דף הבית בניין ואחזקה ריהוט איך להסיר את אריחי הפרקט מהריצפה
איך להסיר את אריחי הפרקט מהריצפה
shira28 21/02/11 |  צפיות: 3614

פרקטים שימשו במשך יותר ממאה שנים כ סוג מאוד פופולרי של ריצוף בשימוש בתים , דירות וכן משרדים. ישנן סיבות רבות מדוע יש להסיר את האריחים של רצפת ה פרקט. אחת הסיבות הנפוצות ביותר היא כאשר מרצפות פרקט ניזוקו. אם האריח כולו פגום , אז עדיף לעשות שורה של חורים גדולים ברחבי גוש הפרקט נגד כיוון הזרם עם מקדחה או מקדחת ארכובה. ניתן לחלץ את השברים עם אזמל ופטיש.

כיצד להסיר את רצפת הפרקט אריחים שלך? הסרת רצפת פרקט שלך עם כיסוי שונים רצפת יכול להיות משימה מאתגרת , אבל ניתן לעשות זאת בקלות אם יש לך את הכלים הנכונים ואתה יודע את הדרך מסביב. להלן כמה שלבים בסיסיים שצריכים להיעשות בתהליך כדי לעזור לך להסיר את מרצפות הפרקט.

מה שאתה צריך:

אזמל

מקל מגרד עם ידית ארוכה

מטחנת דבק מסיר דבק

משקפיים

כפפות מסיר דבק

מטאטא

מייבש שיער

ראשית , יש להוציא את כל הרהיטים מהחדר שבו אתה רוצה להסיר את הפרקט ואת לכסות את הדלת עם פלסטיק כדי להגביל אבק ולכלוך.

התחל להסיר את הפרקט בדרך כלל ליד הפתח באמצעות פטיש ואיזמל או. אתה צריך להחזיק את האזמל בשעה נמוכה זווית כדי הפרקט ולעשות ברז פשוט על המפסלת עם הפטיש הזה יהיה לחטט ופופ אריחי הפרקט למעלה. לפעמים , הפרקט יהיה להתפצל ולבוא מהרצפה תת לחתיכות קטנות , ולכן רצוי כי אתה לובש משקפי מגן להגנה על העיניים שלך.

ניתן להשתמש גם מגרד טיפל ארוך כדי לסייע להסיר את הפרקט ידי החלקתו בקפידה תחת הפרקט; לחטט כלפי מעלה על ידי דחיפת את מגרד \ 's לטפל אחרי זה הוא כבר בחלקו תחת הפרקט. זכרו ללבוש כפפות היד כדי להגן על הידיים מפני כוויות.

לאחר התרת הוא סיים את אבני פרקט הוסרו , תוכלו למצוא או ביטומן דבק שאריות שנותרו על הרצפה. אם לריצוף שלך מתחת הפרקט עשוי מבטון , אתה צריך להשתמש במטחנת כדי להסיר את האספלט נשאר.

לבסוף , אתה צריך לטאטא ולהיפטר את כל העפר ופסולת שמאל על הרצפה שלך. גם לחפש כל מסמרים , ברגים או תחזיות אחרות נמצאו על הרצפה \ "פני. על מנת להחיל פנקס השטיח החדש או דבק ריצוף חדש , עליך לוודא כי הרצפה אינה רטובה הוא יבש לחלוטין.

יש לך את זה. עד עכשיו , הצלחת להסיר את רצפת אריחי הפרקט שלך.

לפרטים נוספים ו מחירי פרקטים  ,פנה לאתר הבית שלנו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 shira28


 


מאמרים נוספים מאת shira28
 
מהי ביובית
המאמר מסביר כיצד משתמשים בביובית וכיצד מתבצע התהליך של שאיבה מביוב.

איך עושים פליירים
כאן תוכל ללמוד איך ליצור פלייר משלך בעצמך.

איך להשתמש בגלויות לעסקים
כיצד להפוך את העסק שלך לאטרקטיבי באמצעות פניה ללקוח דרך גלויות.

איך להסיר את אריחי הפרקט מהריצפה
21/02/11 | ריהוט
הסרת רצפת פרקט שלך עם כיסוי שונים רצפת יכול להיות משימה מאתגרת , אבל ניתן לעשות זאת בקלות אם יש לך את הכלים הנכונים ואתה יודע את הדרך מסביב. להלן כמה שלבים בסיסיים שצריכים להיעשות בתהליך כדי לעזור לך להסיר את מרצפות הפרקט.

איך להניח את אריחי רצפת הפרקט
21/02/11 | ריהוט
במאמר תוכל ללמוד שלב שלב איך להניח את אריחי רצפת הפרקט בדרך הנכונה ,הנוחה והמקצועית ביותר.

איך להחליף אסלה
21/02/11 | שיפוצים
פעם שאלתם את עצמכם איפה הולכים כל הצרכים שלנו? כמה צינורות יש להם לעבור? במאמר הבא נכנס לעמקי הצנרת והביוב ונלמד איך להחליף אסלה.

איך להדפיס גלויות
במאמר הבא תוכל ללמוד כיצד להדפיס גלויות במחשב שלך בצורה הנוחה ביותר.

איך לבחור צבעים עבור הבית שלך
21/02/11 | שיפוצים
בחירת צבע צבעים לבית זה קשה ולא פשוט. זה מפחיד! צבעים פשוטים נבלעים , ואז הבית שלך ייראה שטחי ולא מיוחד. אבל אם אתה בוחר את צבעים נועזים מדי , הם עלולים להציף את ארכיטקטורת הבית ... וגם להרגיז את השכנים.

טיפים לעיצוב פלייר
במאמר תוכל ללמוד ולקבל טיפים חשובים כיצד לעצב פלייר על מנת לשווק את העסק שלך בצורה הטובה ביותר.

איך לצבוע חדר
15/02/11 | שיפוצים
במאמר זה, ניקח אתכם כל הדרך בתהליך של צביעת החדר. מההכנה של החדר,הניקיון, העבודה ולבסוף-החדר שלך מוכן. נתחיל בחדר אחד, עם כמה שאתה צריך תשתמש בציוד הצביעה שלך.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI