דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים תריסים חשמליים איכותיים
תריסים חשמליים איכותיים
אתי פרקש 07/09/11 |  צפיות: 2280

הבית נראה כמו כוך חשוך?

מישהו עוד לא שם לב שתמיד מקבילים בין דירות ובתים לבין קופסאות סגורות? כשמקדישים לכך מחשבה, מגלים במהרה שהאנלוגיה הזו לא כל כך מופרכת; קירות הבית האטומים והחלל המוגבל בהחלט משפיעים על האווירה, ואם לא טורחים להתקין כמה חלונות, המקום באמת יהפוך לאיזושהי קופסה שלאיש בכלל לא יהיה נחמד להשתכן בה.

תריסים - לשם הבריאות הנפשית שלכם

זה שפוי לגור בבית בלי היכולת לדעת אם עכשיו חושך או אור? בלי יכולת לראות את השמש היפה? בלי להאזין לציפורים שבגינה?

בית ללא חלונות, זה גם בית ללא שימחה ואור, לפיכך כדאי מאוד להתקין מספר חלונות שיוכלו להפיח חיים בבית שבו אתם גרים. חשוב מאוד לשים לב שמספר קטן מידי של חלונות בקיר, או התקנה של חלונות לא מספיק גדולים, יכולים להפחית משמעותית את האור של הדירה.

על תריסים חשבתם?

כשמתעסקים עם קניית חלונות, כדאי להזכיר תריסים. תריסים מיוחדים, תריסים רומים - זה ממש לא חשוב איך אתם אוהבים אותם, העיקר שיהיו. בעזרת תריס על החלון, קיימת האפשרות לשלוט קצת על כמות אור השמש, ובעיקר למנוע סיטואציות בהן יש אור מוגזם בבית והתחממות של הדירה.

הכי חשוב לזכור שחלון פתוח לראווה זה גם לפעמים הזמנה פתוחה לאורחים לא קרואים, בגלל זה מומלץ לבדוק את האפשרות של סורגים קבועים או מתקפלים בשביל תחושת הביטחון. חלון אלומיניום ממוגן, הפעלת אזעקה וכל מיני שיטות פשוטות אך יעילות יגרמו לגנב לוותר על ביתכם ולעבור לבית השכן.

תיקון תריסים - נראה מצויין בבית

בזמננו ניתן להגיד בשיא הכנות כי חלונות הבית אינם רק דבר פונקציונאלי, כי אחרי הכל הם עשויים להיות רהיט דקורטיבי בחדרי השונים. תמיד אפשר להשתמש במספר חלונות בשביל עיצוב חדרי הבית, ולא תתחרטו על כך. חלונות צבועים, למשל, מוסיפים לעיצוב, ובשעה מסוימת, כשאור החמה חזק במיוחד, הבית כולו נשטף בהילה זהובה.

לעוד אינפורמציה מקצועית על תריסים חשמליים, הישארו כאן. הלינק http://www.ttcc.co.il/ יש בו טיפים להתקנת תריסים וחלונות. מוכנים?

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אתי פרקש


 


מאמרים נוספים מאת אתי פרקש
 
מכוני פסיכומטרי באר שבע
אפילו אם במצב הנוכחי, בגרות היא לא תנאי הכרחי כדי להתקבל לעבודה, ולמרות כי היא לא בהכרח מצביעה על אינטליגנציה, אבל עדיין רצוי שתוציאו אחת, מפני שהדבר מהווה נקודה לזכותכם עבור קו"ח שלכם,

מנעולן חיפה בכל יום ושעה
בנינו, כל אחד מאיתנו מצא עצמו בשלב מסויים בחייו מחוץ לדירתו ללא יכולת להיכנס. במקרה כזה, ניתן להיכנס לפניקה, או לחפש מנעולן חיפה.

למה דווקא לימודי הנדסאי אלקטרוניקה
יש בהם בשביל להעיד על כמה תכונות טובות - כוח רצון להתמיד, ידע טכני קודם והכי טוב - יכולת למידה. בגלל זה, צריך לחשוב קדימה - התחילו ללמוד ברצינות, שכן זה יהיה רק לטובה.

לימודים גרפיקה- עושים סדר
לא חשוב אם אתם משוחררים טריים, או פתאום מצאתם עצמכם בשנות השלושים לחייכם, מייחלים לשינוי, אסור להתבאס ולהרים ידיים.

תנאים לקבלת הלוואות בערבות המדינה
מדובר בהוצאות שגררו אותך, ממש רחוק מהמסגרת הקיימת במקרה היותר גרוע. ב-2 המקרים הכי כדאי לקחת הלוואה שתעזור לכסות את האובר דרפט שאספתם.

מה זה לימודי הנדסת מים
היכולת להתמיד, ידע מקצועי והכי טוב - היכולת להבין דברים חדשים. מסיבה זו, כדאי לחשוב קדימה - לכו ללמוד ברצינות, שכן זה יכול רק להועיל.

תקועים בחוץ? הזמנת פריצת מנעולים
פורץ דלתות עם תעודות צריך להציג בפניכם רישיון אותנטי מהמשטרה. מנגד, תפקידכם יהיה להציג הוכחה שאתם אלו אשר גרים בדירה הנעולה.

הצלחה בבגרות במדעי המחשב
למרות כי בזמנים אלה, בגרות היא אינה מחייבת לקבלה לעבודה טובה, ולמרות כי היא בדרך כלל לא מראה על חוכמה, אבל בכל מקרה כדאי שהציונים שלכם יהיו טובים

חינורך גורי כלבים - כל השיטות
08/01/12 | חיות בית
להביא גזעי או מעורב? כלבים גזעיים אמנם מעניקים לבעלים סמל יוקרה, דווקא מעורבים נוטים כמעט תמיד להיות נבונים בהרבה

איך לשפר סטטיסטיקה פסיכומטרי
גם אם על פי המצב הנוכחי, העלאת ציוני הבגרות היא אינה תנאי בלעדי למציאת עבודה, ולמרות כי אינה ממש מעידה על תבונה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI