דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים כיורים – לא רק לשטיפת ידיים
כיורים – לא רק לשטיפת ידיים
25/05/11 |  צפיות: 3026

כיורים. כבר מזמן שהם הפכו לרהיט עיצובי, לא סתם כאלו לשטיפת ידיים ושטיפת פנים אלא כאלו שאפשר ממש להיות נפעמים מהם, כאלו שכל אורח שייכנס אל חדר האמבטיה שלכם ייעצר שנייה להסתכל ולהתרשם.

כיורים של הדור הישן הם אותם כיורים המורכבים בתוך ארונות אמבטיה, אלו הם כיורים אליפטיים בדרך כלל שמקובעים מעל לארון בתוך שקע המיועד לגודל הספציפי שלהם, לעומתם, כיורים של הדור החדש הם כיורים מונחים, מעוצבים בצורות מיוחדות ומגוונות החל מעיגול וכלה בסוגי כיורים מרובעים.

כיורים של הדור החדש מגיעים במגוון צבעים וגדלים כך שתוכלו להתאים כיור בגודל מסוים, בצבע מסוים ובצורה מסוימת בהתאם לאווירה העיצובית אותה אתם רוצים לייצר.

 

כיורים למטבח

 

כאשר בוחרים כיורים למטבח חשוב מאוד לחשוב בצורה פרקטית. כיורים למטבח נמצאים מרבית הזמן בשימוש, מונחים בהם כלים, נשטפים בהם כלים ושאר פעולות אחרות ולכן חשוב מאוד לבחור כיורים שיתאימו לשימוש שלכם, שיהיו גדולים ומרווחים מספיק ובעיקר שיהיו עמידים ולא סופגי לכלוך, זה המקום לציין שישנם כיורים שסוג החומר ממנו הם עשויים הוא כזה שסופג לכלוך וצבעי מאכל בקלות ומזונות ריבם מכתימים אותו, אלו כיורים שתצטרכו לעשות הקפדה יתרה על ניקוי שלהם וניתן למנוע זאת על ידי בחירת כיורים מחומרים עמידים ואיכותיים יותר.

בנוסף, בעת בחירת כיורים למטבח יש לקחת בחשבון את שאר אביזרי המטבח בהם תבחרו, כך למשל אין זו בחירה נבונה לבחור כיורים שחורים ולאבזר את המטבח בשיש לבן ובמוצרי חשמל כסופים, מבחינה עיצובית חשוב לבחור קו צבעים ולשחק בגוונים של אותו הצבע, כמובן שגם כאן מעצב הפנים יוכל לסייע לכן מאוד בעשיית הבחירות הנכונות לטעם שלכם כיוון שיש לו היכולת לדמיין כיצד תראה התוצאה הסופית וכמובן גם לערוך לכם הדמייה ממוחשבת כדי שתוכלו לשקול אותה.

 

כיורים לאמבטיה

 

כיורים מונחים הם הכיורים המתאימים ביותר לאמבטיה מעוצבת בצורה חדשנית. כיורים מונחים תוכלו למקם על משטחי עץ, משטחי זכוכית או משטחי שיש.

ישנם מגוון כיורים מונחים העשויים מחומרים שונים, תוכלו לבחור כיור שכולו זכוכית או כיור עשוי מקרמיקה ולהניח אותו על משטח מתאים שיצור הרמוניה עיצובית בין חלקי האמבטיה השונים ואביזריה.

 

במתחם התצוגה של האחים לוי תוכלו למצוא מבחר רחב של כיורים לאמבטיה , כיורים למטבח ושאר כיורים לכל מטרה בעיצובים חדשניים, בגדלים ובצבעים שונים כדי שתוכלו למצוא לעצמכם את הכיור המתאים לבית שלכם, כמו כן צוות של יועצים מקצועיים יעמוד לשירותכם במגוון חדרי התצוגה וישמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי שיחבר בין הצרכים שלכם, הטעם שלכם והמוצרים הקיימים.

המאמר הופץ ע"י אקטיביטק קידום אתרים ושיווק באינטרנט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 

המאמר הופץ ע"י אקטיביטק קידום אתרים



 


מאמרים נוספים מאת
 
לימודי יעוץ מס
לימודי יעוץ מס תחום פופולארי, אשר לו דרישה גדולה בשוק הבינלאומי בכלל ובשוק הישראלי בפרט, הם לימודי יעוץ מס. כל עסק או חברה אשר מציעים מוצרים או שירותים, נוהגים להיעזר ביועץ מס אשר מייצג אותם אל מול הרשויות השונות, לרבות מס הכנסה, מע"מ ועוד.

לימודי הנהלת חשבונות
לימודי הנהלת חשבונות, היו מאז ומתמיד תחום לימודי מבוקש על ידי סטודנטים רבים. בכל חברה או עסק פעיל, קיימת מחלקה אשר נקראת "הנהלת חשבונות". מחלקה זו, אחראית על טיפול שוטף אחר הוצאות והכנסות העסק, ואחר פעילות כספית.

ארבעה טיפים לכל מי שרוצה אמבטיות מעוצבות
בחירת אווירה ושפה עיצובית הם השלב הראשון בדרך לקבל אמבטיות מעוצבות. בחירת האווירה שתרצו לשדר ולחוש מחדר האמבטיה שלכם תכתיב בצורה ישירה או עקיפה את שאר הבחירות שתעשו.

כיצד לבחור קרמיקה למטבח ?
25/05/11 | שיפוצים
בחירה נכונה של קרמיקה מתאימה תסייע לכם לייצר את האווירה הרצויה לכם ולהגיע להרמוניה בין חלקי המטבח ואביזריו השונים.

כיורים – לא רק לשטיפת ידיים
25/05/11 | שיפוצים
כיורים. כבר מזמן שהם הפכו לרהיט עיצובי, לא סתם כאלו לשטיפת ידיים ושטיפת פנים אלא כאלו שאפשר ממש להיות נפעמים מהם, כאלו שכל אורח שייכנס אל חדר האמבטיה שלכם ייעצר שנייה להסתכל ולהתרשם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI