דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים וויפרו משיקה את QuMiC כדי להאיץ את המעבר לענן של אורקל
וויפרו משיקה את QuMiC כדי להאיץ את המעבר לענן של אורקל
חיים נוי 19/02/19 |  צפיות: 2683
וויפרו משיקה את QuMiC כדי להאיץ את המעבר לענן של אורקל

הפלטפורמה המקיפה תפחית את זמן ועלויות המעבר של ארגונים בעד 30%

איסט ברנזוויק, ניו ג'רזי ובנגלור, הודו, 18 בפברואר 2019, (BUSINESS WIRE):

וויפרו בע"מ (NYSE: WIT) (BSE: 507685) (NSE: WIPRO), חברת שירותי טכנולוגיית המידע, ייעוץ ותהליכים עסקיים גלובלית מובילה, הודיעה היום על ההשקה של QuMiC (מעבר מהיר לענן), פלטפורמה מקיפה שמיועדת לשנות את האופן שבו ארגונים עוברים לענן של אורקל. באמצעות QuMiC, וויפרו ואורקל מתכוונות לפשט ולהאיץ את המסע אל הענן של אורקל עבור הלקוחות שלהן. וויפרו היא חברה ברמת פלטינה ב-Oracle PartnerNetwork (OPN).

QuMiC של וויפרו היא פלטפורמה ייחודית שמעבירה את כל ההיבטים שנחוצים להתקנה בענן, כלומר הגדרות של תהליכים, תצורות, נתונים וקוד לענן של אורקל במגוון רחב של סביבות תוכנה. ללא קשר האם הנכסים המקוריים של הארגון נמצאים בפלטפורמה באתר הפיזי כמו Oracle E-Business Suite, כלי לניהול גרסאות או סביבת תוכנה כשירות  (SaaS) בענן אחרת, QuMiC יכולה להפוך את תהליך המעבר לאוטומטי ובכך להאיץ אותו באופן חלק. הפלטפורמה מפחיתה את הסיכון של טעויות ידניות ומבטיחה מעבר בטוח לענן של אורקל.

QuMiC משלבת אוטומציה, שילובים בנויים מראש עם מערכות ERP של אורקל ומימשק קל לשימוש, ומפחיתה את מספר המשאבים שנחוצים להתקנה. ארגונים יכולים לצפות לחסכון של קרוב ל-30 אחוז בעלויות וזמן ההתקנה הכוללים בענן על ידי שימוש בפלטפורמה QuMiC של וויפרו. הזמן שלוקח לתכנן תהליכי ERP, לנתח ולהגדיר את התצורות עבור כל סביבה במהלך תהליך המעבר - לדוגמה טסט, פרודקשן ופיתוח - יופחת בעד 60 אחוז.

לדברי ראבי פורוהיט, סגן נשיא ומנהל גלובלי - קו שירותי אורקל, שירותי יישומים מודרניים, וויפרו בע"מ: "QuMiC של וויפרו מדגימה את המומחיות שלנו בענן של אורקל והיא דוגמה להשקעה המתמשכת שלנו בהתפתחות של הענן של אורקל. בהרחיבה את השימוש של Cloud Studio של וויפרו, QuMiC משלימה את הענן של אורקל ותעזור ללקוחות משמעותית לפשט, להאיץ ולשפר את הזמן לערך מהתקנות הענן שלהם".

"הפלטפורמה החדשנית QuMiC של וויפרו עוזרת לארגונים לעבור בצורה משתלמת לענן של אורקל עם יותר מהירות ואמינות", אמר קמיו ספרוני, סגן נשיא, בריתות אסטרטגיות כלל עולמיות, אורקל. "השילוב של היכולות האוטומטיות של QuMiC וקלות השימוש מבטיח שארגונים שרוצים להאיץ את המעבר שלהם לענן של אורקל יצליחו במעבר שלהם. ברגע שהם בענן של אורקל, הלקוחות יכולים להמשיך לעבוד עם וויפרו כדי לחפש יתרונות תחרותיים שמאפשרת החדשנות שאורקל מביאה במחזור של 90 יום".

QuMiC מאפשרת לארגונים להשיג מעבר באופן מהיר ואמין על ידי התאמת התהליכים העסקיים של הארגון לנתונים שלו, ואז לבצע תיקוף והתאמות של הנתונים. באמצעות QuMiC, וויפרו יכולה במהירות להגדיר תהליכים עסקיים של מצבים סופיים, להוריד, להוסיף, לשנות ולהעלות תצורות לסביבות של הענן של אורקל עבור לקוחותיה בלחיצה על לחצן.

אודות וויפרו בע"מ

וויפרו בע"מ (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO) היא חברה גלובלית מובילה שמספקת שירותי מחשוב, ייעוץ ותהליכים עסקיים. אנחנו רותמים את העוצמה של מחשוב קוגניטיבי, היפר- אוטומציה, רובוטיקה, ענן, ניתוחים וטכנולוגיות מתפתחות כדי לעזור ללקוחותינו להסתגל לעולם הדיגיטלי ולהצליח. אנחנו חברה שמוכרת בעולם בזכות תיק השירותים המקיף שלה, מחויבות חזקה לקיימות ואזרחות תאגידית טובה, יש לנו יותר מ-170,000 עובדים מסורים שמשרתים לקוחות בשש יבשות. יחד, אנחנו מגלים רעיונות ומחברים את הנקודות כדי לבנות עתיד חדש טוב יותר ונועז.

אודות Oracle PartnerNetwork

Oracle PartnerNetwork (OPN) היא תוכנית השותפים של אורקל שמעניקה לשותפים יתרון מובדל כדי לפתח, למכור וליישם פתרונות של אורקל. OPN מציעה משאבים להכשרה ותמיכה בידע מתמחה במוצרים והפתרונות של אורקל והתפתחה כדי להכיר בתיק המוצרים, בסיס השותפים וההזדמנויות העסקיות הגדלים של אורקל. גורם מפתח בשיפורים האחרונים ב-OPN הוא היכולת של השותפים לקבל הכרה ותגמול על ההשקעה שלהם בענן של אורקל. שותפים שמעורבים עם אורקל יוכלו לבדל את המומחיות וההצלחה שלהם בענן של אורקל אצל הלקוחות באמצעות תוכנית הענן של OPN - תוכנית חדשנית שמשלימה את הרמות של תוכניות OPN הקיימות באמצעות רמות של הכרה והטבות הדרגתיות עבור שותפים שעובדים עם הענן של אורקל. למידע נוסף, בקרו באתר http://www.oracle.com/partners.

סימני מסחר

אורקל וג'אווה הם סימני מסחר רשומים של אורקל ו/או החברות הקשורות שלה.

אנשי קשר

Prathibha Das
Wipro Limited
[email protected]

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190218005209/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Curia ו-Carterra משתפות פעולה בסימפוזיון ביולוגי לקידום מחקר ביוטכנולוגי בצפון מערב האוקיינוס השקט
Curia (קוריה), חברה מובילה למחקר, פיתוח וייצור לפי חוזים, ו-Carterra Inc. (קרטרה), המובילה העולמית בגילוי נוגדנים ללא תווית בתפוקה גבוהה ותרופות למולקולות קטנות, הודיעו היום על שותפותם באירוח סימפוזיון ביולוגי עתיר נושאים המתוכנן ל-31 במאי במלון רזידנס אין במריוט בסיאטל, וושינגטון.

חברות ייעוץ הפרוקסי העצמאיות המובילות ISS ו-Glass Lewis ממליצות לבעלי המניות של תרו להצביע "בעד" המיזוג של Taro Sun Pharma
Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) ("תרו" או "החברה") הודיעה היום כי חברות ייעוץ הפרוקסי העצמאיות המובילות Institutional Shareholder Services ("ISS") ו- Glass Lewis & Co.("Glass Lewis") המליצו שתיהן כי בעלי המניות של Taro יצביעו "בעד" עסקת המיזוג הצפויה עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd. ("Sun Pharms") במהלך האספה הכללית המיוחדת של בעלי המניות, שתיערך ב-22 במאי, 2024.

Nyxoah : אסיפות החברה יתקיימו ביום 12 ביוני 2024
דירקטוריון החברה מתכבד להזמין את מחזיקי ניירות הערך להשתתף באסיפת בעלי המניות השנתית של החברה, שתתקיים ביום רביעי, 12 ביוני 2024 בשעה 14:00 CET במושב החברה, או במקום אחר כפי שיצוין לפני מועד זה. אסיפת בעלי המניות השנתית תלווה מיד באסיפת בעלי מניות שלא מן המניין.

בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל: מהפך מוביל במגזר הבריאות בערב הסעודית
אוניברסיטת הרווארד -- שמונה שנים לתוך חזון 2030, ערב הסעודית עשתה צעדים משמעותיים עם חידושים דיגיטליים וגישה משופרת לטיפול איכותי. השקעות אסטרטגיות בתשתיות, טכנולוגיה וכישרונות הובילו להתקדמות שחוללה מהפכה במתן טיפול למטופלים והעלתה את הסטנדרטים של שירותי הבריאות המקומיים.

Arqit מזהירה מנהלי אבטחת מידע מדוע עליהם לפעול כעת כדי לאבטח את הנתונים שלהם מוכנים לעולם הפוסט-קוונטי
Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה בהצפנה בטוחה בקוונטים, קוראת היום למנהלי אבטחת מידע ולצוותי אבטחה לטפל בדחיפות באסטרטגיות הטכנולוגיה הפוסט-קוונטית שלהם, כאשר המחשוב הקוונטי מתקדם במהירות

RunPod מגייסת 20 מיליון דולר בסבב גיוס Seed שהובל במשותף על ידי Intel Capital ו- Dell Technologies Capital
RunPod, ספקית הענן הראשונה עבור יישומי AI, מושכת מפתחים מתעשיות שונות ומאיצה את צמיחת הפלטפורמה

Apparel Group ו-Sandbox VR חברו יחד כדי להביא חדשנות של מציאות מדומה למזרח התיכון
שיתוף הפעולה יביא לפתיחת 25 מוקדים במזרח התיכון עד 2028

היטאצ'י אנרג'י תומכת בתפעול ארוך טווח של פרויקט אנרגיית הרוח הגדול ביותר בארה"ב המחובר ל-HVDC.
הסכם רב-שנתי מספק פתרונות שירות לפרויקט ההולכה SunZia, המחבר את חוות הרוח של ניו מקסיקו לרשת החשמל של אריזונה, ומגדיל את האנרגיה המתחדשת למדינות המערב

ATMECS Global מאיצה חדשנות בתחום ה-AI ומצטרפת לרשת השותפים של NVIDIA בתור יועצת פתרונות.
ATMECS Global, הידועה ביכולותיה בפתרונות טרנספורמציה דיגיטלית ופתרונות הנדסיים, מכריזה בגאווה על הצטרפותה לרשת השותפים של NVIDIA בתור יועצת פתרונות. ציון דרך זה מסמל רגע מכריע במסעה של ATMECS להגדיר מחדש את תחום ה-AI וה-ML, ומדגיש את מחויבותה לחדשנות ומצוינות באספקת פתרונות AI של הדור הבא.

הערים העשירות בעולם בשנת 2024
ארצות הברית מובילה בכל הנוגע למספר המיליונרים התושבים עם הון נזיל להשקעה של מיליון דולר או יותר, והיא בראש הרשימה עם 11 ערים מרחבי ארצות הברית ברשימת חמישים הערים בעולם כולל העיר ניו יורק, ששומרת בחוזקה על המקום הראשון בדו"ח הערים העשירות בעולם לשנת 2024, המתפרסם מדי שנה על ידי מומחי הגירת הון בינלאומיים Henley & Partners.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI