דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים מה יותר חשוב למסיבת בר מצווה: דוכני מזון או שולחנות משחק
מה יותר חשוב למסיבת בר מצווה: דוכני מזון או שולחנות משחק
אריק בועז 12/07/11 |  צפיות: 1751

היום הגדול קרב ובא וכל המשפחה מחכה בכיליון עיניים למסיבת בר המצווה, אך דבר אחד לא מרפה ומפר את מנוחתכם - הרצון כי אירוע בר המצווה יהיה חוויה שלא תישכח לעולם. אז הגיע הזמן להירגע ולהרפות, הפתרון נמצא, כל שעליכם לעשות הוא להזמין אטרקציות לבר המצווה. היצע האטרקציות לבר מצווה רחב ועצום אך ישנן שתי אטרקציות מרכזיות ששובות תמיד את לב כולם - דוכני מזון ושולחנות משחק, ונשאלת השאלה מה חשוב יותר לבר המצווה.

דוכני מזון - טעם שלא יישכח

ראשית צריך להתאים את האטרקציות לאופי האירוע. במקרה ואיכות הקייטרינג באולם האירועים אינה גבוהה או שהיצע המנות קטן כדאי להזמין דוכני מזון שישדרגו את האירוע ויעניקו חוויה ייחודית לכל. דוכני מזון מתאימים למבוגרים וילדים כאחד, כמנות פתיחה, עיקריות וקינוחים.

אתם יכולים למשל לקחת את אורחי האירוע לסיבוב טעימות קולינרי ברחבי תבל, להתחיל את המסע עם דוכני מזון המציעים מאכלים מהמטבח האמריקאי, המבורגרים, צ'יפס ועוד, לטעום מנפלאות המטבח האיטלקי עם דוכני מזון המציעים מגוון פסטות, פיצות ופוקצות, להתפנק עם דוכני מזון מהמטבח היפני הרחוק עם סושי ונודלס וכמובן איך אפשר בלי המגרש הביתי, חומוס, סביח, פלאפל ושאר מטעמים.

אתם יכולים להכניס לפתע באמצע האירוע דוכני מזון שיגישו אוכל מיוחד, המבורגרים ננסיים, פנקייק, סנדוויצ'ים ועוד. חובבי המתוקים רק יחכו לדוכני מזון מפנקים בסוף האירוע, לשוקולדים, לגלידות, למפלי השוקולד ועוד, הכל פתוח בפניכם רק לבחור ולהתענג על הטעם.

בטרם בחירת דוכני המזון רצוי לתאם עם חברת ההפקות וללכת לערב טעימות ולהתרשם באופן עצמאי מאיכות המזון, חומרי הגלם, צורת ההגשה וכו' ואף אפשר להגיע לאירוע אחר ולטעום בשעת אמת ממגוון הדוכנים וכך לקבל תמונה מלאה ואמיתית לגביהם.

שולחנות משחק - הנאה ללא הפסקה

שולחנות משחק בניגוד לדוכני מזון, מוסיפים לאירוע הנאה והפעלה, כל האורחים ימצאו עצמם עסוקים במגוון עצום של שולחנות משחק, אף אחד לא ירצה לפנות את מקומו מהשולחן, רק ליהנות ולנצח כל הזמן. שולחנות משחק כדוגמת שולחנות הכדורגל הידועים יגרמו לתחרותיות בלתי נגמרת, שני משתתפים או ארבעה יתפסו את מקומם לצדי השולחן ויאחזו במוטות המשחק מתוך מטרה אחת להכניע את השוער ולכבוש שער, אין כמו ההרגשה של גול במשחק, הכיף והאושר בעיניים.

שולחן משחק נוסף האהוב על כולם הינו שולחן הוקי אוויר, שולחן ייחודי זה גורם לריחוף דסקית כאילו שהינה באוויר, עליכם להכות בה באמצעות ידית אחיזה ולהכניע את יריבכם בהכנסת הדסקית לחור מסוים. משחק זה מיועד משני משתתפים עד שלושה להנאה בלתי פוסקת. נוסף על כך ניתן להזמין שולחנות משחק שמתאימים לילדים ומבוגרים כאחד, מדובר כמובן על שולחנות הפוקר והרולטה המעניקים הרגשה כאילו אתם בזה הרגע בקזינו מפואר בלב לאס ווגאס, אך אל חשש לא מדובר בכסף אמיתי אלא רק בג'יטונים, הסיכון אפסי ההנאה בלתי נגמרת.

בטרם קבלת ההחלטה איזו אטרקציה עדיף, כדאי לכם להתייעץ עם בנכם שמכיר את חבריו ויודע מה הכי טרנדי כיום בשוק, הרי בסופו של דבר האירוע לכבודו ואתם רוצים שהוא יהיה הכי מאושר בסיומו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אריק בועז


 


מאמרים נוספים מאת אריק בועז
 
מתקנים מתנפחים ואטרקציות נוספות לבר מצווה
כיום ישנו מבחר עצום של אטרקציות לבר מצווה. רק תתחילו לחפש וכבר תתבלבלו מהעושר והמגוון של אטרקציות לבר מצווה, באפשרותכם להזמין דוכני מזון, ציירי קריקטורות קומיים שיציירו את אורחי האירוע ויעניקו מזכרת בלתי נשכחת וכמובן איך אפשר בלי מתקנים מתנפחים, האטרקציה המתאימה לכל הגילאים.

מה יותר חשוב למסיבת בר מצווה: דוכני מזון או שולחנות משחק
היצע האטרקציות לבר מצווה רחב ועצום אך ישנן שתי אטרקציות מרכזיות ששובות תמיד את לב כולם - דוכני מזון או שולחנות משחק, ונשאלת השאלה מה חשוב יותר לבר המצווה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI