דף הבית בניין ואחזקה גינון התקנת דשא סינטטי איכותי
התקנת דשא סינטטי איכותי
אתי פרקש 07/09/11 |  צפיות: 2503

קניתם בית עם גינה? פה אפשר ללמוד על כל הדרכים הנפלאות לשדרוג ושיפור הגינה שברשותכם, וגם לשמוע רעיונות מקצועיים בתחום עיצוב גינות.

גינה פורחת היא משאלה של אנשים לא מעטים, וזה גם אפשרי להבין מדוע. כאשר יש ברשותנו גינה מעוצבת בטוב טעם היא עשויה לשמש בשביל שתיית כוס קפה בבוקר, לשם אירוח קרובי משפחה וגם בשביל ההנאה החשובה בחיים - עבודה בגינה. החלק המורכב הוא הדרך הלא פשוטה ליצירת גינת חלומות... רוצים להתחיל?

מתחילים עם תכנון הגינה - יש לכם כבר דשא סינטטי?

התכנון של הגינה שלכם, זהו חלק מאוד חשוב. הצורה שבה תקימו את גינתכם, יש לה הרבה השפעה על הפונקציונליות של הגינה. לכן, כדאי מאוד לקבל יעוץ ממומחים בדבר אופן השימוש היעיל של מרחב הגינה שלכם, ולבדוק באופן מקצועי את סוג הקרקע. בסופו של דבר, לא כל העציצים מסתדרים עם כל סוגי האדמה, בגלל זה תמיד עדיף לדעת מראש מה עומד בפניכם.

השלב השני - לעבוד ולהזיע.

אתם מוכנים נפשית לכך? חייבים דשא מוכן? לא ניתן להזכיר גינה מושלמת מבלי לציין את השעות הרבות של עבודות הגינון. צריך לרכוש שתילים ועצי פרי, ואחר כך להתחיל בנטיעה ובזריעה. העבודה הזו היא לא תמיד כיף גדול, אך מה שתקבלו מן העניין שווה את כל שעות העבודה ואת כל האנרגייה שהשקעתם!

כעת ניתן להתחיל להתעניין בענייני עיצוב!

גינה מטופחת זה לא רק עצים, פרחים או התקנת דשא סינטטי, יש, בין היתר, גם פסלונים, מזרקות ואפילו תאורה מיוחדת. אין ספק שזה החלק הכי מהנה כי עכשיו אפשר למצוא ריהוט לגינה ולהפוך את המקום לגן בוטני אמיתי. כל אותם האלמנטים הקטנים מחוללים שינוי אמיתי, ואתם תופתעו כשתראו כמה הגינה תשדרג עם נגיעות קטנות של אסתטיקה ודקורציה.

חייבים לדעת יותר על גינון וגננות? צריכים עוד טיפים עבור גננים מתחילים? תלחצו על לינק האתר http://www.morb.co.il/. עבודה נעימה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אתי פרקש


 


מאמרים נוספים מאת אתי פרקש
 
מכוני פסיכומטרי באר שבע
אפילו אם במצב הנוכחי, בגרות היא לא תנאי הכרחי כדי להתקבל לעבודה, ולמרות כי היא לא בהכרח מצביעה על אינטליגנציה, אבל עדיין רצוי שתוציאו אחת, מפני שהדבר מהווה נקודה לזכותכם עבור קו"ח שלכם,

מנעולן חיפה בכל יום ושעה
בנינו, כל אחד מאיתנו מצא עצמו בשלב מסויים בחייו מחוץ לדירתו ללא יכולת להיכנס. במקרה כזה, ניתן להיכנס לפניקה, או לחפש מנעולן חיפה.

למה דווקא לימודי הנדסאי אלקטרוניקה
יש בהם בשביל להעיד על כמה תכונות טובות - כוח רצון להתמיד, ידע טכני קודם והכי טוב - יכולת למידה. בגלל זה, צריך לחשוב קדימה - התחילו ללמוד ברצינות, שכן זה יהיה רק לטובה.

לימודים גרפיקה- עושים סדר
לא חשוב אם אתם משוחררים טריים, או פתאום מצאתם עצמכם בשנות השלושים לחייכם, מייחלים לשינוי, אסור להתבאס ולהרים ידיים.

תנאים לקבלת הלוואות בערבות המדינה
מדובר בהוצאות שגררו אותך, ממש רחוק מהמסגרת הקיימת במקרה היותר גרוע. ב-2 המקרים הכי כדאי לקחת הלוואה שתעזור לכסות את האובר דרפט שאספתם.

מה זה לימודי הנדסת מים
היכולת להתמיד, ידע מקצועי והכי טוב - היכולת להבין דברים חדשים. מסיבה זו, כדאי לחשוב קדימה - לכו ללמוד ברצינות, שכן זה יכול רק להועיל.

תקועים בחוץ? הזמנת פריצת מנעולים
פורץ דלתות עם תעודות צריך להציג בפניכם רישיון אותנטי מהמשטרה. מנגד, תפקידכם יהיה להציג הוכחה שאתם אלו אשר גרים בדירה הנעולה.

הצלחה בבגרות במדעי המחשב
למרות כי בזמנים אלה, בגרות היא אינה מחייבת לקבלה לעבודה טובה, ולמרות כי היא בדרך כלל לא מראה על חוכמה, אבל בכל מקרה כדאי שהציונים שלכם יהיו טובים

חינורך גורי כלבים - כל השיטות
08/01/12 | חיות בית
להביא גזעי או מעורב? כלבים גזעיים אמנם מעניקים לבעלים סמל יוקרה, דווקא מעורבים נוטים כמעט תמיד להיות נבונים בהרבה

איך לשפר סטטיסטיקה פסיכומטרי
גם אם על פי המצב הנוכחי, העלאת ציוני הבגרות היא אינה תנאי בלעדי למציאת עבודה, ולמרות כי אינה ממש מעידה על תבונה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI