דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר המדריך להשגת דיל חלומי באילת כולל טיסות ובית מלון
המדריך להשגת דיל חלומי באילת כולל טיסות ובית מלון
אסף לוי 25/08/11 |  צפיות: 2539

חופשה באילת תמיד עושה טובה בנשמה. מזג אוויר מעולה לכל אורך השנה, חורף, קיץ, אביב וסתיו, תמיד אילת תקבל את פניכם בסבר פנים יפות. לא רק ישראלים מגיעים אליה אלא תיירים מכל רחבי העולם. רבבות אירופאים באים להפשיר עצמם מהקור הנורא השורר בארצם בשמש הנצחית המלטפת באילת.

עם זאת חופשה באילת אינה מושלמת ללא הדיל החלומי שיעניק לכם הכל ובמחיר רצפה, ונשאלת השאלה כיצד אכן משיגים את אותו דיל לאילת? האם זו סתם אגדה אורבאנית? אז זהו שלא. דילים לאילת קיימים ונוכחים, וניתן להשיגם במספר דרכים ושיטות. אך ראשית נסביר מהם בעצם אותם דילים לאילת.

דילים לאילת, הם למעשה חבילת נופש המציעה מלון וטיסה במחיר אחד. רשתות המלונאות משתפים פעולה עם חברות התעופה ומציעים דילים במחירים אטרקטיביים שלא קיימים בנמצא.

מלונות באילת

דילים לאילת מאפשרים לשהות במגוון עצום של מלונות באילת, שבמקרה אחר היו הרבה מעבר למוצע במסגרת הדיל. ישנם מלונות באילת בכל דרגות התיירות החל משלושה כוכבים ואף אכסניות ועד למלונות ספא ופאר. כמו כן במסגרת הדילים בוחרים אלו בסיסי אירוח מוצעים מטעם מלונות באילת. אתם יכולים לבחור במלון ללא כל ארוחות, ארוחת בוקר, חצי פנסיון, פנסיון מלא וכן גם הכל כלול. כמו כן חשוב היכן ממוקמים מלונות באילת, האם בקרבת הים, במרכז העיר? הכל נתון לשיקולכם ובחירתכם.

טיסות לאילת

דילים לאילת כוללים כאמור בנוסף למלונות גם טיסות לאילת, ואיך בדיוק מדובר בהצעה הזולה ביותר אם כלול בתוכה טיסה? הרי טיסה מייקרת את חבילת הנופש ועדיף להגיע לאילת עצמאי ברכב, אז זהו שלא. טעות בידכם. טיסות לאילת הינן ללא ספק הדרך המשתלמת והנוחה ביותר להגיע כיום לאילת.

אולי בעבר טיסות לאילת נחשבו רק כמנת חלקם של עשירי ישראל אך פני הדברים השתנו ללא היכר בעיקר מאז כניסתה של חברת אל על לשוק טיסות הפנים בישראל. כעת שוק טיסות הפנים לאילת מצוי בתחרות עזה בין שלושת חברות התעופה, ארקיע, ישראייר ואל על. ישנו מבחר עצום של טיסות לאילת הממריאות מדי יום ביומו לאורך כל שעות היום. ומי בעיקר נהנה מכך, ברור שהצרכן.

מחירי טיסות לאילת ירדו מהותית בשנים האחרונות וניתן אף להשיג טיסות בפחות מ-200 שקלים, זול מהותית בהשוואה למחירי הדלק שרק מאמירים, הרי מיכל דלק מלא עובר היום את אזור 250 השקלים. אך לא מדובר רק בכסף, אי אפשר להשוות בין נסיעה ברכב לבין טיסות לאילת בכל הנוגע לנוחות ולזמן.

טיסות לאילת אורכות לכל היותר כשעה ו-20 וזה עוד מחיפה כאשר נסיעה מאזור המרכז אורכת כחמש שעות בנהיגה רצופה, סיוט שלא מהעולם הזה, בנוסף אורבות סכנות בדרך, העייפות עלולה להשתלט עליכם, וחופשה נעימה יכולה להיגמר באסון נורא. כמו כן כשאתם כבר מגיעים למקום יעדכם, אתם רצוצים ועייפים ורק רוצים לישון והנה הלך לו היום הראשון בחופשה סתם, במקום להגיע בטיסה רעננים ונכונים לכיף של החיים.

אז הכל טוב ויפה אבל איך מוצאים דילים לאילת. ישנן מספר דרכים, האחת לחכות לדקה ה-90, ולקוות כי המלונות והטיסות לא יתמלאו ואז יורידו מחירים, שיטה זו תקפה בעיקר בעונות החלשות או באמצע שבוע. דרך נוספת שבעיקר תקפה לשיא העונה ולחגים היא להזמין דילים לאילת זמן רב מראש אפילו מספר חודשים. ומאיפה מזמינים? חיפוש מהיר באינטרנט יימצא לכם עשרות הצעות של דילים לאילת, באתרי רשתות המלונאות, חברות התעופה וסוכנויות נסיעות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסף לוי


 


מאמרים נוספים מאת אסף לוי
 
השוואת מלונות באילת: קלאב הוטל אילת מול מלון המלך שלמה אילת
29/08/11 | בתי מלון
אילת עיר הנופש האולטימטיבית מהווה מוקד משיכה לא רק לישראלים אלא גם לתיירים מכל רחבי העולם ובעיקר מארצות אירופה הקרה הבאים לאילת להתחמם בשמש הנעימה. מזג האוויר השורר באזור מאפשר לשהות באילת במשך כל השנה, ללא הבדל בין חורף לקיץ.

המדריך להשגת דיל חלומי באילת כולל טיסות ובית מלון
חופשה באילת תמיד עושה טובה בנשמה. מזג אוויר מעולה לכל אורך השנה, חורף, קיץ, אביב וסתיו, תמיד אילת תקבל את פניכם בסבר פנים יפות. לא רק ישראלים מגיעים אליה אלא תיירים מכל רחבי העולם. רבבות אירופאים באים להפשיר עצמם מהקור הנורא השורר בארצם בשמש הנצחית המלטפת באילת.

השוואת מלונות באילת דה לקס: רויאל ביץ' אילת מול מלון דן אילת
24/08/11 | בתי מלון
חוף ים מרהיב, מפרץ מדהים, שמש, חול, מה עוד צריך בן אדם, מסתבר שעוד הרבה. אילת מעניקה לנופשיה חוויה שלא מן העולם הזה. אטרקציות בכל פינה, פעילויות אקסטרים ומה לא. וכמובן שלחגיגה מצטרפים מלונות באילת המציעים חווית אירוח ייחודית ומפנקת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI