דף הבית אימון אישי אימון למערכות יחסים קורס אימון אישי למציאת זוגיות
קורס אימון אישי למציאת זוגיות
ד"ר כרמי אומרו 26/01/11 |  צפיות: 4393

מציאת בן זוג

" תגידי, מה לא בסדר איתי? , אני נראית טוב, משכילה, בעבודה מאוד מעריכים אותי, אני אדם מאוד חברותי ולא חסר לי חברות וידידים שאוהבים אותי, אז למה מציאת בן זוג הפכה למשימה כל כך בלתי אפשרית עבורי ? "דמעות חמות נקוו מעיניה, גילה נראתה מיואשת, בגיל 30 פלוס, כשכמעט הכל בחיים מתחיל להסתדר, דווקא החלק המהותי הזה נראה לה רחוק מאי פעם. היא מחפשת קשר משמעותי, כבר יותר מידי זמן, " די גילה, תראי יהיה בסדר" ניסתה חברתה הנשואה נירה לעודד אותה," תראי שאת תמצאי, רק אל תרגישי רע, את באמת מציאה בשוק הפנויים פנויות, הכל בעדך, את נראית מדהים, אין לך אפילו קמט אחד בפנים, כל מי שאת פגשת עד עכשיו היה על הפנים, אל תתייאשי, פשוט עוד לא מצאת את האחד והיחיד, את תראי שתמצאי את זה האיש שלך ".

האומנם עיקר הבעיה היא למצוא את האחד? בעולם של מציאת בן זוג בימינו, קיימת התעסקות רבה בלמצוא אותו/ה, את האיש המתאים, את הבחורה הנכונה. אנשים נפגשים עם הרבה מאוד בני זוג ואף אחד לא נראה מתאים, בחלק גדול מהמקרים לא נותנים אפילו צ'אנס שני

  • הוא לא מספיק גבוה, היא תגיד וממול הוא יגיד שהיא לא מספיק רזה/ רזה מידי
  • הוא בקושי פתח את הפה כל הפגישה ונאלצתי לנהל את כל השיחה לבדי היא תגיד וממול הוא יאמר היא לא הפסיקה לדבר
  • היא לא לרמה שלי הוא יגיד וממול היא תגיד שהוא שוויצר חסר תקנה

וככה זה ממשיך וממשיך....כאשר כל המיקוד הוא על השני, על מציאת בן זוג ייחודי אחד.

זה מזכיר את סיפורי אלי-באבא: אדם מסתובב בלילה ברחוב החשוך ומתחת לפנס היחיד ברחוב רואה את החבר שלו,שמסתובב סביב הפנס ועיניו על הקרקע, בתשובה לשאלה מה הוא עושה, הוא עונה שהוא מחפש את המפתח שאיבד. "אז איבדת את המפתח פה, מתחת לפנס? " " לא אבדתי אותו שם בחושך" " אז למה אתה מחפש פה?" " כי פה יש אור ושם אני לא רואה". פעמים רבות בנושא מציאת בן זוג או מציאת בת זוג אנחנו מתנהגים בצורה דומה ומחפשים את הפתרון איפה שקל לחפש ולא איפה שהוא נמצא.

קורס אימון זוגיות

אז למה באמת מציאת בן זוג קל כך קשה היום? דווקא בעולם של היום כאשר האפשרויות לפגוש אנשים רבות מאי פעם, כאשר ההיצע באינטרנט עצום, קיים מספר הולך ועולה של אנשים שמחפשים ולא מוצאים זוגיות.

הסיבות לקושי ב- מציאת בן זוג רבות החל בסגנון תקשורת, דרך סוג הסינון שאנו עושים לבני זוג פוטנציאליים, ועד לדפוס חשיבה או התנהגות שגורר את הבחירות הלא מתאימות. במהלך קורס אימון אישי לזוגיות לומדים קודם מה באמת חשוב לנו עם עצמינו, לומדים להסתכל על הבחירות שלנו, מאיפה הן נובעות והאם מתאים לנו להמשיך באותה דרך, ואם לא, אז איך לשנות?. במהלך קורס אימון אישי לזוגיות לומדים קודם כל שמציאת הזוגיות מתחילה בנו ולא במציאת האחד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ד"ר כרמי אומרו

מכון פתרונות מאגד פתרונות טיפול זוגי, ייעוץ זוגי וגישור ובנוסף הינו אחדהגופים המקצועיים בישראל שמספק הכשרה איכותית בתחומי לימודי ייעוץ זוגי,  קורס גישור וקורס אימון אישי



 


מאמרים נוספים מאת ד"ר כרמי אומרו
 
זוגיות והפחד מלהיקשר
03/06/20 | נישואין
בתהליך טיפול זוגי, לעיתים נתקל אצל אחד מבני הזוג בפחד מלהיקשר. תהליך ייעוץ זוגי מזהה את הפחד הזה כמקום בו האדם משייך את המחויבות והקשר הזוגי למצב המאיים על הפרטיות והחופש האישי.

זוגיות והפחד מלהיקשר
03/06/20 | נישואין
בתהליך טיפול זוגי, לעיתים נתקל אצל אחד מבני הזוג בפחד מלהיקשר. תהליך ייעוץ זוגי מזהה את הפחד הזה כמקום בו האדם משייך את המחויבות והקשר הזוגי למצב המאיים על הפרטיות והחופש האישי.

אני מעוניין להתחיל עם נשים אחרות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

המסת הקרח במהלך הייעוץ הזוגי
כיצד מתנהג זוג כשהוא מגיע ליועץ זוגי - מאמר מנקודה קצת אחרת

אימון אישי לכל מטרה
בעולם שלנו, בו פרושות בפנינו כל כך הרבה אפשרויות, לא פעם יוצא שאנחנו מתבלבלים\לא מוצאים את ייעודנו או פשוט נתקעים\נקלעים למשברים שונים. בין אם מדובר במקרים בהם אדם לא יודע לאיזו מסגרת תעסוקתית להיכנס, מצבים לפיהם מתקשים לבחור במסלול לימודים כלשהו ובין אם לא מצליחים לבחור בשיטת ההתנהלות הכלכלית הנכונה. מה עושים? זה פשוט – פונים לקבלת אימון אישי, שהיום מסייע לכל מטרה ומטרה.

תרגילי דמיון מודרך
אחד הענפים הטיפוליים שזוכים להכרה בימנו הוא לא אחר מאשר – דמיון מודרך. טיפול באמצעות דמיון מודרך, נחשב לשיטה נהדרת, פשוטה, ובעלת תוצאות חיוביות מאוד, מה שהופך את הפופולאריות הרבה שנצברת סביב ענף זה להגיונית ומובנת מאליה.

גישור כחלופה משפטית לפתרון סכסוכים
גישור לא מהווה חלופה אפקטיבית, והמקרה מועבר לניהולה של מערכת המשפט ולפסיקתה הסופית. במאמר שלפניכם, נבאר את מטרותיו של הגישור, יתרונותיו ותחומיו.

לימודי דמיון מודרך בדרך אל האושר
13/03/12 | NLP
במאמר קצר זה, נבאר את המושג דמיון מודרך ואף נפרוש בפניכם את התכנים הנלמדים בקורס.

יעילות טיפול זוגי
במאמר זה שלפניכם, נרחיב מעט ונסביר מתי טיפול זוגי מסייע לבני זוג לשקם את הקשר הזוגי שלהם, ואף באילו מקרים טיפול זוגי ייחשב כפחות יעיל.

ייעוץ זוגי ומשפחתי
ידוע לכל, כי כל מערכת יחסים חווה עליות וירידות, פנייה אל ייעוץ זוגי תסייע לבני הזוג ובכלל, למשפחה להתגבר על משבריהם ולשקם את הקשר הזוגי שלהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI