דף הבית בניין ואחזקה בית חכם סורגים - מעקות
סורגים - מעקות
אורי 03/07/11 |  צפיות: 3587

סורגים ומעקות. לכאורה נדמה שאין שום קשר בין השניים, אולם יש נקודות רבות משותפות בין מעקות וסורגים. אולי תתפלאו לדעת כי במקרים רבים תוכלו אף להזמין את שניהם מאותו מקום, קרי, מסגריה. אומנם ישנן אפשרויות לייצר מעקות מחומרים שונים ומגוונים, אולם בשל נושא הבטיחות והחוזק – אליהם נגיע מיד – רבים מעדיפים להזמין אותם עשויים מתכת חזקה ככל האפשר. ומי נותן לכם יותר ביטחון וחוזק ממסגרייה האמונה על ייצור סורגי ביטחון?

במאמר זה נדון אודות המשותף לסורגים ולמעקות, נקודה אחר נקודה.

הקניית ביטחון בבית

 

גם מעקות וגם סורגים מספקים לנו ביטחון בחיים. אנחנו אולי לא מרגישים ביום יום שהם שם ולא נותנים עליהם את הדעת, אולם הם נמצאים שם עבורנו בשעת אמת – מעקות מונעים נפילה קשה וכן יכולים לבלום אדם נופל כדי לצמצם את הפגיעה. סורגים מגינים עלינו בכך שהם מהווים חסימה בפני כניסתם של עבריינים למתחם הפרטי שלנו, בכך שהם מוצבים בפתחים שונים שדרכם נוהגים עבריינים לפרוץ אל פנים הבית.

הגנה על ילדינו

ילדים קטנים נוטים למעוד, ליפול, לטפס ולרוץ. המעקות מספקים להם תמיכה, משהו להיאחז בו כשהם משתמשים במדרגות כדי לא למעוד ולהחליק. ואילו הסורגים משמשים כבלם עבור הילד הרך, שמחליט לטפס אל החלון בחדרו מבלי להיות מודע לסיכונים שבנפילה. סורג בטן המחובר לחלון יעצור אותו מנפילה מטה.

כדי למנוע תאונות נוספות בקרב ילדים, הן הסורגים בחלון והן המעקות חייבים להיות במרווחים כאלו שלא יאפשרו לילד לנסות להעביר את ראשו ביניהם. מרווחים מדודים שכאלו יספקו לילדיכם הגנה טובה יותר.

חוסן

בשל כל האמור לעיל, שני אלו חייבים להיות חסונים וחזקים ביותר כדי למלא את תפקידם כהלכה. סורגים מיוצרים תמיד מפלדה, כצפוי, לרוב בלוויית גלוון לחיזוק נוסף ולהארכת חיי המוצר. גם מעקות כדאי לייצר מחומר חזק שכזה, ולכן מסגריות לרוב יציעו גם את אלו וגם את אלו במקום אחד.

כדאי לשים לב לנושא הגלוון, שכן הוא מקנה לסורג או למעקה אורך חיים גדול עוד יותר.

חשיבותה של התקנה נאותה

המעקה יכול להיות האיכותי ביותר שיש מבחינת החומר ממנו הוא עשוי וכמוהו גם הסורג – אבל אם לא מתקינים אותם כיאות במקום הדרוש, החיבורים הם חוליה חלשה שיכולה להכזיב ברגע האמת. לכן, רמת ההתקנה הינה בעלת חשיבות רבה לא פחות מרמת ייצור הסורג או המעקה.

לא רק פסים ישרים – מעקות וסורגים מעוצבים

חשיבות הביטחון היא עליונה, אך בהחלט ניתן להזמין מעקות וסורגים בעלי יתרונות דקורטיביים בנוסף לערכם ההגנתי. כדאי להתעניין במסגרייה המבוקשת לגבי אופציות עיצוב ודגמים שונים של פיתוחים ועיטורים, וכך לשדרג את המעקה או הסורג שיותקן בביתכם מבחינה ויזואלית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי


 


מאמרים נוספים מאת אורי
 
ניתוחים פלסטיים – מה שרואים במראה
אלפי אנשים בישראל עוברים מדי שנה ניתוחים פלסטיים, שלעיתים מערבים היבט קוסמטי בלבד ופעמים אחרות גם פן רפואי

רופאים, מטופלים ומה שביניהם
כאשר אתם מגיעים לבדיקות אצל רופאים ישנם מספר כללים המחייבים את נותן השירות, שכן היחסים שבין רופאים למטופלים מעוגנים בחוקים, כללי אתיקה ופסיקות, אשר נועדו לשמור על מערכת יחסים תקינה ועל זכויותיהם של הפציינטים

לקחת אחריות על בריאות המשפחה
בריאות המשפחה הייתה מאז ומתמיד בראש מעיני האדם, ודבר זה יישאר תמיד נכון. יחד עם זאת, ישנם מספר וחידושים המאפיינים את העידן המודרני, שמכריחים אותנו לקחת יותר אחריות על מעשינו.

ייחודו של טיפול משפחתי
מטבע הדברים, בכל משפחה קיימות תקופות טובות יותר ופחות, אותן אנו עוברים ביחד ובכוחות משותפים. ואולם, לעיתים הבעיות נעשות קשות ותכופות יותר, מעוררות דאגה גדולה, ופוגעות באופן מהותי בתפקוד ובאיכות החיים. במקרים אלו, כדאי לשקול פנייה אל טיפול משפחתי המבוצע על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ועובדים סוציאליים שעברו הכשרות מיוחדות בתחום.

מצלמות לרכב
19/05/14 | רכב
במאמר זה נסביר הכל על מצלמות לרכב!

כיצד תמצאו חנויות פרחים בנתניה?
אם בעבר, כאשר חיפשתם חנות פרחים בנתניה הייתם מגיעים פיזית אל החנות, על מנת לבחור את הפרחים, לקחת אותם ולשלם עליהם, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין לכל הדעות...

בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
בקרת כניסה, היא עניין שיש להשקיע בו מחשבה מרובה, במיוחד כאשר מדובר על מקומות עבודה או בנייני מגורים. תוכלו לשים לב, שלא רק מקומות סגורים רבים.....

ISO 9001 וכל מה שצריך לדעת על ISO 13485
17/04/12 | תעשייה
מאמר המסביר על התקנים הדרושים

מידע אודות רישום פטנטים
המאמר הבא מביא הכל על עריכת פטנטים ורישום פטנטים

שכפול מפתחות ע"י מנעולן
26/02/12 | בית חכם
המאמר הבא מביא הכל על שכפול מפתחות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI