת שירי ארץ ישראל
רויטל טל 03/11/16 |  צפיות: 11266

שירים יפים בתכנית שירה בציבור

שירי ארץ ישראל היפה

דוגמא לשיר יפה ונוסטלגי בתכנית שלי היא השיר "גן השיקמים" - את השיר "גן השקמים" אני שרה באופן כמעט קבוע בהופעות שירה בציבור אותם אני עורכת, ויכולה לראות את הרגשת הנוסטלגיה על פניהם של האנשים אשר יושבים מולי ושרים.

השיר עוסק בראשית ימיה של העיר תל אביב.

תל אביב אשר נוסדה בשנת 1909, הייתה בימי ראשיתה יישוב קטן ובו בתים בודדים, על העיר תל אביב נכתבו לא מעט שירים, : "תל אביב הקטנה", "זוהי יפו", "בכל זאת יש בה משהו", "טנגו תל אביב", "מי יבנה בית בתל אביב", "עיר לבנה", בסנדלים על גשר הירקון", ועוד..

עפ"י מילותיו של השיר גן השקמים :"היה היו כאן פעם שקמים, חולות מסביב וגם נוף", אנו יכולים להרגיש את הגעגועים לתקופה בה הייתה תל אביב רק יישוב קטן ובה מספר בתים בודדים, הפסטורליות ששלטה במקום הפכה למקום שוקק, ובמקום השקמים נבנו גורדי שחקים.

זהו רק אחד מתוך עשרות שירי ארץ ישראל היפה אותם אני שרה במופע שירה בציבור, שירים אלו נחשבים נכס צאן ברזל, והם בעצם השירים של דור ההתיישבות בארץ, אנשי מלח הארץ.

סרנדה לך - עוד שיר אותו אני שרה באופן קבוע בערבי שירה בציבור, הוא השיר "סרנדה לך", חייבת לומר שאת השיר הזה אני אוהבת מאוד! ורואה שגם הקהל מולי נהנה ממנו.

שיר יפה נוסף בתכנית שלי הוא השיר : "העיר באפור" אותו כתבה נעמי שמר  בתקופה בה הייתה בפריז, נעמי שמר בכתיבתה הושפעה מהמוסיקה המקומית הצרפתית ובעצם מתארת בשיר את הסתיו הפריזאי

הורה

שירי הורה מכניסים את הקהל לקצב של ריקודים, שירים כמו "עוד לא אהבתי די", "סימונה מדימונה" "יא משלטי"  "קטיושקה", "ההססטוריה חוזרת", "אהבת פועלי בנין" ועוד, מרימים את הקהל על הרגליים למעגלים מעגלים של ריקוד. בכל ערבי שירה בציבור אני משלבת שירי הורה מוכרים ואהובים

רוק ישראלי

כאשר מדובר על אירוע בו ישנו קהל צעיר יותר אני משלבת שירי רוק ישראלי של זמרים מוכרים כמו צביקה פיק, ריקי גל, להקת תיסלם, משינה, כוורת ועוד.

גם שירים אלה תורמים רבות למצב רוח ומכניסים את האירוע לקצב ולשימחה רבה.

טנגו

בתכנית שירה בציבור שלי אני משלבת כמה שירי טנגו יפים ומוכרים אותם רוקדים בהנאה מושלמת זוגות זוגות. "טנגו כפר סבא", "אל נא תאמר לי שלום", "רינה" ועוד.

ערבי שירה בציבור אותם אני עורכת, משלבים שירים ישנים וגם שירים חדשים יותר, כולם מוכרים ואהובים, כולם משמחים וגורמים לשיתוף פעולה מלא של האורחים באירוע.

שפת כל השירים בתכנית היאע כמובן עברית, אך מה שעושה את הערב למוצלח הויא העובדה שאני משלבת את כל הסגנונות, כל המקצבים ויודעת לקרוא את הקהל "בזמן אמת"  .

.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רויטל טל

רויטל - זמרת, תקליטנית, ומנחה ערבי שירה בציבור, עם ניסיון וותק של למעלה מ- 20 שנה בשירה ובהפעלת קהל.שירה בציבור בהווי ישראלי עם מיטב השירים שכולנו אוהבים לאירועים פרטיים, אירועי חברה, ימי הולדת, ימי נישואין, מסיבות וערבי שירה וכיף.

http://www.revital-tal.com/ - 050-5382143

רויטל טל - זמרת לאירועים -שירה בציבור בימי הולדת..

http://www.djomri.022.co.il



 


מאמרים נוספים מאת רויטל טל
 
שירה בציבור לאירועים פרטיים
בארץ יש היום את התכנית הכי מתאימה וחזקה לימי הולדת. זה לא תקליטן, למרות שכבוד המקצוע דיג'יי במקומו מונח, זה לא סטנד אפ או סדנת צחוק, למרות שגם כבודם במקומם מונח, זה נקרא שירה בציבור – הפעלת הקהל שלכם בשירה ובריקודים.

שירה בציבור לאירועים פרטיים
23/12/19 | שירה
לפני שאתייחס לגופם של דברים, אני רוצה לציין שמאחוריי עשרות אירועי שירה בציבור שונים ומגוונים , אך המשותף ביניהם היא ההצלחה המסתכמת בהנאתם הרבה של משתתפי הערב. אז האם כל אותם אירועים המתקיימים בכל מקום נותנים את אותה החוויה ? אם כן, מדוע אתם יוצאים לחפש משהו קצת אחר ?!.. והתשובה היא שכולנו מחפשים משהו שירגש, משהו שיוסיף וייתן ערך מוסף והדבר הבא כמו שהינו גם הדבר הקודם, הוא שירה בציבור.

שירה בציבור - מתאים לכם ?!
זה כמובן תלוי את מי תשאלו: אם תשאלו את אותי, ברור שאגיד גם שמאוד.. אם תשאלו את אלו שכבר חוו ערב שירה, גם הם יגידו לכם שכדאי ומתאים., אם תשאלו אנשים צעירים, חלקם יגידו שאולי פחות..

ערב שירה בציבור
האם יש לך קושי לתכנן את האירוע הבא ? אם כן, מהו הקושי שלך ומה כדאי שתדע בעודך נמצא בתהליך ?!.. מדהים שכמעט כל הלקוחות אשר מדברים איתי בקשר לאירוע שהם מתכננים, כמעט כולם שואלים את אותן השאלות ובקשים לדעת את אותם הדברים, ועל אילו דברים אני מדברת ? אני מדברת על כך שרוב רובם של הלקוחות אשר מתכננים אירוע מבקשים לדעת אם יש איזושהי הגבלת זמן מבחינתי ומבקשים לדעת את המחיר, כי כמובן העלות היא כמעט תמיד הפרמטר המכריע, והאמת היא שאני מאוד שמחה לגלות שוב ושוב שהמחיר אותו אני מבקשת עבור ערב שירה בציבור מקצ

ערב שירה בציבור - האופציה הטובה ביותר
בתור זמרת לאירועים כמובן שאני חושבת שהמוזיקה באירוע היא הדבר החשוב ביותר, היא אשר נותנת את הטון לאירוע כולו ואשר משפיעה בצורה ישירה על מצב הרוח של כולם.
אז אילו אפשרויות יש לכם ? הוווו זו שאלת השאלות, המוזיקה אשר תבחרו לאירוע שלכם היא הטעם שלכם והאמונה שלכם שזה מה שמתאים לאורחים שלכם.


זמרת לאירוע - שירה בציבור
אז מה איתך ? האם גם לך יש אירוע חשוב בקרוב ? האם האירוע האחרון שהפקת לא היה משהו ?!.. האם חשוב לך לקחת אחריות הפעם, רק אתה עצמך, ולהפיק אירוע מנצח ? אם ענית "כן"- אני מציעה לך הצעה שלא תוכל לסרב לה – שירה בציבור לאירועים.

שירה בציבור - מקרבת, משמחת, משתפת
היא כבר מזמן לא נחשבת ישנה נושנה – לשירה בציבור לאירועים יתרונות רבים, כה רבים שאינה עוד שנויה במחלוקת והיא בוודאות מבוקשת ומצליחה מאוד באירועים מכל הסוגים.

אירועי קיץ
איזה חוםםם !! אני באמת לא יודעת, חוככת בדעתי, גם אתם מרגישים שהקיץ הזה הוא כל כך חם עד כדי שממש בלתי נסבל ? גם אתם חושבים ומרגישים שקיץ כזה וחום כשה לא היה כמותו בעבר ? או שאולי התבגרנו ויותר קשה לנו לסבול ?

זמרת שירי ארץ ישראל
שירי ארץ ישראל הם חלק עיקרי בתכנית שירה בציבור אותם אני שרה באירועים. שירים אלו נחשבים נכס צאן ברזל, והם בעצם השירים של דור ההתיישבות בארץ, אנשי מלח הארץ.

ערב שירה בציבור
13/11/14 | מוסיקה
כל אחד המתכנן אירוע מבין וודאי כי מטרת האירוע שיהיה שמח. יחד עם זאת, מסתבר כי גם בעידן הטכנולוגי של היום בעלי האירוע, הם המתכננים אותו, רובם הולכים על תקליטן ומטבע הדברים אינם מצליחים ליצור אווירה אינטימית וקשר בין המשתתפים באירוע, כמו זו אשר תייצר שירה בציבור.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI