דף הבית חוק ומשפט ייעוץ משפטי ייעוץ אצל עורך דין פלילי
ייעוץ אצל עורך דין פלילי
דפי זהב 27/07/10 |  צפיות: 5037

ייעוץ אצל עורך דין פלילי, נעשה במקרים בהם הסתבכתם בסיטואציה אשר מוגדרת כסיטואציה פלילית. עורך דין פלילי מטפל בכל המקרים הפליליים המערבים גניבות, תקיפות, שוד, רצח, עבירות הקשורות לסמים, הלבנת הון, דבר מרמה, הונאות, זיופים ועוד.

כיוון שמדובר בכמות גדולה של תחומים כאשר אתם פונים לייעוץ אצל עורך דין פלילי, חשוב לדעת באילו תחומים הוא מתמחה ומהו התחום הרלוונטי לכם.

ייעוץ אצל עורך דין פלילי- מתי מתעורר צורך לייעוץ?

קבלת שירותי ייעוץ מעורך דין המשתייך אל משרד עורך דין פלילי, צריך לקחת כל אדם שהסתבך עם החוק. אין זה משנה אם מדובר בפעם הראשונה של אותו אדם, או אם מדובר במישהו בעל רקע פלילי. השורה התחתונה היא: אין אתם מתמחים בחוק הפלילי ולכן חשוב לתת לאיש מקצוע לעשות זאת עבורכם.

העורך דין ילמד את המקרה, ולאחר מכן יעניק לכם ייעוץ בקשר למהלכים שרצויי לבצע, על מנת להיחלץ מהסיטואציה.

ייעוץ אצל עורך דין פלילי- לפני או אחרי

כיום ניתן לחלק את הייעוץ אצל עורך דין פלילי לשניים:

ייעוץ לפני חקירה - דרך הפעולה הטובה ביותר היא, לפנות לעורך דין ברגע שמתעוררת בעיה כלשהי בתחום המשפט הפלילי ואתם מואשמים במקרה זה או אחר. אם למשל מדובר בעובד אשר עובד במקום עבודה שנים רבות, כשלפתע קוראים לו למשרד של מנהל החברה ושוטחים בפניו את תלונתה של עובדת נגדו: תלונה בגין הטרדה מינית או תקיפה. אם אותו אדם המואשם על ידי מקום עבודה במעשה פלילי זה, ישכור את שירותיו של עורך דין לצורך ייעוץ, יש לו סיכויים לצאת מהבעיה עם כמה שפחות נזקים.

המטרה של ייעוץ אצל עורך דין פלילי היא, להפחית אישום זה או אחר ויש מקרים שבהם אף ניתן לבטל את האישום. לשם כך צריך לפנות לאותו עורך דין פלילי כבר ברגע שעולה האשמה נגדכם ולא להמתין עם העניין. הסיבה לכך היא, כי העורך דין חייב ללמוד את המקרה, אחרת לא תהיה לו ראייה מרחבית של התיק או המקרה והוא לא יוכל לעזור לכם כפי שרציתם. מקרים בהם עורך דין אינו מקבל את כל האינפורמציה על המקרה, יכולים לגרום לנזק עצום לנחקר או לנאשם.

ייעוץ כתוצאה מחקירה ומעצר - פעמים רבות אנשים נעצרים באשמת עבירה פלילית זו או אחרת, ונלקחים לחקירה ואף למעצר. במקרים כאלו, מומלץ לפנות לייעוץ אצל עורך דין פלילי, שיבחן את המקרה ואת הצעדים שננקטו על ידי המערכת המשפטית, כשהמטרה היא להנחות אתכם כיצד לפעול.

חשוב מאוד לדעת כי קיימת זכות הנקראת 'זכות יסוד' שאומרת כי לכל אדם שנעצר או נלקח לחקירה בתחנת משטרה זו או אחרת, ישנה זכות לייעוץ אצל עורך דין.

סיכום

כל עורך דין פלילי מכיר את חוק הדין הפלילי, חוק העונשין ופקודת הראיות. כמו כן, קחו בחשבון כי עורכי דין פליליים מכירים את מערכת בתי המשפט בישראל, בתי הכלא, חדרי המעצר ותחנות המשטרה. ייעוץ אצל עורך דין, יעזור לכם לתכנן את הצעדים שלכם בצורה נכונה, הוא יעדכן אתכם בזכויות שלכם כך שתוכלו לדרוש אותם, או לדעת באם הם נמנעו מכם בעת תהליך החקירה, המעצר והמשפט.

ייעוץ אצל עורכי דין פליליים, יוכל לסלול את הדרך שלכם לשחרור או להקלת תנאים. ניתן לבחור עורך דין פלילי מתוך אתרי אינטרנט המאגדים משרדי עורכי דין או בעלי מקצוע מתחום המשפטים, או להיוועץ במכרים ובהמלצות לגבי עורך דין פלילי זה או אחר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפי זהב


 


מאמרים נוספים מאת דפי זהב
 
הובלות קטנות בהיקף וגם במחיר!
31/10/10 | ריהוט
מה הן הובלות קטנות? האם שווה להזמין שירותי הובלות לשם כך? על התשובות במאמר הבא.

מבט לעבר החלון - סוגי חלונות
31/10/10 | ריהוט
מתי נבחר בחלונות אלומיניום? מתי נבחר חלונות עץ? ומתי דווקא בחלונות ונציאנים מתאימים? על התשובות במאמר הבא.

עיצוב גינות בתנאים של חיסכון במים
31/10/10 | גינון
במאמר הבא נספק מדריך קצר לעיצוב גינות בעידן של חיסכון במים.

חיפוש חברות שליחויות ושירותי הפצה לעסק
כשאתם מנהלים עסק וצריכים לבצע שליחויות, הקריטריונים הקריטיים לכם הם בעיקר המהירות והביטחון שהחבילה תגיע בשלמותה אל היעד.

ייעוץ אצל עורך דין פלילי
ייעוץ אצל עורך דין פלילי, נעשה במקרים בהם הסתבכתם בסיטואציה אשר מוגדרת כסיטואציה פלילית. מתי מתעורר צורך לייעוץ? קרא עוד.

המדריך למציאת מוסכים אמינים ומקצועיים
איתור מוסך מורשה באינטרנט מהווה יתרון מוחשי ומתבצע באמצעות האינטרנט בצורה מהירה ויעילה.

בעלי מקצוע מומלצים
שגרת החיים היומיומית מובילה אותנו לעתים קרובות לנקודות ממשק עם בעלי מקצוע שונים, בכל תחום אפשרי. במרבית המקרים תוביל אותנו הנטייה הטבעית לחפש בעלי מקצוע מומלצים, על מנת להרגיש כי אנו נמצאים בידיים טובות, וכי יש תמורה מלאה לכספנו. חיפוש בעלי מקצוע מומלצים אינו עניין פשוט, ובעיקר כאשר אנו עומדים בפני מצב חירום, כתוצאה מתאונות ותקלות בלתי צפויות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI