דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר אינסטלטור
אינסטלטור
אורי 02/11/10 |  צפיות: 2350

יש אימרה שאומרת שכל אדם צריך שיהיה לו רופא טוב ועורך דין טוב, אבל אנחנו מוסיפים עוד אחד לרשימה: אינסטלטור. אין אדם שלא הזדקק בחייו לשירותי אינסטלטור דחופים לפחות פעמיים-שלוש, עבור המקלחת, האמבטיה, המטבח, חדר השירותים, או גרוע מזה, צינור שהתפוצץ בקומה מעל וחייב החלפת צנרת דחופה בידי אינסטלטור מומחה.

וזו בדיוק הנקודה: אינסטלטור גרוע לא רק "ישים פלסטר" על בעיית האינסטלציה שלכם עד להתפרצותה הקרבה ובאה מחדש, אלא שזו גם עלולה לגרום להרס ניכר. בעיה שלא טופלה נכון וביעילות על ידי אינסטלטור טוב, אינך יודע מתי תצוץ שנית. מספיק שאותה אסלה נוזלת שזכתה לטיפול אינסטלטור לא מקצועי תתחיל שוב לנזול מים כשבדיוק יצאתם לסוף שבוע ארוך בצפון, ובשובכם אתם עלולים לגלות חדר אמבטיה שלם ספוג במים, עם נזקים לרצפה, לקירות ואפילו לתקרת השכנים מלמטה.

בגלל כל אלו, חשוב שיהיה לכם תמיד בפנקס שם של אינסטלטור טוב. איסטלטור אמין, מקצועי, בעל מיומנות רבה בתפקידו, שיודע מה הוא עושה.

הזמנת אינסטלטור עבור פתיחת סתימות

לפעמים מפתה לומר "שטויות, אני מביא פומפה ופותר את הסתימה הזו לבד" – שוב, לעתים זוהי רק הדבקת פלסטר במקום טיפול אמיתי של אינסטלטור בשורש הבעיה. כן, לפעמים כשמדובר על סתימה קלה, פומפה וקצת סודה לשתייה יכולים לפתור את הבעיה, אבל לעתים מדובר בבעיות הרבה יותר מסובכות, שרק אינסטלטור מיומן יידע לזהות ולפתור כראוי. למשל, כשמשהו תקוע עמוק בתוך הצנרת הפנימית, או חסימת הצנרת על ידי שורשים של עצים מבחוץ. להתחיל לפרק צנרת שלמה זו עבודה שדורשת אינסטלטור מקצוען – חיבור לא נכון או לא חזק מספיק של הצנרת חזרה באופן עצמאי יכול לגרום לבעיה הרבה יותר חמורה בעתיד, ואז גם החשבון שיגיש לכם האינסטלטור יהיה גדול בהרבה...

  אינסטלטור לטיפול בבעיית נזילות

נזילות מברז, מצנרת, מאסלה וכו' הן אחת הסיבות הנפוצות והדחופות להזמנת שירותי אינסטלטור. למים יש כוח הרס רב. נזילה קטנה, אם היא בלתי נראית בהתחלה, יכולה תוך פרק זמן לחולל נזק רציני בקירות וברצפה. יותר מזה – חישבו על חשבון המים שיגיע בעקבותיה אם היא לא תטופל מיד ובאופן יסודי על ידי אינסטלטור מקצועי.

אינסטלטור לשיפוץ חדר האמבטיה והמטבח

משום מה ישנה הרגשה כי אינסטלטור הוא איש מקצוע שאנו קוראים לו רק בשעת צרה ותקלה. אולם אינסטלטור הוא גם חיוני לעבודות שיפוצים בחדר האמבטיה, בחדר השירותים ובמטבח. במקרים כאלו אינסטלטור יוכל לעזור לנו בהתקנה נכונה של כלי האינסטלציה החדשים, כמו גם בהזזת צנרת ובהתאמתה לצורכי העיצוב המחודש במקרה הצורך. אל תשפצו חדרים אלו ללא עבודת אינסטלטור איכותית, אחרת התקנה לא נכונה של החיבור של האסלה יכול לגרום לנזילה או להצפה שיחרבו במהרה את כל החדר היפה והחדש שעיצבתם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי


 


מאמרים נוספים מאת אורי
 
ניתוחים פלסטיים – מה שרואים במראה
אלפי אנשים בישראל עוברים מדי שנה ניתוחים פלסטיים, שלעיתים מערבים היבט קוסמטי בלבד ופעמים אחרות גם פן רפואי

רופאים, מטופלים ומה שביניהם
כאשר אתם מגיעים לבדיקות אצל רופאים ישנם מספר כללים המחייבים את נותן השירות, שכן היחסים שבין רופאים למטופלים מעוגנים בחוקים, כללי אתיקה ופסיקות, אשר נועדו לשמור על מערכת יחסים תקינה ועל זכויותיהם של הפציינטים

לקחת אחריות על בריאות המשפחה
בריאות המשפחה הייתה מאז ומתמיד בראש מעיני האדם, ודבר זה יישאר תמיד נכון. יחד עם זאת, ישנם מספר וחידושים המאפיינים את העידן המודרני, שמכריחים אותנו לקחת יותר אחריות על מעשינו.

ייחודו של טיפול משפחתי
מטבע הדברים, בכל משפחה קיימות תקופות טובות יותר ופחות, אותן אנו עוברים ביחד ובכוחות משותפים. ואולם, לעיתים הבעיות נעשות קשות ותכופות יותר, מעוררות דאגה גדולה, ופוגעות באופן מהותי בתפקוד ובאיכות החיים. במקרים אלו, כדאי לשקול פנייה אל טיפול משפחתי המבוצע על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ועובדים סוציאליים שעברו הכשרות מיוחדות בתחום.

מצלמות לרכב
19/05/14 | רכב
במאמר זה נסביר הכל על מצלמות לרכב!

כיצד תמצאו חנויות פרחים בנתניה?
אם בעבר, כאשר חיפשתם חנות פרחים בנתניה הייתם מגיעים פיזית אל החנות, על מנת לבחור את הפרחים, לקחת אותם ולשלם עליהם, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין לכל הדעות...

בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
בקרת כניסה, היא עניין שיש להשקיע בו מחשבה מרובה, במיוחד כאשר מדובר על מקומות עבודה או בנייני מגורים. תוכלו לשים לב, שלא רק מקומות סגורים רבים.....

ISO 9001 וכל מה שצריך לדעת על ISO 13485
17/04/12 | תעשייה
מאמר המסביר על התקנים הדרושים

מידע אודות רישום פטנטים
המאמר הבא מביא הכל על עריכת פטנטים ורישום פטנטים

שכפול מפתחות ע"י מנעולן
26/02/12 | בית חכם
המאמר הבא מביא הכל על שכפול מפתחות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI