דף הבית חוק ומשפט נדל"ן ומקרקעין ליווי משפטי לרוכשים ומוכרים של נכסי נדל"ן
ליווי משפטי לרוכשים ומוכרים של נכסי נדל"ן
קידום ישיר 30/01/18 |  צפיות: 11037

ליווי משפטי לרוכשים ומוכרים של נכסי נדל"ן

דיני המקרקעין,נחשבים ברוב הארצות לתחום המשפטי הדורש התמחות. כל עורך דין אזרחי, יכול לטפל נכון בעסקאות מקרקעין . בישראל, תחום המקרקעין הינו מורכב, היות וישנן קרקעות שעדיין יש בהן חכירה. אדמות אלה, נקראות " אדמות מנהל מקרקעי ישראל". ישנן קרקעות שנמצאות בבעלות פרטית ואנו עדים יותר בשנים האחרונות למהלך של העברת זכויות קנייניות מלאות באדמות מנהל לחוכרים. עוה"ד בתחום המקרקעין הם בעלי הידע והניסיון הדרושים בכדי לבדוק היטב כל עסקת נדל"ן וכן, ליווי משפטי לרוכשים ומוכרים של נכסי נדל"ן

ישנם חוקים או המלצות שיש לדעת עליהם בתחום המקרקעין, כמו למשל אם מדובר על עסקת נדל"ן שבוצעה באמצעות מתווך נדל"ן, כך שהמתווכים מעוניינים בעו"ד מקרקעין אחד אשר יבצע את העסקה עבור שני הצדדים, כך שלא תהיה איזו שהיא התנגדות לעסקה מצד עוה"ד של אחד הצדדים. דבר זה הינו מוטעה מראש, היות ואותו עוה"ד הוא זה שייצג צד אחד במשך שנים ומן הסתם הוא ידאג לאינטרסים של לקוחו. יש להגיע עם שני עורכי דין למקרקעין אשר מייצגים את כל צד בעסקה, כך שאם ישנן הערות מצד עורכי הדין הם יפתרו או יתקנו אותן ביניהם, כך שהצדדים יהיו מרוצים.

לא להתחיל בעסקת נדל"ן ללא ליווי משפטי של עו"ד המתמחה בתחום

ישנם מוכרים, אשר מבצעים עסקת נדל"ן ללא ליווי משפטי לרוכשים ומוכרים של נכסי נדל"ן, היות והם סבורים כי מדובר בנושא פשוט שלא דרוש ליווי עו"ד. אותם מוכרים או רוכשים אף סבורים, כי ניתן להסתפק בתור התחלה בזיכרון דברים בסיסי בין שני הצדדים אך מסמך זה, אינו מעניק את המענה לכל הסוגיות המשפטיות הרלוונטיות לעסקה. לרוב, מטרת הרוכשים או הקונים של עסקת הנדל"ן, הינה לחסוך בהוצאות כגון שכ"ט של עורך הדין, אך הם אינם מודעים לעובדה כי זה עלול לפגוע בהם. כאשר מדובר על עסקת חיים ששווה הון, כגון עסקת מקרקעין, יש לבדוק בציציות ורק עו"ד מומחה למקרקעין  יוכל לבדוק, לאשר ולערוך חוזה של עסקה כשירה שתהיה לטובתכם.

עו"ד בתחום המקרקעין, יוכל לתת לכם טיפים חשובים, אשר יגרמו לחייכם להיות קלים יותר ולחסוך זמן, כסף וטרחה רבה. כאשר לעוה"ד שלכם יש ניסיון רב ומוכח בעסקאות מקרקעין, גם אתם תהיו שקטים ובטוחים יותר, כי העסקה נבדקה לעומק והיא כשירה.

מדוע חשיבותו של עו"ד היא כה מכרעת גם ברכישת דירה מקבלן?

כאשר מדובר על רכישת דירה חדשה מקבלן, ישנה חשיבות מכרעת של ליווי משפטי. חוזים של קבלנים הינם חוזים אחידים והם מנוסחים לטובת האינטרסים של הקבלן. הסיכוי שהרוכש אינו מיוצג באמצעות עורך דין יכול לשנות סעיפים בחוזה, אך כשאר הרוכש מלווה ע"י עורך דינו, ידאג עוה"ד לאינטרסים של לקוחותיו. אם למשל, אחד מפרטי החוזה לא יתקיים, עורך הדין של הרוכש יוכל אף לתבוע את הקבלן באי עמידה בסעיפיו של החוזה.

זקוקים למידע נוסף? בקרו באתר משרד עו"ד אבי נימצוביץ עם כל המידע העדכני והמקצועי https://nimzovich-law.co.il/


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום ישיר

קידום ישיר



 


מאמרים נוספים מאת קידום ישיר
 
הונדה אופנועים טרייד אין
23/11/18 | אופנועים
אם אתם רוכבי אופנועים, לבטח ביקרתם לפחות פעם אחת במרכז המכירות והשירות של הונדה אופנועים טרייד אין בישראל. כאשר אתם מעוניינים לשדרג את הקטנוע הישן לקטנוע חדש ומתקדם יותר, ניתן יהיה למכור את הקטנוע בשוק הפרטי ולרכוש אופנוע שיהיה בשנתון מתקדם, או אופנוע חדש לחלוטין. לרוב תמיד כדאי כי תהיה זו היבואנית של אופנועי הונדה שאצלה אתם תהיו מעוניינים לרכוש אופנוע. אם יש להוסיף סכום כסף, ניתן יהיה לקבל תנאי מימון בתנאים נוחים ומשתלמים.

אומרים לכם השתלת שיער בטורקיה היא מסוכנת? שקר מוחלט
ישנם אלפי ישראלים הנוהרים לטורקיה מידי חודש לצורך השתלת שיער, חלקם חוזרים עם השתלות מוצלחות יותר וחלקם עם השתלה פחות מוצלחת, גם אני עשיתי השתלה בטורקיה והבחירה בקליניקה טובה לא הייתה פשוטה אך בסוף מצאתי קליניקה מעולה. עשיתי השתלה שהחזירה לי את הפוני מלא ושופע כפי שהייתי צעיר וזה מילא את ליבי. לכן אמליץ לכם לא להאמין לכל הפרסומים השוללים את טורקיה, טורקיה היא מדינה נהדרת לטייל בא ובטח גם להשתלת שיער עם הטכנולוגיה המתקדמת FUE.

החלפת צילינדר – כל המידע
צילינדר, הינו אחד מהמנעולים הנפוצים עבור בעלי דרות, משרדים ובתים פרטיים. בגלל צורת הצילינדר שהיא גליל, כך שניתן לפרוץ אותו באופן מקצועי, מבלי שייגרם נזק לדלת. לפעמים, לא תמיד חייבים לפרוץ צילינדר שנתקע או שהתקלקל, כי אם החלפה תספיק. החלפת צילינדר, מתבצעת באמצעות אנשי מקצוע, אשר עברו הכשרה מתאימה ומחזיקים ברישיון משטרת ישראל. לרוב הצורך בהחלפת צילינדר מתעורר בשל בלאי, שחיקה, או פגיעות מכאניות בצילינדר עצמו.

טיול לאפריקה- מראות עוצרי נשימה של נופים ובעלי חיים
פירוש המילה ספארי בשפה הסווהילית הינו "מסע" ודרום אפריקה היא מסע קסום לאוהבי הטבע במלוא עוצמתו.

ליווי משפטי לרוכשים ומוכרים של נכסי נדל"ן
דיני המקרקעין,נחשבים ברוב הארצות לתחום המשפטי הדורש התמחות. כל עורך דין אזרחי, יכול לטפל נכון בעסקאות מקרקעין . בישראל, תחום המקרקעין הינו מורכב, היות וישנן קרקעות שעדיין יש בהן חכירה. אדמות אלה, נקראות " אדמות מנהל מקרקעי ישראל".

עורך דין צוואות וירושות
29/01/18 | ירושה
צוואה, הינה מסמך אישי של כל אדם, המצווה את רכושו ליורשיו. אותו אדם פונה אל עורך דין צואות וירושות כאשר על פי החוק הוא בעל דעה צלולה ומיושבת. היתרון הרב של הצוואה, הינו שאותו דם, יכול לשנות את הצוואה במהלך חייו על פי שיקול הדעת הבלעדי שלו.

עורך דין קניית דירה
מי שעומד לבצע עסקת נדל"ן כגון רכישת דירה, עליו למצוא עורך דין קניית דירה, אשר בקיא בדיני מקרקעין, כזה העוסק בתחום המקרקעין ביום, יום ומודע לכל הקשיים בעסקאות נדל"ן. לא כדאי לפנות לעו"ד שמציע שכ"ט זול, היות והוא צעיר ולסר ניסיון, היות וקיימת משמעות מכרעת לחוזה הרכישה, מה שיסייע לרוכשים תמיד במשך הזמן

המידע היעיל על מדרסים
26/07/17 | רפואה
רבים אינם יודעים מה המטרה של מדרסים. מכיוון שהגוף שלנו נושא משקל מסוים שמופעל ברובו על כפות הרגליים המטרה היא לתמוך רקמות רכות שעשויות לקרוס על מנת לשפר את היציבה ולבלום זעזועים ולשפר את הנוחות. מדובר על הקלה והפחתה של כאבים ברגליים, בקרסוליים ואפילו בכאבי הברכיים, גב תחתון וכאבי צוואר וכתפיים. כפות הרגליים בסופו של דבר, הם היסודות והבסיס לגוף שלנו.

אינסטלטור מומלץ בתל אביב
12/06/17 | שיפוצים
תל אביב ידועה כעיר ללא הפסקה יש בה הכול, אם מקומות בילוי, בתי מלון, חנויות מפעלים, הרבה בנייני מגורים ובתים פרטיים, וכן בעלי מקצוע רבים. בגלל הלחץ על מערכות האינסטלציה, תמיד טוב שיהיה אינסטלטור מומלץ בתל אביב.

שירותי טכנאי מחשבים מקצועי
היום כל ילד שיודע לפרמט מחשב מתיימר לקרוא לעצמו טכנאי מחשבים אך לא כך פני הדברים, טכנאי מחשבים חייב להיות עם תעודת טכנאי PC וניסיון רב שנים על מנת לפתור תקלות תוכנה וחומרה במחשבים, בעולם של ימינו והטכנולוגיה המתקדמת ישנם גם את המחשבים הניידים והטאבלטים שגם בהם צריך התמחות מיוחדת
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI