דף הבית תיירות ונופש בתי מלון השוואת מלונות באילת: קלאב הוטל אילת מול מלון המלך שלמה אילת
השוואת מלונות באילת: קלאב הוטל אילת מול מלון המלך שלמה אילת
אסף לוי 29/08/11 |  צפיות: 2596

אילת עיר הנופש האולטימטיבית מהווה מוקד משיכה לא רק לישראלים אלא גם לתיירים מכל רחבי העולם ובעיקר מארצות אירופה הקרה הבאים לאילת להתחמם בשמש הנעימה. מזג האוויר השורר באזור מאפשר לשהות באילת במשך כל השנה, ללא הבדל בין חורף לקיץ.

רשתות המלונאות ראו כי טוב והחלו להציע מבחר עצום של מלונות באילת. בעצם מלונות באילת פונים לכל קהל יעד בנמצא ולכל כיס. ישנם מלונות באילת המיועדים בעיקר למשפחות, מלונות אלו כוללים מתקני בידור ושעשועים, מגלשות, בריכות שחייה, מועדוני משחקים, פעילויות לכל אורך היום ועוד.

אם ברצונכם להעביר חופשה רומנטית ישנם מלונות באילת המציעים חדרים מפנקים, מתחמי ספא איכותיים, ג'קוזי, סאונות, חדרי עיסוי וכו'. וכמובן לאלו מכם הצעירים ברוחם שרק מעניין חוף, שמש, ים ומסיבות ישנם מלונות פשוטים וזולים רק לשים את הראש ולישון.

אין ספק כי קלאב הוטל אילת והמלך שלמה, הם מהמוכרים במלונות אילת ומיועדים בעיקר לאירוח צעירים ומשפחות.

קלאב הוטל אילת

קלאב הוטל אילת , מלון הסוויטות הגדול במזרח התיכון מעניק חווית אירוח ייחודית ומפנקת. מדובר במלון עצום המתפרס על פני שטח נרחב וכולל פארק מים משגע. מיקומו המרכזי של קלאב הוטל אילת בסמוך לקניון מול הים מאפשר גישה נוחה למרכזי הקניות והבילוי וכן לחוף הים.

קלאב הוטל אילת מציע לאורחיו כאמור חדרי סוויטות מפנקים הכוללים מטבח מאובזר וכל הדרוש לשהייה נוחה ואיכותית. לפינוק מושלם מחכה הסוויטה הנשיאותית, המפוארת, ובה שני חדרי שינה, חדר עבודה, שני חדרי אמבטיה, סלון ומרפסת שמש ענקית עם ג'קוזי חיצוני.

אם נמאס לכם להכין אוכל תמיד תוכלו למצוא במתחם מלון קלאב הוטל אילת מסעדות ובתי קפה, וכן סופרמרקט לעריכת קניות. כמו כן במתחם מלון דרגסטור ובית כנסת לאורחי המלון.

גולת הכותרת במתחם קלאב הוטל אילת הוא ללא ספק פארק המים המופלא, פארק מים זה המתפרס על פני כ-12 דונם מכיל 7 בריכות שחייה, ג'קוזי, משטחי שיזוף, מפלים ועוד. כמו כן מחכים לילדכם מועדוני משחקים ובהם משחקי מחשב, פינות הפעלה ויצירה, סרטים ומשחקים.

ולמבוגרים מחכה מתחם ספא יוקרתי ומפנק ובו בריכות ג'קוזי, סאונות, חדר כושר וחדרי טיפול. ואל דאגה בזמנכם הפנוי ביום ובליל צוות הבידור של המלון ידאג להנעים את זמנכם.

מלון המלך שלמה אילת.

מלון המלך שלמה אילת מרשת ישרוטל מהווה עולם של אטרקציות עבור ילדכם. מלון המלך שלמה אילת שוכן בחופה הצפוני של העיר, בלב ליבו של אזור התיירות, הבילוי והקניות. מלון המלך שלמה אילת כולל 420 חדרים וסוויטות ובהם כספת ומיני בר אישיים. היהלום שבכתר במלון המלך שלמה אילת היא ללא צל של ספק הסוויטה הנשיאותית ובה שני חדרי שינה, שני חדרי אמבטיה, סלון ומרפסת שמש עם ג'קוזי חיצוני.

מלון המלך שלמה אילת מציע מבחר מסעדות במתחם המלון. חדר האוכל שולחן המלך בהגשה חופשית. מסעדת בראסרי הצרפתית, בורגר ראנץ' ומסעדת אנג'לינה האיטלקית.

כאמור לעיל מלון המלך שלמה אילת מושלם לאירוח ילדים ומשפחות, ממלכת ילדים מופלאה תעסיק את ילדכם למשך כל שעות היום. משחקי מחשב, סרטים, פינות יצירה ומה לא. כמו כן במתחם מלון המלך שלמה אילת בריכות שחייה, מגלשת מים, צוותי בידוק, מועדון לילה ומתחם ספא מפנק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסף לוי


 


מאמרים נוספים מאת אסף לוי
 
השוואת מלונות באילת: קלאב הוטל אילת מול מלון המלך שלמה אילת
29/08/11 | בתי מלון
אילת עיר הנופש האולטימטיבית מהווה מוקד משיכה לא רק לישראלים אלא גם לתיירים מכל רחבי העולם ובעיקר מארצות אירופה הקרה הבאים לאילת להתחמם בשמש הנעימה. מזג האוויר השורר באזור מאפשר לשהות באילת במשך כל השנה, ללא הבדל בין חורף לקיץ.

המדריך להשגת דיל חלומי באילת כולל טיסות ובית מלון
חופשה באילת תמיד עושה טובה בנשמה. מזג אוויר מעולה לכל אורך השנה, חורף, קיץ, אביב וסתיו, תמיד אילת תקבל את פניכם בסבר פנים יפות. לא רק ישראלים מגיעים אליה אלא תיירים מכל רחבי העולם. רבבות אירופאים באים להפשיר עצמם מהקור הנורא השורר בארצם בשמש הנצחית המלטפת באילת.

השוואת מלונות באילת דה לקס: רויאל ביץ' אילת מול מלון דן אילת
24/08/11 | בתי מלון
חוף ים מרהיב, מפרץ מדהים, שמש, חול, מה עוד צריך בן אדם, מסתבר שעוד הרבה. אילת מעניקה לנופשיה חוויה שלא מן העולם הזה. אטרקציות בכל פינה, פעילויות אקסטרים ומה לא. וכמובן שלחגיגה מצטרפים מלונות באילת המציעים חווית אירוח ייחודית ומפנקת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI