דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר מרכזיות וטלפון חכם
מרכזיות וטלפון חכם
noam 19/07/11 |  צפיות: 1812

התפתחות הטכנולוגיה

הטכנולוגיה מתפתחת בשנים האחרונות בקצב מדהים. לפני מאה שנים השימוש בטלפון קוויהיה עוד בחיתוליו, והיה נחלתם של העשירים והמיוחסים בלבד, אך במאה השנים האחרונותהטכנולוגיה התפתחה בקצב מהיר, וכיום לא רק שטלפון קווי בכל בית זהו מצרך חובהבסיסי, גם טלפונים ניידים הפכו להיות מוצר חובה, מחשבים ניידים הם נפוצים עד מאד,והטכנולוגיה ממשיכה ומתפתחת.

פיתוח טלפון חכם ומרכזיות חכמות

החידושים הטכנולוגיים האחרונים אשר נעשו בתחום האלקטרוני, לפחות נכון לרגע זה,מחברים את כל ההמצאות יחד. לא עוד טלפון סלולרי ביד אחת ומחשב נייד ביד השנייה, אלא טלפון חכם המשלב אפשרויות שיחה עם פונקציות של מחשב, והכל במכשיר אחד בגודלכף היד. בדומה למכשיר טלפון חכם אשר מאפשר לבצע פעולות מתוחכמות רבות באמצעות כף ידאחת, ישנן טכנולוגיות דומות אשר מבצעות אף הן פעולות חכמות במיוחד, המתאפשרות הודותלפיתוחי הטכנולוגיה. דוגמא לטכנולוגיה ייחודית כזו אלו מרכזיות חכמות. בעבר, מרכזיות תופעלו בעזרת מענה בשר ודם אשר קישר ביןהמתקשר אל האיש אתו הוא רוצה לשוחח. בהמשך פותחו מרכזיות אוטומטיות המנתבות אתהשיחה באמצעות הקשת המספר המתאים, והפיתוח האחרון בתחום כולל מרכזיות חכמות, אשרמאפשרות בין השאר קישור גם אל מכשירים ניידים או אל מכשירים הנמצאים בחו"ל, ניהולשיחות באמצעות רשת האינטרנט, וארגון יעיל יותר של מערכת התקשורת בחברה ומחוצה לה.כאשר מדובר על חברה העוסקת בעיקר בשירות לקוחות, יכולת ניתוב השיחות באמצעות מרכזיות חכמות מאפשר להפחית את העומס על העובדים, ולבצע מעקב לגבי שעותהעומס הקיים עבור כל מחלקה וכך לתגבר את העובדים בהתאם.

העתיד הטכנולוגי הצפוי

טלפוןחכם זהו פיתוח טכנולוגי שעדיין נמצא בראשית דרכו. כיוון שכך, מכשיר טלפון חכם הואעדיין אינו נחלת הכלל, ורוב האנשים עדיין יכולים לדמיין את חייהם בלעדיו, אך קרובלוודאי שבעוד כעשור, מכשירי טלפון חכם יהיו חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו, בדיוקכפי שקרה בתחום הטלפון הקווי ובתחום הטלפון הנייד, שלא ברור לכולנו כיצד היינויכולים להסתדר בלעדיהם פעם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI