דף הבית רפואה ובריאות בריאות ילדים ותינוקות הלבנת שיניים לילדים – כל מה שצריך לדעת
הלבנת שיניים לילדים – כל מה שצריך לדעת
שירי טיירי 21/04/19 |  צפיות: 8561

בחירת רופא השיניים שיעסוק בהלבנה

הבחירה תתבצע במרפאת שיניים לילדים. שם, תוכלו לקבל ייעוץ ממומחה דנטלי לילדים שיידע בדיוק מה לעשות עם הלבנת השיניים של המטופלים הצעירים. הוא ישתמש במינון נכון של חומרים, ויסב לילדים שלכם שיניים לבנות ויפות. כמו כן, בשל כך שזהו רופא שיניים לילדים הוא יוכל לעבור על חלל הפה ולזהות שאין עששת ולא צריך להטמיע גופים זרים נוספים כמו סתימות וכתרים.

ביצוע ההלבנה הלכה למעשה

גם עבור הילד, בדיוק כמו עבורכם, מדובר בטיפול נוח ביותר. ביצוע ההלבנה לא יארך זמן רב. במפגש בודד הילד שלכם כבר יצא עם שיניים לבנות כשלג. חשוב להישמע להנחיות הרופא לגבי צום אחרי ההלבנה על מנת לתת לחומר להיטמע היטב ולאפשר לילדים ליהנות משיניים לבנות ללא מריחות שלו.

טיפים לתחזוקה נכונה של ההלבנה

חשוב להטמיע בקרב ילדיכם חיזוק נכון של השיניים, שמירה נאותה עליהן, הרגלי צחצוח מוקפדים, כולל שימוש במברשת ובחוט דנטלי. ועוד. אחת הסיבות ששולחים ילדים לטיפול הלבנת שיניים לילדים היא שכאשר הם רואים מהי התוצאה, הם לבד יבקשו לשמור עליה. בשמירה זו יש המון חיוניות משום שכך הילדים, מרצונם, שומרים על עצמם מעששת ומבצעים את מטלות רחצת השיניים כהלכה.

שביעות הרצון מהטיפול בקרב ילדים והורים

ככל שהטיפול נעשה אצל רופא שיניים לילדים, על פי צפייה בנתוני העבר, רוב המשפחות מרוצות. מחד, הרופא מכיר על בוריה את רפואת השיניים בקרב ילדים, יודע לזהות מקומות בעייתיים שעשויים לפתח עששת ולהמליץ לטפל בהם לפני ההלבנה, ועוד. מאידך, אתם מקבלים לביתכם את הילד כשהוא בדיוק עם המינון הנכון של חומר ההלבנה, כשהוא מוכן לשגרת חיים חדשה ונקייה בחלל פיו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירי טיירי


 


מאמרים נוספים מאת שירי טיירי
 
כיצד מומלץ לבחור חברת ניקיון משרדים?
חברת ניקיון משרדים מהווה את אחד הספקים שמאד מומלץ לכם לדעת כיצד לבחור כבעלי עסקים וחברות בע"מ. ניקיון משרדים איכותי מספק לכם היגיינה אופטימלית בכל עת, שומר על תנאי הסניטציה במשרד ובסביבתו וגורם, ברמה הכללית, שיהיה נעים לשהות בכל מרחביו, מחדרי ההנהלה והעבודה ועד לחדרי השירות. כך מומלץ לבחור חברת ניקיון משרדים שתעשה סדר במקום עבודתכם ותהפוך אותו לפנינה הנקייה והמענגת שלכם.

חיפויי קיר – טיפים נבחרים
22/04/19 | שיפוצים
חיפויי קרמיקה מעניקים לחדר שלכם משמעות דקורטיבית חדשה! את החיפויים אנו מכירים במיוחד בחדרי שירות כמו מטבחים, מלתחות וחדרי אמבטיה. הן אותם אבני קרמיקה שיוצקות אופי למרחב והופכות אותו למה שהוא בצורה ייחודית ומרשימה: הצבע, הצורה של כל אבן ורמת הגימור שלה (מבריקה או מחוספסת) מאפשרים לכם לבסס עיצוב מעולה בכל חדר שירות ביתי!

טיפולי בוטוקס בעור הפנים – המידע המלא
בוטוקס הוא חלבון המיוצר על ידי חיידקים. נוכחות החלבון הזה בתוך שטח עור האדם גורמת לחסימת שחרור החומר הגורם לגירוי העצבי בקוטר של 1-2 ס"מ מסביב לנקודה בה החומר הוזרק. כתוצאה מהחסימה, השריר מפסיק לנוע ועל כן לא מייצר קמטי הבעה. השפעת החומר פגה לאחר 4-6 חודשים, אז השריר חוזר לנוע והקמט שוב מוםיע על זיו פניכם.

טיפולי שורש – מתי הם נדרשים?
21/04/19 | רפואה
טיפולי שורש נעשים כאשר השן עוטפת מוגלא או זיהום מסוג אחר שמקורו נמצא בחייך הפנימי ליד שורשי השיניים. במצב כזה השן עצמה שלמה וללא חורים אך כואבת מאד כי סביבתה הפנימית מודלקת (מלשון 'דלקת'). במידה ולשן הזו יש היסטוריה של סתימות ימליץ הרופא לעשות כתר מעליה בסיום הפרוצדורה.

ניתוח הצרת לחיים למראה רענן ונוחות חסרת פשרות
21/04/19 | רפואה
הצרת לחיים הוא ניתוח שנעשה במרפאת שיניים. בהשוואה לניתוחי עקירה וניתוחים דנטליים כירורגיים למיניהם, זה נחשב ניתוח קצר ופשוט שעורך 45 דקות בלבד. הוא מיושם בשיטה שנקראת Bichectomia כשהמטרה היא למעשה לדאוג לכם ללחיים יותר צרות, יותר ארוכות ועל כן יותר יפות.

הלבנת שיניים לילדים – כל מה שצריך לדעת
על אף כי הלבנת שיניים ידועה כטיפול לא כואב, לא פולשני ואפילו כיף במידה מסוימת, מאד חשוב לא לעשות אותו אצל כל אחד כשמדובר בילדים שלכם,הטיפול חייב להתבצע במרפאת שיניים מומחית לילדים. רק במרפאת שיניים כזו אתם מקבלים את כל הייעוץ שאתם צריכים וכמובן צוות רפואי בעל ניסיון. חומר ההלבנה, למרות שאיננו פולשני, הוא חומר קטלני ומגע לא נכון שלו עם הילד עלול לגרום לנזקים. בנוסף, ילדים שעברו טיפולי סתימה וכתרים יצטרכו רופא שיידע בדיוק מה לעשות כאשר הם לא באותו צבע, ויצוק לחלל הפה שלהם גרסה מולבנת אחידה של חומר

מכונת קפה למשרד
מכונת קפה הנה מכשיר שניתן למצוא כיום בכל משרד. מטבחים של משרדים בחלק גדול מהמקרים כבר נהפכו לא מעט זמן למזנוני הכנת קפה, כאשר שם המשחק הוא יעילות:

איך לבחור מצלמות אבטחה לבית ולעסק?
30/08/18 | בית חכם
במאמר שלפניכם תלמדו כיצד לבחור מצלמות אבטחה לבית, לעסק ולכל מקום שתצטרכו לאבטח. אף על פי שהאפיון נעשה על ידי חברת אבטחה, מומלץ לקרוא את שכתוב בשורות אלה.

כיצד מתמודדים עם הלחץ ביום החתונה?
כשאתם צריכים להתמודד עם יום החתונה אתם צריכים להתמודד עם לא מעט לחץ. כאן תוכלו ללמוד כיצד לנהל את הלחצים שלכם ולא להכיל אותם ללא טיפול הולם.

הכל על לימודי טכנאי שיניים
16/04/18 | רפואה
יותר ויותר אנשים מתעניינים כיום בלימודים של טכנאי שיניים. הסיבה העיקרית שלשמה אנשים מתעניינים בתחום הזה של טכנאי שיניים היא סיבה פרקטית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI