דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר חברות ניקיון בתים
חברות ניקיון בתים
דלית גולן 10/04/11 |  צפיות: 2397

עד שנות השמונים בישראל מעטים היו האנשים אשר שכרו שירותי ניקוי מקצועיים לביתם, אך בשנות האלפיים הדבר הפך כמעט לנורמה גם בקרב מעמד הביניים.

גם אם אנחנו לא אוהבים לנקות בעצמנו, כולנו מעדיפים לגור ולעבוד במרחב נקי ומסודר. וברור מדוע זה כך, כבר מגיל קטן אנו מורגלים לייחס תחושה נעימה לניקיון, פחות אבק משמעותו פחות בעיות בריאותיות, ובקצרה, כאשר הכל מסביב נקי האוויר והריחות טובים יותר וכך גם התחושה הכללית.

אבל העניין הוא שאנחנו לא תמיד פנויים לטפל בניקיונות בכוחות עצמנו כך שאנו בוחרים לקחת נותני שירות מקצועיים שיעשו את העבודה עבורנו. אך כולנו מכירים סיפורים הנוגעים לאנשים תמימים אשר לקחו לעבודה חברת אחזקת מבנים וקיבלו עבודה חובבנית, בעלי מקצוע שאמרו שיגיעו ופשוט לא באו, חברות המספקות שירותי פוליש שממש הרסו את הרצפה עם החומר הלא מתאים, ואף סיפורים שבהם הדבר היחיד שעבר נקיון הייתה תיבת התכשיטים…

בעלי בית או עסק ואין לכם זמן להתעסק עם הניקיון? מחפשים פוליש לרצפה או לשכור מישהו שינקה לכם את הבית לקראת חג הפסח? מחפשים שירות של ניקיון לאחר שיפוץ? כיצד בוחרים את נותני השירות האיכותיים ביותר בקטגוריית חברות ניקיון בתים?

- מומלץ מאד להזמין את חברת הפוליש מבעוד מועד, בייחוד כאשר התכנון לשפץ את הדירה במהלך הקיץ או בתקופות החגים.

- אין להסתפק באף הצעת מחיר לניקיון ופוליש הניתנת בטלפון. הקפידו ובקשו ממנהל העבודה לבוא, לראות, וייתן את הצעת המחיר על מסמך חתום.

- אסור להתפתות לשירותים ממי שנתן לכם הצעות מחיר אטרקטיביות במיוחד. ניקיון ופוליש יסודיים לדירת ארבעה חדרים ממוצעת בסכומים הנמוכים מ- 1000 שקלים מעלה תהיות.

- חשוב לוודא שהצעת המחיר שקיבלתם לצוות הנקיון לוקחת בחשבון שימוש במכונת הברקה, כדי שלא תשארו תקועים עם מקצוען עם דלי וסחבה.

 בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דלית גולן

אם את צריכים אינסטלטור 24 שעות ואם אתם רוצים בעלי מקצוע תוכלו למצוא את הכל כאן www.hdm.co.il



 


מאמרים נוספים מאת דלית גולן
 
צריכים רשת גדר?
30/09/12 | גינון
לחשוב על שיקולים אלה וזאת בשביל להתאים בצורה מקסימאלית את השערים לכל המשפחה. לא להתפשר על איכות- מומלץ להשקיע יותר בכדי לקבל

מחפשים קורס אבטחת מידע?
ואומנם זה רק משפט אך אלה לרוב מתבססות על האמת ממהרים לתואר? צאו לדרך!.

לבחור ריצוף אבן טבעית
30/09/12 | שיפוצים
באריח, שימוש לא נכון במלט ועוד. איש מקצוע יגלה בקלות את הנעשה ויתקן במהרה, מומלץ לוודא שאתם מגובים בכל הנוגע בחוזה מסודר, עם המחירים, חומרים ועמידה

מתכננים שיפוצים כלליים?
30/09/12 | שיפוצים
תוצאת השיפוץ. קבלן שיפוצים – המלצותיו: "מיומנות וניסיון של קבלן שיפוצים מהווה פיתרון קל, נוחות וכמובן המשתלם והשווה עבורכם." כמו שידוע, ניסיון וותק הם החשובים ביותר

תעריפי ביטוח חובה
30/09/12 | ביטוח רכב
אולי יש להם חוות דעת על סוכן טוב? אולי כן ואולי לא לא עולה לנסות. אתם יודעים, אנחנו ארץ

השכלה לעתיד
בזמננו כל אחד רשאי להרשם לקורס וללמוד את כל התחום מהשורש, ולצאת לשוק העבודה עם תעודה, כאשר בעלי הכישורים מראים את היכלות בשטח.

גגות רעפים
07/05/11 | שיפוצים
אם הזמנתם תיקון גגות רעפים בדקו אודות החומרים שמשמשים לתיקון הבעיה, יחד עם זאת כדאי להיות בבית בעת התיקון, בדקו את העבודה ואף לעשות בדיקה בסיום התיקון, כך תהיו בטוחים שאתם מקבלים עבודה יסודית.

להתכונן ללימודים
בימינו כל מי שרוצה יכול להרשם לקורס המתאים ולהתחיל ללמוד את התחום ללא ניסיון, לצבור את הידע הדרוש ולצאת לשוק עם הכשרה ביד, כאשר הטובים עושים הצלחה בשטח.

פרקטים לבית
06/05/11 | שיפוצים
לניקוי פרקט עץ יש להיעזר בחומר ניקוי ייעודי ולשמור שלא להרטיב אותו, מכיוון שהעץ סופח נוזלים במהירות ונהרס.

שיש אבן קיסר
06/05/11 | שיפוצים
מחליפים את הריצוף בבית? תמיד שימרו מספר חבילות של הריצוף לשם תיקונים או למקרה שתרצו להרחיב את השטח המרוצף באותו סוג מרצפות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI