דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים מתקנים מתנפחים ואטרקציות נוספות לבר מצווה
מתקנים מתנפחים ואטרקציות נוספות לבר מצווה
אריק בועז 13/07/11 |  צפיות: 1879

היום חיינו מושפעים במידה רבה מכל תרבות הפנאי והבילוי בעולם ובעיקר בארה"ב, טקסי הפרום של סיום הלימודים התיכוניים הפכו לדבר נהוג בתיכונים רבים, בנות משקיעות ממון רב בשכירת שמלת נשף, לימוזינה ומה לא הכל בשביל ערב חד פעמי אז מה יש כבר להתפלא שאירועי הבר מצווה נהפכו להפקה חסרת תקדים, השנייה רק לחתונה.

כל אחד מנסה להאפיל על משנהו, לייחד את אירוע הבר המצווה מאחרים, להשקיע ולפאר ואין כמו אטרקציות לבר מצווה בכדי להשיג את האפקט הרצוי, שוני וגיוון ובעיקר ייחודיות מכל שאר האירועים.

כיום ישנו מבחר עצום של אטרקציות לבר מצווה. רק תתחילו לחפש וכבר תתבלבלו מהעושר והמגוון של אטרקציות לבר מצווה, באפשרותכם להזמין דוכני מזון בנוסף לקייטרינג קיים או אף במקומו, שולחנות משחק, משחקי וידיאו ומחשב חדישים, מסכי ענק, ערבי קריוקי, צילום מגנטים שיהווה זיכרון עולמים לכל אחד מאורחי בר המצווה, ציירי קריקטורות קומיים שיציירו את אורחי האירוע ויעניקו מזכרת בלתי נשכחת וכמובן איך אפשר בלי מתקנים מתנפחים לילדים, האטרקציה המתאימה לכל הגילאים.

מתקנים מתנפחים הינה הדרך הנכונה ביותר להוציא אנרגיה ולהשתולל באירוע, אל דאגה מדובר במתקנים בטוחים לשימוש, כאשר מתקנים מתנפחים לנוער ומבוגרים נעשים מגומי מיוחד עמיד למשקל כבד, עליכם להבחין בין מתקנים מתנפחים לילדים לבין מתקנים מתנפחים לנוער. וכן אל תתפלאו אפילו המבוגרים בבר המצווה ישמחו לקפוץ כל ילדים ולחזור לימי הילדות המאושרים, גם אם מדובר רק לרגע.

מתקנים מתנפחים לילדים מיועדים לקפיצה וזינוקים, המתקן מתנפח משני צידיו כך שאין צורך לדאוג שילדכם ייפלו ויפגעו, מתקנים מתנפחים לילדים מעוצבים במגוון צורות כגון פיל, אריה, ג'ירפה ועוד ובגדלים שונים. לעומת זאת מתקנים מתנפחים לנוער שדורשים כבר מעבר לקפיצה בלבד, ישנם מתקנים הדורשים תחכום וחשיבה כגון אתגרון, ומתקנים אחרים כמו סומו המאפשרים מגוון תחרויות וספורט, מתקן באנג'י נמתח בו הנער קושר עצמו לחבל ואז רץ עד שהחבל נמתח והוא חוזר במהירות לאחור ועוד.

ישנם מתקנים מתנפחים לשימוש במים שאידיאלים למקרה ואירוע בר המצווה נערך במקום עם בריכה או ים כמו אבובים מתנפחים או מתקנים שעושים שימוש במים כמו מגלשות מים עם קצף ומים.

בכדי שלא לאבד כיוון בבחירת אטרקציות לבר מצווה כדאי לכם להתייעץ עם חברת הפקות מקצועית שתדריך אתכם לכל אורך הדרך ותתאים את מגוון אטרקציות לבר מצווה לסוג האירוע ואופי האורחים. חברת הפקות מקצועית תמקד אתכם, בהזמנת אטרקציות לבר מצווה כדאי שלא להתפרע, כי אז לא יהיה ממש מיקוד ויישארו הרבה אטרקציות ריקות, יחד עם זאת מומלץ לספור את כמות המוזמנים ולהזמין לדוגמא מספיק מתקנים מתנפחים כדי שלא יוצרו תורות ארוכים לכל מתקן מתנפח.

כמו כן מומלץ להתייעץ עם בנכם בתכנון והזמנת אטרקציות לבר מצווה, הרי כל דור יודע הכי טוב מה זורם ומה הכי טרנדי בשבילו, בנכם היה באירועים קודמים ויודע מה הכי אהבו ומה הכי מתאים לחבריו, עם זאת אל תשתגעו ותענו לכל דרישותיו לא מדובר פה במערכון של ארץ נהדרת, אל תתנו לילד לשולט בכם, ופתאום תמצאו עצמכם משקיעים מאות אלפי שקלים לחינם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אריק בועז


 


מאמרים נוספים מאת אריק בועז
 
מתקנים מתנפחים ואטרקציות נוספות לבר מצווה
כיום ישנו מבחר עצום של אטרקציות לבר מצווה. רק תתחילו לחפש וכבר תתבלבלו מהעושר והמגוון של אטרקציות לבר מצווה, באפשרותכם להזמין דוכני מזון, ציירי קריקטורות קומיים שיציירו את אורחי האירוע ויעניקו מזכרת בלתי נשכחת וכמובן איך אפשר בלי מתקנים מתנפחים, האטרקציה המתאימה לכל הגילאים.

מה יותר חשוב למסיבת בר מצווה: דוכני מזון או שולחנות משחק
היצע האטרקציות לבר מצווה רחב ועצום אך ישנן שתי אטרקציות מרכזיות ששובות תמיד את לב כולם - דוכני מזון או שולחנות משחק, ונשאלת השאלה מה חשוב יותר לבר המצווה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI