דף הבית בניין ואחזקה ריהוט הובלות קטנות בהיקף וגם במחיר!
הובלות קטנות בהיקף וגם במחיר!
דפי זהב 31/10/10 |  צפיות: 4604

מה הן הובלות קטנות?

חלקנו, כשאנו עוברים דירה, צריכים להעביר כמות אסטרונומית של רכוש. אנחנו זקוקים מעבר לכל ספק לשירותי הובלה שכן לבד לא היינו יכולים לשאת בעומס ההעברות מה גם שאנו זקוקים למשאיות לשם העברת כל החפצים שלנו לדירתנו החדשה.

לעומת זאת, ישנם רבים, בעיקר צעירים, שאינם זקוקים בהכרח לשירותי הובלה היות שיש להם ציוד מועט בלבד, או, שהם זכו לעבור לדירה עם רהיטים, וכל שצריך להעביר זו מיטה, מקרר ומספר ארגזים קטנים, לעיתים אפילו פחות מכך. אלו הן הובלות קטנות אשר לא דורשות משאית גדולה במיוחד ואנו לעיתים מרגישים פראיירים להזמין שירותי הובלה היות שאנו מאמינים שגם לבד, אומנם תוך מאמץ, נוכל לעשות את העבודה וכך לחסוך כסף.

הובלות דירה מינימאליות כאלו מוכרעות לא על בסיס הכרח, אלא על בסיס נוחות – האם כדאי לחסוך כסף ולהוביל לבד או ליהנות מהקלות והיעילות של שירותי הובלות? או: האם יותר חשוב לנו לצמצם הוצאות או ליהנות ממעבר דירה נוח ולא מתיש פיזית?

האם שווה להזמין שירותי הובלות?

על השאלה הזו רק אתם יכולים לענות מפני שהיא דנה בתחושות שלכם בלבד, כפי שהוצגו בסעיף הקודם – האם אתם מעדיפים לוותר על הנוחות ובכך לחסוך כסף או האם אתם מעדיפים לוותר על קצת כסף ולחסוך כאב ראש בזכות שירותי הובלות?

לא רק התחושות שלכם יכולים להטות את הכף לכיוון הזמנת שירותי הובלות דירה שכן, גם אם בוחנים באופן רציונאלי את הסיטואציה, בהחלט ייתכן ששירותי הובלות יותר שווים לכם מהובלות עצמאיות. את זה ניתן לבסס על ההנחה שהזמן שלכם שווה כסף גם הוא, וכל הזמן שמתבזבז לכם על תכנון ההובלה באופן פרטי – הזמנת חברים שיעזרו לסחוב ומציאת הרכב המתאים שיהיה מסוגל להכיל את התכולה של דירתכם הישנה, אומנם תכולה מועטה בלבד, אך ייתכן שהיא גדולה מכדי להיכנס אל תוך רכב נורמאלי.

בהחלט ייתכן שזמן אותו יכולתם להשקיע בעבודה, בלימודים או במשפחה נשרף לו על תכנונים, תכנונים שלא היו מנת חלקכם אם רק הייתם בוחרים להזמין שירותי הובלות קטנות.

מעבר לכך, יום ההעברה עצמו – במידה ואתם מזמין שירותי הובלה, אתם קובעים את הזמן והשעה ובמהרה מוצאים את רכושכם בדירה החדשה. לעומת זאת, אם אתם עושים את זה לבד, חוסר המיומנות והמקצועיות שלכם בתחום ההובלה יגרום להעברת הרכוש לקחת זמן רב יותר, שלא לדבר על כך שתיוותרו מותשים ועייפים בסיומה. לכן, אם אחרי סיום הובלה על ידי חברת הובלה אתם יכולים לחזור לעבודה ולהרוויח את עלות ההובלה, במקרה של הובלה פרטית, פשוט לא יהיה לכם כוח לעשות כן ותפסידו כסף.

הובלות קטנות בהיקף וגם במחיר!

אם כן, הובלות קטנות הנן יעילות יותר מבחינת מהירות ההובלה, יחסית להובלות עצמאיות ולכן כדאיות עבור מי שיש בידו כמה מאות שקלים בודדות.

אך אל תפחדו מהמחיר, מן הסתם, בגלל שההובלה שלכם הנה קטנה, המחיר שלה יהיה כזה בהתאם, דבר שהופך אותה למשתלמת גם מהבחינה הזו. במקום שתשלמו בדם, יזע ודמעות על הובלות עצמאיות, תשלמו מעט על הובלות קטנות, איכותיות ומהירות שייעשו דרך חברת הובלות מקצועית.

בצורה כזו תוכלו הן ליהנות מכך שהרכוש שלכם יגיעה למשכנו החדש בלי פחד, היות שלחברות הובלות יש ביטוח על נזק לרכוש, לשמוח על הנוחות שבהובלות בניגוד לצורך לעשות את זה לבד, ובכל זאת לא לצאת פראיירים מן העבר השני מפני שהמחירים, כמו ההובלות, הנם קטנים.
בקיצור – בהובלות קטנות יש רק תועלות!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפי זהב


 


מאמרים נוספים מאת דפי זהב
 
הובלות קטנות בהיקף וגם במחיר!
31/10/10 | ריהוט
מה הן הובלות קטנות? האם שווה להזמין שירותי הובלות לשם כך? על התשובות במאמר הבא.

מבט לעבר החלון - סוגי חלונות
31/10/10 | ריהוט
מתי נבחר בחלונות אלומיניום? מתי נבחר חלונות עץ? ומתי דווקא בחלונות ונציאנים מתאימים? על התשובות במאמר הבא.

עיצוב גינות בתנאים של חיסכון במים
31/10/10 | גינון
במאמר הבא נספק מדריך קצר לעיצוב גינות בעידן של חיסכון במים.

חיפוש חברות שליחויות ושירותי הפצה לעסק
כשאתם מנהלים עסק וצריכים לבצע שליחויות, הקריטריונים הקריטיים לכם הם בעיקר המהירות והביטחון שהחבילה תגיע בשלמותה אל היעד.

ייעוץ אצל עורך דין פלילי
ייעוץ אצל עורך דין פלילי, נעשה במקרים בהם הסתבכתם בסיטואציה אשר מוגדרת כסיטואציה פלילית. מתי מתעורר צורך לייעוץ? קרא עוד.

המדריך למציאת מוסכים אמינים ומקצועיים
איתור מוסך מורשה באינטרנט מהווה יתרון מוחשי ומתבצע באמצעות האינטרנט בצורה מהירה ויעילה.

בעלי מקצוע מומלצים
שגרת החיים היומיומית מובילה אותנו לעתים קרובות לנקודות ממשק עם בעלי מקצוע שונים, בכל תחום אפשרי. במרבית המקרים תוביל אותנו הנטייה הטבעית לחפש בעלי מקצוע מומלצים, על מנת להרגיש כי אנו נמצאים בידיים טובות, וכי יש תמורה מלאה לכספנו. חיפוש בעלי מקצוע מומלצים אינו עניין פשוט, ובעיקר כאשר אנו עומדים בפני מצב חירום, כתוצאה מתאונות ותקלות בלתי צפויות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI