דף הבית מחשבים וטכנולוגיה גאדג'טים 10 דברים שתוכלו לעשות עם הסמסונג גלאקסי
10 דברים שתוכלו לעשות עם הסמסונג גלאקסי
יוד אלבר 20/04/11 |  צפיות: 4445

פינקתם את עצמכם עם מכשיר טאבלט חדש מבית סמסונג, החיים יפים. עכשיו מה עושים איתו? איך הוא ישפר את החיים שלכם? איך הוא יעשה אותם יותר טובים? הינה עשרה רעיונות לשימוש בגלאקסי טאב, כאלו שיעשו את החיים שלכם לקצת יותר טובים.

להחזיק ספריה שלמה עם אלפי כותרים בטאב – עולם הספרים הדיגיטלים מתפתח לו בצעדי ענק. בחנות האנדרואיד נוספים מידי יום כותרים חדשים. אין ספק שעולמכם השתנה, קחו לדוגמא את הסיטואציה הבאה: אתם עולים על מטוס, חמש דקות לפני אתם מגלים ששכחתם לקנות ספר כיס. אז זהו שמהיום גם 5 דקות לפני הטיסה אתם פשוט יכולים להוריד לכם אחד מהחנות.

להרגיש בנוחיות רבה כמעט בכל מקום זר בעולם –אתם באמצע עיר זרה לא מכירים כלום, אבל ממש כלום. אתם מדליקים את הטאב נכנסים לאפליקצית ניווט ופתאום הכל ברור וקל. חוץ מהניווט עצמו אתם יכולים למצוא שכבות מידע בעזרתן תוכלו למצוא גם מסעדה קרובה שהמליצו עליה חברים. או לחילופין בית מרקחת שבו דוברים אנגלית.

לתקשר עם הבנק שלכם מכל מקום – אין היום בנק שמכבד את עצמו שלא פיתח אפליקצית אנדרואיד עבור לקוחותיו. פתאום 99 אחוז מהפעולות אתם יכולים לבצע מכל מקום. גודלו של הטאבלט הופך את הפעולה ליותר נוחה לעומת הסמרטפונים.

לשרוף זמן בתור משעמם –אתם מחכים לטיסה, בתור לרופא או סתם תקועים בפקק. בחיים רעגים מתים שפשוט אין בהם מה לעשות. בדיוק לרגעים אלו נועד שלל המשחקונים אותם ניתן למצוא בחנות האנדרואיד. החל ממשחקונים שלומדים אותם תוך שנייה ועד למשחקים מורכבים שניתן לשחק אותם שעות על גבי שעות.

להחשף למגזינים הכי עדכניים – הטאבלטים הביאו איתם גל של מגזינים יחודים. אנחנו עדיין מדברים אינטרנט, אבל כזה שלוקח את הטוב שבין שני העולמות, מצד אחד אתם מחזיקים אותם כמו מגזיני נייר משובחים מצד שני הם בעצם אתרי אינטרנט לכל דבר ועניין.

לקנות בכל מקום בכל שעה – אין חנות אינטרנטית שמחזיקה מעצמה שלא מפתחת אפליקצית אנדרואיד, השילוב של הנגישות המהירה דרך איקון האפליקציה יחד עם חווית הגלישה של של טאבלט משדרגת את חווית הקניה.

לנהל את הפרויקט שלך בנוחות – בחנות האנדרואיד ניתן למצוא אפליקציות מקצועיות, כאלו שהן יעודיות לאנדרואיד וכאלו שהן רק אדפטציה לטאבלטים. בכל מקרה מאוד נח לנהל פרויקטים באמצעות הטאבלט, השילוב בין צג מגע לאינטראקטיביות של התוכנות הופכת אותן לידידותיות במיוחד.

לתקשר עם החברים שלך בפייסבוק – מאז הולדת הסמרטפונים והטאבלטים השימוש בפייסבוק גדל מהותית, אין כמו להכנס לרגע לטאבלט ופשוט להעלות סטטוס או תמונה, האפליקציה של הפייסבוק נחשבת לידידותית במיוחד.

לנהל שיחת וידאו איכותי – אחד היתרונות של הטאבלט של סמסונג הן שתי המצלמות שהוא כולל, קדמית ואחורית, בזכותן ניתן לקיים שיחת וידאו תוך ניצול המסך הגדול והאיכותי. שיחות הוידאו לא נראו כל כך טוב הרבה זמן.

לגלות אפליקציות חדשות ומסקרנות -הפאן הכי גדול בטאבלט הוא פשוט להכנס לחנות האפליקציות, לשוטט בין הקטגוריות ולחפש אפליקציות חדשות אם זה משחק חדש או כלי עזר שימושי מעניין.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוד אלבר


 


מאמרים נוספים מאת יוד אלבר
 
המבנה של הלפטופ שלכם
עולם המחשוב האישי השתנה רבות בשנים האחרונות. בתור צרכנים פרטיים עד לפני כמה שנים סביר להניח שכשרכשתם מחשב אישי, זה היה מחשב נייח. מאלפיים ושמונה הסטטיסטיקה לפחות

עיצוב מחשבים ניידים מנקודת מבט עכשווית
מחשבים ניידים הם אביזר טכנולוגי אבל לא פחות מזה, רובם הם גם אביזרים אופנתיים. ניתן למצוא אותם בשלל צבעים ודוגמאות. בדרך כלל הם נישאים בתיקי צד אופנתיים. למען האמת החוויה הזאת של מחשב נייד צבעוני ונעים לעין היא משהו שקיים רק בשנתיים האחרונות. לפני כן

הגלאקסי טאב מדריך חנות האפליקציות
20/04/11 | גאדג'טים
עולם הטאבלטים מביא איתו עולם שלם של אפליקציות שמאפשרות לכם בתור צרכנים להעשיר את עולמכם כפי שלא היה עד עכשיו Galaxy tab שהוא אחד הטאבלטים המובילים בעולם האנדרואיד

10 דברים שתוכלו לעשות עם הסמסונג גלאקסי
20/04/11 | גאדג'טים
פינקתם את עצמכם עם מכשיר טאבלט חדש מבית סמסונג, החיים יפים. עכשיו מה עושים איתו? איך הוא ישפר את החיים שלכם? איך הוא יעשה אותם יותר טובים? הינה עשרה רעיונות לשימוש

כמה נתונים על חנות האפליקציות של מערכת האנדרואיד
19/04/11 | גאדג'טים
רכשתם סמסונג גלאקסי טאב, מחשב טאבלט חדש ומתקדם מתוצרת אחת מחברות האלקטרוניקה הבידורית המובילות בעולם. אנחנו כמובן מדברים על הענק הקוריאני סמסונג שנחשב לאחד

גלאקסי טאב מדריך טיולים אולטימטיבי
כמו כל שנה אתם מתכננים נסיעה לחו"ל עם הילדים, הפעם הכיוון הוא ארה"ב ולצורך העניין תשכירו רכב ותעברו כמה מדינות. בשונה משנים קודמות יהיה איתכם הפעם Galaxy tab הטאבלט החדש

הטאבלט של סמסונג מוצר נחשק
יש הרבה צרכנים שטוענים באדיקות והרהב יותר מפעם אחת שהטאבלט של סמסונג שדרג להם את החיים משמעותית. האמת? חייבים לשאול את שאלת היסוד איךיכול להיות שמוצר/גאדג'ט
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI