דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים כיצד לבחור קרמיקה למטבח ?
כיצד לבחור קרמיקה למטבח ?
25/05/11 |  צפיות: 2705

כדי לבחור קרמיקה למטבח יש לעבור מספר שלבים. שלב ראשון יש לבחון מהי האווירה שתרצו שהמטבח שלכם ישדר, כך למשל עבור מטבח שישדר אוירה כפרית רצוי לבחור קרמיקה שונה ממטבח שרוצים שישדר אווירה הייטקית. בחירה נכונה של קרמיקה מתאימה תסייע לכם לייצר את האווירה הרצויה לכם ולהגיע להרמוניה בין חלקי המטבח ואביזריו השונים.

עבור קרמיקה למטבח מומלץ בדרך כלל להקצות קיר אחד שלם או לחלופין חלק מקיר, חיפויי קרמיקה למטבח נפוצים מאוד דווקא סביב הכיור אך אנו רואים מאמצים עיצוביים שהניבו תוצאות מרשימות מאוד בבחירת קיר מטבח שונה לטובת חיפויי קרמיקה.

בחירת הגודל של אריחי הקרמיקה צריכה להגיע משני שיקולים, האחד, גודל המקום שבחרתם להקצות לטובת חיפויי הקרמיקה והשני, השפה העיצובית אותה המטבח שלכם משדר. אריחי קרמיקה גדולים נותנים תחושה של גודל ואסתטיקה לעומת אריחי קרמיקה קטנים שמשדרים יותר אינטימיות ומתאימים לאלו מכם שחפצים באווירה כפרית ומשפחתית יותר.

בנוסף לשיקולים אלו אין ספק שגם בקרמיקה יש אופנה. האפנה הקיימת בבחירת אריחי קרמיקה בשנים האחרונות היא אריחים גדולים ובהירים, כמובן שכמו בכל אפנה, אין תכתיבי אפנה אלו מתאימים לכל ולכן יש לעשות התאמה כדי שלא תצא תוצאה מגוחכת.

 

כיצד לבחור קרמיקה לאמבטיה ?

 

בחירת אריחי קרמיקה לאמבטיה אינה משימה מורכבת. מבחינה עיצובית, האמבטיה הקיימת מכתיבה את גודל האריח בדרך כלל וכמובן גם כאן נכנס אלמנט של אופנה ותקופה. בגדול ניתן לומר שלחדר אמבטיה קטן מומלץ לבחור באריחים גדולים שיתנו אשליה של גודל ויעניקו תחושה של אמבטיה מרווחת יותר אך גם כאן יש לעשות בחירה עיצובית נכונה כיוון שיש אריחי קרמיקה גדולים מאוד שיכולים לתת מראה לא מתאים ולכן יש לבחור את הגודל הנכון, כמו כן לאמבטיות קטנות מומלצים אריחי קרמיקה בהירים מאותה הסיבה של הגדלת חדר האמבטיה וגם כאן יש מגוון רחב של צבעים מהם תוכלו לבחור את הגוון שגם יעשה את העבודה של אשליית גודל וגם יעניק לכם תרומה עיצובית שתתאים לשאר ריהוט האמבטיה שלכם.

 

קרמיקה לאמבטיה , קרמיקה למטבח וכמובן קרמיקה לשאר הבית היא עיקר המקצועיות של האחים לוי. זה למעלה משלושה עשורים שמקפידים האחים כהן לייבא את הקרמיקה האיכותית ביותר, העדכנית ביותר והמגוונת ביותר כך שכל לקוח שיגיע יוכל למצוא אצלם את שחפצה נפשו. מרכז התצוגה של האחים כהן מאויש באופן קבוע על ידי מיטב היועצים בתחום שיסייעו לכם לבחון את ההיבטים הנכונים, לעשות את השיקולים הנכונים ולבחור את האריחים המתאימים לכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 

המאמר הופץ ע"י אקטיביטק קידום אתרים



 


מאמרים נוספים מאת
 
לימודי יעוץ מס
לימודי יעוץ מס תחום פופולארי, אשר לו דרישה גדולה בשוק הבינלאומי בכלל ובשוק הישראלי בפרט, הם לימודי יעוץ מס. כל עסק או חברה אשר מציעים מוצרים או שירותים, נוהגים להיעזר ביועץ מס אשר מייצג אותם אל מול הרשויות השונות, לרבות מס הכנסה, מע"מ ועוד.

לימודי הנהלת חשבונות
לימודי הנהלת חשבונות, היו מאז ומתמיד תחום לימודי מבוקש על ידי סטודנטים רבים. בכל חברה או עסק פעיל, קיימת מחלקה אשר נקראת "הנהלת חשבונות". מחלקה זו, אחראית על טיפול שוטף אחר הוצאות והכנסות העסק, ואחר פעילות כספית.

ארבעה טיפים לכל מי שרוצה אמבטיות מעוצבות
בחירת אווירה ושפה עיצובית הם השלב הראשון בדרך לקבל אמבטיות מעוצבות. בחירת האווירה שתרצו לשדר ולחוש מחדר האמבטיה שלכם תכתיב בצורה ישירה או עקיפה את שאר הבחירות שתעשו.

כיצד לבחור קרמיקה למטבח ?
25/05/11 | שיפוצים
בחירה נכונה של קרמיקה מתאימה תסייע לכם לייצר את האווירה הרצויה לכם ולהגיע להרמוניה בין חלקי המטבח ואביזריו השונים.

כיורים – לא רק לשטיפת ידיים
25/05/11 | שיפוצים
כיורים. כבר מזמן שהם הפכו לרהיט עיצובי, לא סתם כאלו לשטיפת ידיים ושטיפת פנים אלא כאלו שאפשר ממש להיות נפעמים מהם, כאלו שכל אורח שייכנס אל חדר האמבטיה שלכם ייעצר שנייה להסתכל ולהתרשם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI