דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל פטייה בתאילנד
פטייה בתאילנד
מישל ארנסט 01/08/10 |  צפיות: 3082

פטאיה:

רצועת החוף הנקראת פטייה נמצאת בדרום מזרח תאילנד במרחק של160 קילומטרים מעיר הבירה בנגקוק. רצועת חוף זו שוכנת במפרץ תאילנד, ושייכת מוניציפלית למחוז צ'ונבורי.

לפטאיה יצא שם של גן עדן מושחת עם הנאות החיים, טיולים שייט על הים מלונות ברמה גבוהה, ספורט הים צלילות והכל נכון.

עקב קרבתה לעיר הבירה בנגקוק, הפכה פטאיה לאזור בילוי של תיירים השוהים בעיר הבירה ואינם רוצים לסבול את העשן והצפיפות של בנגקוק, לכן המקום הפך למקום בילוי מועדף, חלופי ומצוין.
בעבר המקום היה כפר דייגים קטן ושקט שבזמן מלחמת האמריקאים בוייטנאם, החיילים נחו וקיבלו פינוקים בין הקרבות המתישים שכידוע האמריקנים לא כל כך הצליחו בהם. תושבי המקום לא היו כל כך עשירים ובנות הכפר גילו את פוטנציאל הסקס הטמון בחיילים אמריקאים שרחוקים מהבית.

עובדה זו הפכה למעגל הגדל עם הזמן, באו הרבה גברים לקבל פינוקים וככה באו גם נערות נוספות מכפרי הסביבה כדי לפרנס את המשפחות ולמקום יצא שם רע.

נכון להיום השלטון עושה מאמצים כבירים להחזיר לעיר את שמה הטוב, משקיע מאמצים רבים בפיתוח סביבתי תוך פרסום האתרים המעניינים שבסביבת רצועת החוף פטאיה.

פטאיה מציעה אתרי תיירות נוספים ביניהם תצפית פנורמית מעל הגבעה טמנק המבטיחה מבט פנורמי על מפרץ תאילנד, מוזיאון הבקבוקים עם 300 הבקבוקים שלו, ביקור באבן מיליון השנה, הגן של האמן ריפלי, גן הנמרים, מיני סיאם ומלונות ספא כמובן.

ברצועת חוף זו יש הרבה פעילויות ספורט : הגולשים יכולים להתאמן בספורט מים כגון גלישת רוח, עפיפון גלישה, דייג, צלילה, סילון סקי, סקי מים, שחייה, צלילה, שייט, או פשוט לקחת סירה ולשוט ליותר מ 30 אייםשהם אתרי צלילה מרתקים עם מיני אלמוגים חריגים ודגים טרופיים.

ענפי ספורט הקרקע כוללים: מגרשי גולף, קפיצות באנג 'י, בדמינטון, ירי, רכיבה על סוסים ומכוניות קארטינג.
חיי הלילה בפטאיה מיוחדים מאוד ותוססים, כאן יש מגוון מרהיב של מסעדות, בתי קפה, בארים, קריוקי, דיסקוטקים, מועדוני לילה, קברטים,מועדוני גו גו וכול מה שתחשבו כפינוק ובילוי. רוב המקומות האלה מרוכזים במרכז ובדרום פטאיה. 
פטאיה היא גן עדן של קניות; יש קניונים, שווקים, בזאר, בוטיקים אופנתיים שבו אתם יכולים לקנות בגדים, משי, עבודות יד, אבני חן, תכשיטים, ציורים, אביזרי ספורט, מזכרות, חנויות אלו ממוקמות בעיקר סביב הרחוב הראשי של דרום פטאיה ובאזור בתי המלון הגדולים, היזהרו יש גם סחורת מותגים מזויפת, אני טוען שאלו הם חיקויים מצוינים.
פטאיה מציע חלופות מדהימות של לינה,כולל מלונות יוקרה עם חופים פרטיים וגם הארחה פשוטה ולא יקרה. 
המסעדות של פטאיה מציעות מבחר מצוין וגדול של מאכלי עמים: צרפתי, איטלקי, שוויץ, גרמניה, הונגריה, רוסיה, אמריקה, מקסיקו, קוריאה, סקנדינבי, אנגלי, הודי, מוסלמי, יפנית, סינית ומאכלים תאילנדים.

לילה בפטייה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מישל ארנסט

http://www.2uk.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת מישל ארנסט
 
ברלין 10 אתרי ביקור
ברלין היא אחת הערים המעניינות ביותר בגמניה אם לא הכי הכי.

גרמניה מדריך למטייל
גרמניה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם, מיקומה במרכז אירופה מקנה לה מגוון אפשרויות בכל תחומי החיים

תאילנד ויהודים
28/02/11 | דתות
עד המאה העשרים בתאילנד לא הייתה קיימת אוכלוסיה יהודית למרות שברחבי אסיה התגוררו יהודים משחר ההיסטוריה . בשנת 1920 הגיע לתאילנד אדריכל יהודי מרוסיה, כדי לבצע פרויקט עבור בית המלוכה התאילנדי ובכלל זה ארמון המלך, ובסיום העבודה החליטו בני המשפחה להישאר.

מזרח תאילנד למטייל
מחוז טראט הוא המחוז הדרומי ביותר בחלק המזרחי של תאילנד, המחוז שוכן על החוף המזרחי ביותר של מפרץ תאילנד, לטראט יש גבול עם קמבודיה, המעבר הוא גבול מסודר וחוקי כמובן עם תשלומים נאים עבור המעבר והחתמת הדרכונים.

תאילנד מזג אויר וחיי העם
האקלים בתאילנד הינו טרופי אשר מאופיין בעיקרו במונסונים על פי תקופות: בתקופה מאמצע מאי עד סוף ספטמבר תאילנד נמצאת בהשפעת מונסון ד' -מערבי, גשום חם ולח. בתקופה מנובמבר עד אמצע מרץ מושפעת תאילנד ממונסון צפון-מזרחי,יבש וצונן. אזורי הצפון והמזרח בד"כ קרירים יותר מעיר הבירה- בנגקוק בעונת החורף, וחם יותר בקיץ. עונת התיירות המומלצת- מומלץ לבקר בתאילנד כל השנה, אולם, מחירי הטיסות והמחייה זולים יותר הינם בין מאי ליוני, מכיוון שזוהי עונה גשומה ואינה מתויירת., הגשם היורד בעיקר בבנגקוק, גורם לשיפור איכות האוויר בבנגקוק ומטהר את המבנים , הכבישים וערפיח בעיר עצמה. כמות המשקעים השנתית הממוצעת נעה בין 900 מ"מ

מאמר על לימודי טיסה בתאילנד
בית ספר לטיסה בעיר צ 'יאנג מאי סמוך לעיר צ'יאנג מאי יש מועדון טיסה למטוסים קלים, 25 דקות דרומה נסיעה ממרכז העיר.
מועדון הטיסה נוסד בשנת 1998 על ידי קבוצה של חובבי טיסה,


למה לטוס לתאילנד ?
בשנים האחרונות הפכה תאילנד ליעד נופש מבוקש בקרב צעירים ישראלים חיילים משוחררים ומשפחות עם ילדים.

תאילנד מסלול מומלץ 15 יום.
מסלול מומלץ תאילנד מאורגן 15 יום.

חשמלאות תעשיה
13/02/11 | תעשייה
את החשמל המציאו לפני כמאה שנים, החשמל ברבות הימים החליף את כוח האדם וכוח הסוס שהיוו את כוח העבודה העיקרי. עד היום, חוזק של מנועים מחושב בכוחות סוס גם לגבי מכוניות. אם נדע להשתמש נכון נוכל להפיק הרבה מאוד "מכוח החשמל".

תאילנד פוקט והאי קופיפי
תאילנד : הופכת בשנים האחרונות לאחד היעדים התיירותיים הנחשקים והפופולאריים במזרח הרחוק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI