דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר 6 כללי ברזל לקניית פרקטים למינציה ועץ
6 כללי ברזל לקניית פרקטים למינציה ועץ
יורם פרקט מכירה והתקנה 24/11/09 |  צפיות: 2873

6 ככלי ברזל לקניית פרקטים

בונה? משפץ?  רוצה לחדש את הרצפה ולעשות פרקטים ?   חושב לקנות רצפת פרקט למינציה לבית, למשרד או לעסק ? במאמר זה נסקור את הדברים הכי חשובים שיש לשים לב אליהם בעת קנית פרקטים ומה צריך לבדוק לפני הקנייה בפועל. איך להשוות בהצעות מחיר לפרקטים ?

1. סיווג רמת עמידות - שחיקה בפרקט

שימו לב לרמת השחיקה של הפרקט.

כל פרקט למינציה מקבל סיווג המצביע על רמת השחיקה שלו לעומת העמידות לאורך זמן. כדי לקבל סיווג הפרקטים נבחנים במספר מבדקים שונים.

החל מ 3 - AC שהוא הנחות והזול ביותר, דרך  4 - AC שהוא פרקט רגיל קונוונציונלי לכל דירה, בית משרד או לעסקים  והלאה עד לפרקטים עמידים ויוקרתיים המסווגים כ  5 - AC .

יש לציין כי קיים סייוג מקביל לפרקטים  קלאס 31 (פשוט וירוד מאד) עד 33 (איכותי ועמיד לעתיד).

2.   ארץ המוצא של הפרקט והחברה היצרנית

פרקטים מיובאים לארץ מכל ארצות אירופה והמזרח הרחוק.

הפרקטים מגרמניה ובלגיה הינם פרקטים בעלי שם עולמי ומותג בינלאומי.

לעומתם הפרקטים מסין הם פרקטים זולים וירודים יותר.

בתווך כל סוגי הפרקטים הנוספים מארצות רבות אחרות, חלקם פרקטים טובים ואינם יקרים מאד.

3. פרקטים עם או בלי פאזה (פוגות)

פרקטים למינציה רגילים הם בעלי מראה אחיד שמחוברים זה לה בשיטת הקליק קלאק או יוניקליק ומורכבים על גבי הריצוף בהנחה צפה.

לעומתם קיימים פרקטים למינציה בעלי פאזות או פוגות אשר בעת הרכבת הפרקטים על הריצוף נותנים מראה של לוחות עץ המופרדות אחת מהשניה מעט.

על מנת להחליט מה רוצים לקנות עם או ללא פאזה בפרקט יש לשקול היכן אנו מתכננים להתקין פרקט ולאיזה מטרה. האם חשוב לנו קלות הניקוי והתחזוקה של הפרקטים אז לא כדאי לקחת פרקט פאזה או פרקט עם פוגות כי קשה יותר לנקות אותם. יחד עם זאת הפרקטים הללו דווקא יוקרתיים ויקרים יותר ויש שאוהבים אותם מאד בשל המראה המיוחד שהם יוצרים.

4. טעם אישי של צבע והדוגמא בפרקט

כאן זה פשוט מאד הטעם האישי של כל אחד לגבי העיצוב של הפרקט, הצבעים של הפרקטים והדוגמא המוטבעת על הפרקטים. התאמת הצבעים והגוונים של הפרקטים לריהוט, לגודל השטח. שיקול נוסף האם זה לצורך ביתי או עסקי.

5.  המחיר לעסקת חבילה בפרקט הכוללת הכל

בתקופה האחרונה השוק מוצף פרקטים בהיותם טרנד עכשיו מבוקש, אולם שפע מבצעי הפרקטים והפרסומים השונים מאד מבלבלים את הצרכן. יש להשוות מחירים בין אותם סוגי פרקטים. יש לבדוק את העלות הכוללת של העסקה שכן לא פעם מציעים לצרכן מחיר זול במיוחד של פרקט בפרסומת כלשהי כאשר בעצם ההצעה היתה רק לגבי עלות הסחורה של הפרקט עצמו ללא שום מרכיב נדרש נוסף כמו פנלים תואמים ועבודה.

יש לציין שלעיתים נדרשת עבודה מוקדמת כמו יישור השטח או קילוף שטיח, לעיתים יש עלות נוספת בגין הובלה וסבלות לקומות ללא מעלית. יש לבדוק את הכל לפני ההחלטה. להשוות בין הצעות מחיר לפרקטים  שכוללות את כל הנדרש.

6. אחרון חביב -מרכיב חשוב.  מתקין הפרקטים ועבודת הרכבת הפרקטים.

למרות שפרקטים למינציה ניתנים להרכבה עצמית קלה יחסית בהיותם מונחים בהנחה צפה ללא הדבקה, רצוי וכדאי לא לזלזל בעבודה מקצועית של מתקין פרקטים שכן ישנם שיטות חיבור שונות בין הלוחות ובנוסף עלולות להיווצר לא מעט בעיות בעת הרכבת פרקט חובבנית ואף בהיות שונות לאחר מכן שנובעות מהתקנה לקויה. העבודה של התקנת הפרקט היא חשובה לא פחות מהדוגמא של הפרקט והסוג שלו והתקנה טובה תיראה אחרת לגמרי ואף תחזיק מעמד לתקופה ממושכת יותר.

נערך ונכתב על ידי:   יורם פרקט - מכירה והתקנה

ביקור יעוץ  ודוגמאות פרקטים עד בית הלקוח.

מראשוני העוסקים בענף הפרקטים בישראל מאז שנת 1994.

אתר:  http://yoramparcet.webix.me/

טל: 050-9911998


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יורם פרקט מכירה והתקנה

יורם פרקט מכירה ו התקנה

פרקטים וריצוף עץ לבית ולעסק

ביקור יעוץ מקצועי ודוגמאות פרקטים עד בית הלקוח חינם

טל: 050-9911998

http://yoramparcet.webix.me/



 


מאמרים נוספים מאת יורם פרקט מכירה והתקנה
 
קונים פרקט ? דרישות כספיות יקפיצו את המחיר ברגע ההתקנה
קונים פרקט . דרישות כספיות נוספת יקפיצו את מחיר ההתקנה ברגע הגורלי והקובע. מה לעשות ואיך לקנות פרקט כולל התקנה בשכל מבלי לשלם עוד כספים ולהיות שבוי בידי מתקינים על כך במאמר לצרכן מאת אמן פרקטים ותיק יורם פרקט בעלים של חנות תצוגה לפרקטים באזור תעשיה בת ים

פרקט עץ מדריך קניה נבונה ונכונה
18/06/15 | צרכנות
כמדובר על פרקט עץ אמיתי טבעי לבית זה עולה לא מעט וזו השקעה לטווח ארוך של שנים ולכן כאן נגיש לכם מדריך קנייה נכונה ונבונה של פרקט עץ כזה מאת אמן פרקטים ישראלי ותיק יורם פרקט בעלים של חברת יורם פרקט בת ים

מעונין לקנות רק פרקטים למינציה יש לי כבר מי שיתקין
14/12/14 | שיפוצים
מעונין לקנות רק פרקטים למינציה יש לך כבר מי שיתקין את הפרקט, שיפוצניק או מתקין פרקטים נהדר עכשיו רק נשאר למצוא פרקטים טובים במחיר טוב. כאן נבהיר מה צריך חלדעת בבואך לקנות פרקטים למינציה ועם מה להצטייד ומה חשוב שקונים רק פרקטים בחנות בלי התקנה.

פרקטים מגמות
פרקטים מגמות מאת יורם פרקט מומחה לפרקטים

אז איך מתקינים פרקטים ? יורם פרקט
אז איך מתקינים פרקטים ? יורם פרקט אוטוריטה ישראלית לפרקטים מסביר איך בעצם מתקינים פרקטים ? איך מתקינים פרקטים למינציה ואיך מתקינים פרקטים עץ. מה דרוש. כל ההסברים הנדרשים.

פרקטים הולכים על טבעי
פרקטים הולכים על הטבעי - כאן נדבר על פרקט טבעי הכי טבעי שיש בפרקטים. על פרקטים מעץ אמיתי טבעי, מה מקורים, איזה סוגים יש, על כריתת יערות לשם עיבודם ללוחות פרקטים, על תקנים בין לאומיים לפרקטים ולעץ, וגם טיפים לבחירת פרקט טבעי. מאת יורם פרקט.

פרקטים למינציה מיוחדים
26/08/14 | קניות
במאמר זה נגיש לכם סקירה קצרה על סוגי פרקטים למינציה שונים מהסטנדרט המקובל. פרקטים למינציה מיוחדים ששוה להכיר למי שמחפש משהו מיוחד מאת יורם פרקט מומחים לפרקטים

פרקטים במבוק טבעי או מלאכותי
12/04/13 | שיפוצים
פרקטים במבוק טבעי או מלאכותי. מה זה הבמבוק למה הוא מתאים לשמש כריצוף על סוגי במבוק התקנת פרקט במבוק וצבעים אופייניים לפרקט במבוק

על פרקטים דובדבן ומה שמאפיין אותם
11/04/13 | שיפוצים
אם מדברים על ריצוף הבית ועל פרקטים באופן כללי אז אין ספק שפרקטים דובדבן מככבים בראש רשימת המבוקשים לבית. במאמר זה נתרכז בפרקט דובדבן ומה שמאפין אותו, סוגי פרקטים דובדבן למינציה ועץ וגם הצבעים העזים שתורמים לעיצוב הבית

רוצים פרקטים לבית ? קבלו 7 טיפים יקרים מפז
רוצים פרקטים לבית ? קבלו 7 טיפים יקרים מפז שלא מגלים לכם בחנויות הפרקטים. מה צריך לבדוק לדעת ולברר לפני התקנת פרקטים וקניית פרקטים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI