דף הבית רפואה ובריאות רפואה נזלת אלרגית - תחום ברימטולוגיה
נזלת אלרגית - תחום ברימטולוגיה
דוד כהן 09/02/20 |  צפיות: 6902

לא מעט צעירים ומבוגרים מתמודדים, לצערם, עם נזלת אלרגית. מדובר בתופעה שאנחנו לא נוטים לשים לב אליה בהכרח, אך היא מאוד שכיחה. למעשה, קרוב ל-10 אחוז מהאוכלוסייה מתמודדים איתה כך או אחרת.

ברוב המקרים, נזלת אלרגית נוצרת עקב, כפי שאפשר להבין, סיבות אלרגתיות, בפרט אסתמה אלרגית, וכן אסתמה עורית. אך יש לא מעט אנשים שמתמודדים עם הבעיה, כתוצאה מבעיות תורשה, קרי מדובר במחלה שעוברת מדור לדור בתוך המשפחה.

צריך להדגיש כבר בהתחלה, לא מדובר במחלה קשה, לא מדובר במחלה שמשפיעה באופן דרסטי על איכות החיים שלנו. נכון שהיא יכולה לפגוע, נכון שזה לא נעים, אך לא מדובר במשהו שיכול להוביל למצבים חמורים יותר, בהנחה כמובן שלא נחשפים לחומרים או דברים אחרים שיכולים להחמיר את האלרגיה עצמה. בדרך כלל נזלת אלרגית, נוצרת בין היתר, כתוצאה מחשיפה לחומרים מזיקים, חשיפה לזיהום אוויר, בנוסף הרבה פעמים היא מופיעה רק בעונות מסוימות (כאשר חש צורך להתמודד עם צמחים מסוימים, מה שנקרא קדחת השחת). כמו כן כתוצאה ממערכת חיסונית שהיא פחות חזקה, מאשר אלה שנמצאות אצל אנשים שאינם מתמודדים עם הבעיה.

איך מטפלים בבעיה

בשביל לטפל בבעיה של נזלת אלרגית, יש לאבחן את הבעיה באופן מקצועי, מדויק, באמצעות בדיקות אלרגיה שונות, בדיקות במערכות הנשימה, וכך אפשר לדעת האם מדובר בתופעה חולפת או קבועה, האם מדובר בנזלת שנוצרת כתוצאה מחשיפה לחומר כזה או אחר ועוד.

הטיפול בנזלת אלגית יכול להתבצע דרך תרופות מסוימות שהרופא ירשום, דרך חיסונים מתאימים, במידה והם אכן יכולים לעזור, וכן דרך טיפול סביבתי, כלומר שינוי של כל הסביבה עד כמה שניתן, בשביל להימנע מנוכחות של דברים אשר יכולים להגביר את האלרגיות.

צריך לציין עוד, אפשר להיעזר במרפאות כאב על מנת לנסות ולהתמודד עם שהנזלת יוצרת לא רק דווקא במובן המעשי אלא יותר בתחושה שהיא יוצרת. כך אנחנו גם נשפר את איכות החיים שלנו וגם נוכל להפחית במידה מסוימת שימוש בתרופות או באמצעים אחרים שצריך להיעזר בהם בשביל להתמודד עם הבעיה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד כהן

מיזם גרופ בניית אתרי מכירות באינטרנט עם שיווק באינטרנט להצלחת המכירות.



 


מאמרים נוספים מאת דוד כהן
 
על שעוני מייקל קורס לגברים ולנשים וההבדלים ביניהם
23/07/23 | אופנה
גם לגבר וגם לאישה, שעוני מייקל קורס אופנתיים ואלגנטיים עם פונקציונאליות מתקדמת. בואו לבחור את השעון שלכם.

ככה תבחרו שעון יד לכל אירוע ולכל סביבה
18/06/23 | אופנה
זהב או כסף, מחוגים או דיגיטלי, אלגנטי או ספורטיבי? ככה תתאימו את שעון היד שלכם לאירוע הקרוב.

גיוס עובדים בעסקים קטנים ובינוניים כחלק מהצלחת החברה
בעסק קטן ובינוני, הליך גיוס העובדים חשוב במיוחד. גיוס נכון יביא לעובדים מסורים שישארו בעסק לאורך זמן והצלחת העסק תגדל. קיראו כיצד לעשות את זה נכון.

גיוס עובדים שנעשה בצורה חכמה ומחזיק לאורך זמן
מהו גיוס עובדים, איך עושים השמה בצורה נכונה שתחזיק לאורך זמן ומדוע גיוס חשוב להצלחת העסק.

הכל על חנות וירטואלית באינטרנט - מהי חנות מקוונת, היתרונות שלה וטיפים להצלחה
כל מה שחשוב לדעת על חנות אינטרנטית. מהי בכלל חנות מקוונת? מה היתרונות שלה על פני חנות פיסית? איך להצליח במכירות בחנות הווירטואלית? הכנסו לקריאה.

תאורה לבית ובחירת מנורות לפי חדרים
ככה תשלבו תאורה לבית ולחדרים השונים בצורה חכמה, כדי ליצור אווירה נעימה, חמה ומלטפת.

מה אפשר למכור בחנות וירטואלית באינטרנט
האם כל מוצר ניתן למכור באינטרנט? האם המעבר מהעולם הפיסי לעולם הווירטואלי הוא פשוט יחסית? כיצד לעשות את המכירות באינטרנט לממירות יותר? למען הצלחת העסק שלכם בדיגיטל, הכנסו למאמר שמסכם את הנושא.

כל הדברים שצריך לקחת בחשבון בעת בניית חנות וירטואלית באינטרנט
קראו מדוע הקמת חנות וירטואלית הינה הכרח המציאות וחובה שבית העסק יקים אותה, ואיך להקים חנות אינטרנטית מצליחה.

רעיונות לפירסום עסקים באינטרנט
השלב הבא לאחר בניית חנות וירטואלית לעסק או אתר כלשהו, זה שיווק. השיווק יכול להתבצע באמצעות קידום אורגני, העלאת פודקאסטים, הפצת מאמרים, קמפיינים ממומנים ועוד.

ככה עובדת בניית אתרים מקצועית באינטרנט
מהי בניית אתרים מקצועית ומה חשוב לדעת כאשר מקימים אתר אינטרנט על מנת שהאתר יהיה מקצועי ואיכותי מבפנים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI