דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים פסיפיק גרין מבצעת בהצלחה את מודל המעבר שלה לאנרגיה מתחדשת ומודיעה על הדו"ח השנתי שלה לשנה המסתיימת ב-31 במרץ 2022
פסיפיק גרין מבצעת בהצלחה את מודל המעבר שלה לאנרגיה מתחדשת ומודיעה על הדו"ח השנתי שלה לשנה המסתיימת ב-31 במרץ 2022
חיים נוי 11/08/22 |  צפיות: 360

פסיפיק גרין מבצעת בהצלחה את מודל המעבר שלה לאנרגיה מתחדשת ומודיעה על הדו"ח השנתי שלה לשנה המסתיימת ב-31 במרץ 2022

דובר, דלאוור, 10 באוגוסט 2022, (ACCESSWIRE) :

Pacific Green Technologies, Inc., (OTCQB:PGTK)) מודיעה כי השלימה בהצלחה את אבן הדרך הראשונה שלה בתהליך של גיוון והסדרה של זרמי ההכנסה שלה. פסיפיק גרין עוברת מספקית ציוד טכנולוגי יחיד במגזר הימי לחברת פיתוח מונעת נכסים של "בנייה-עצמית-הפעלה" של אנרגיה מתחדשת ומערכת אגירת אנרגיה סוללות ("BESS"), בהובלת הסגירה הפיננסית ביוני 2022 של הפרויקט הראשון שלה בסך 99.98 מגה-וואט בפארק האנרגיה ריצ'בורו, כחלק מצינור 1.1 ג'יגה-וואט של פסיפיק גרין של פיתוחי BESS בבריטניה. לסיכום:

*המעבר שבוצע בהצלחה לחברת אנרגיה מתחדשת עם מודל הכנסה חוזרת מנכסי אנרגיה שפותחו באופן עצמאי

* תוצאות השנה המלאה 2022 שהושפעו מהאטה הקשורה לקוביד לעסקים ימיים

*99.98 מגה-וואט נכס פארק האנרגיה של סוללת ריצ'בורו בבנייה, עם פעילות מסחרית צפויה דרך הרשת הלאומית ביוני 2023

* ניסוח מחדש פיננסי משקף שינוי בתזמון ההכרה באבני דרך. אין השפעה על תזרימי המזומנים.

כחלק ממעבר זה, יחד עם מרווחי דלק הדוקים יותר ובעיות לוגיסטיות של מגפת הקורונה עבור לקוחות החברה וספקיה במגזר הימי, ההכנסות הופחתו לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2022 ל-15.44 מיליון דולר (הכנסות לשנה המלאה 2021: 52.62 מיליון דולר) עם הפסד נקי לשנה של 10.75 מיליון דולר (הפסד נקי לשנה המלאה 2021: 1.81 מיליון דולר).

בתוך ההפסדים המוצהרים כולל מחיקה חד פעמית, ללא מזומנים, של מוניטין משולב ונכסים בלתי מוחשיים, בהיקף של 7.06 מיליון דולר ארה"ב כנגד חברת הבת הסינית פסיפיק גרין טכנולוגיות (שנגחאי) ושות' בע"מ (באופן רשמי Shanghai Engin Digital Technology Co. Ltd.) ו- Pacific Green Innoergy Technologies Ltd שנרכשו בשנים 2019 ו-2020, בהתאמה.

הניסוח מחדש של כספי העבר שצוינו בכתב התביעה של החברה בסוף השנה משקף שינוי ביחס החשבונאי לעיתוי ההכרה בהכנסות ובהוצאות בלבד, ללא השפעה על תזרימי המזומנים, היתרות או יכולתה של החברה לבצע פיתוח עסקי בתחום אגירת האנרגיה.

בששת החודשים האחרונים, המרווח בין שמנים עתירי גופרית לדלק דל גופרית התאושש ועולה על 200 דולר לטון. פסיפיק גרין הייתה עדה לעלייה משמעותית בפניות חדשות למערכות בקרת הפליטה שלה, המכונות בדרך כלל "סקרברס", נתון שהוביל למכירות נוספות של הטכנולוגיה של החברה בחודשים האחרונים.

החברה בנתה את חטיבת ה-BESS שלה, וגייסה צוות מומחים ברמה עולמית כדי ליצור פלטפורמה מובילה בתעשייה שתספק את צינור ה-1.1 GWשלה בבריטניה וכעת היא מחפשת להרחיב את הפלטפורמה מבחינה גיאוגרפית.

פסיפיק גרין השקיעה בפרויקט ה-BESS הראשון שלה בהספק של 99.98 מגה-וואט בפארק האנרגיה ריצ'בורו בבריטניה, בתמיכת שותפתה של החברה להון עצמי של 50%, Green Power Reserves Limited, חוב בכיר המסופק על ידי Close Leasing Limitedואופטימיזציה של אנרגיה על ידי Shell Energy Europe Limited. הפיתוח, Richborough Energy Park Limited, נמצא כעת בבנייה, עם פעילות מסחרית צפויה להתחיל ביוני 2023.

במהלך תקופה זו, החברה מימנה את הפיקדון כדי להבטיח את פיתוח ה- BESS השני שלה של 249 MW בבריטניה כחלק מצינור 1.1 GW.

אודות Pacific Green Technologies, Inc.

פסיפיק גרין טכנולוגיה Pacific Green Technologies Inc. מתמקדת במתן מענה לצורך של העולם באנרגיה יותר נקייה ובת קיימא. החברה מציעה פתרונות אגירת אנרגיה של סוללות ואנרגיית שמש מרוכזת כהשלמה לחטיבות הטכנולוגיות לסביבות ימיות שלה.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר של Pacific Green: www.pacificgreentechnologies.com.

ליצירת קשר:

Scott Poulter, Chairman & CEO 
Pacific Green Technologies
T: +1 (302) 601-4659

מקור: Pacific Green Technologies, Inc .

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.

Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI