דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים צדק חברתי בימי הולדת
צדק חברתי בימי הולדת
במאיה 02/11/11 |  צפיות: 1895

היכן ימי התמימות? ימי ההולדת בהם היינו מסתפקים בהפעלה ומשחקים שההורים היו מפעילים, כמו השחלת נר לבקבוק, נשיפה בצמר גפן, מציאת סוכרייה בקמח, עטיפת חבר בנייר טואלט, פיצוץ בלונים בצורות שונות. והכי חשוב – הפיתות הנוסטלגיות עם החומוס. בעידן של היום הכל הפך להיות גדול יותר, מושקע יותר, יקר יותר.

לכן בבמאיה הפקות - השכרת מתנפחים, החלטנו לקחת החלטה וליצור אפשרות להפעלה עצמית של יום ההולדת. אומנם לא נחזור לצמר גפן המיתולוגי, אבל בכל זאת נאפשר ליצור הפעלות שמתאימות לעידן של הילדים היום, וכמובן הכי חשוב במחירים אטרקטיביים.

ילדים אוהבים להיות בתנועה, אוהבים להיות עצמאים ולהחליט על מה שבא להם לעשות וכמה שבא להם לעשות. האמת היא שקצת מיצינו את ההפעלה הסטנדרטית של מפעיל, או קוסם.

בבמאיה הפקות – השכרת מתנפחים, החלטנו ליצוק אלטרנטיבה. יכולת לארגן יום הולדת בהפעלה עצמית. לזרום עם הילדים ולאפשר להם להחליט מה הם רוצים לעשות וכמה הם רוצים לעשות.

אפשר לתת להם אתה מה שהם מאוד אוהבים היום: מתנפחים. מי מאיתנו לא היה עם הילדים שלו בג'ימבורי לאחרונה וראה כמה הילדים נהנים מלקפוץ ללא הפסקה על המתנפחים הצבעוניים והאטרקטיבים ולחזור אל המתנפח שוב ושב. הם קופצים ומשחקים ונהנים מכל רגע. אפשר לגוון להם במספר מתנפחים. היום בשוק קיים מגוון אדיר של מתנפחים להפעלה עצמית, קלים מאוד לתפעול, קלים יחסית ועשויים מבדים נעימים יותר ולא מהשימשונית הכבדה והנדבקת. במגוון המתנפחים, ניתן לאפשר להם, קפיצה, זחילה, קליעה לסל, טיפוס, קליעה למטרה וכמובן להתגלש בכל המגלשות המיוחדות. ובכך לאפשר להם להפעיל מספר פעולות מוטוריות.

בנוסף למתנפחים אפשר ליצור להם מעיין תחנות, ובכל תחנה לקיים פעילות אחרת. כמו למשל סדנת בצק סוכר, בה הילדים יוכלו להכין סוכריות בעיצוב אישי, כמובן שהם יאכלו חצי מהבצק תוך כדי ההכנה, אבל שוב, עם זה הכיף שלהם אז למה שנפריע להם. באמצעות מספר חותכנים, בצק סוכר ושיפודים, יוכלו הילדים ליצור לעצמם את הסוכריות. כל כך פשוט וכיף גדול לידים.

סדנה נוספת שאפשר לתת לילדים, זוהי סדנת יצירה בגבס. יהיה להם מבחר של מספר דמויות שמתוכן הם יכלו לבחור, לצבוע, לקשט, להדביק נצנצים וליצור את היצירה שלהם. הדבר יחשב עבורם להפתעה, כך שאפילו אין צורך לתת להם בסיום ההולדת הפתעה נוספת.

אופציה נוספת היא פיתות בטאבון. פשוט נותנים לילדים להכין לעצמם את הפיתה, ולאחר שאדם מבוגר כמובן יניח להם את זה על הסאג', הילדים יכלו למרוח את השקולד. האמת, מי צריך יותר מזה? אין צורך בפיצות או נקניקיות. הילדים פשוט יהנו לאכול את הפיתות שהם הכינו בעצמם. גם חוויה וגם משביעה.

לסיכום, במקום מפעיל ניתן להביא להם מתנפחים, במקום ההפתעה אפשר להביא להם יצירה בגבס או סוכרייה מבצק סוכר. ובמקום הנקניקיות והפיצות אפשר לתת להם פיתות בטאבון.

חשוב לזכור שביום ההולדת צריך כמובן לתת את החשיבות לילד יום ההולדת, אז לאחר שהילדים, השתוללו, אכלו, שיחקו ונהנו, חשוב לרכז את כולם, להביא את העוגה עם הנרות, לשיר לילד את שירי יום הולדת, לשים אותו במרכז מנצח וליצור סביבו את הילת יום ההולדת.

ושיהיה בהצלחה איה – במאיה הפקות השכרת מתנפחים לאירועים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 במאיה


 


מאמרים נוספים מאת במאיה
 
להעסיק את הילדים בכל אירוע
בכל אירוע, חתונה, בר/ת מצווה, ברית או בריתה הילדים הקטנים מתרוצצים חסר מעש. אין להם ממש עניין באוכל היוקרתי או המיוחד שתביאו, אין להם עניין בדי ג'י או התזמורת המפוצצת, מה שמעניין אותם זה להתרוצץ והרבה. להוציא כמה שיותר אנרגיות, וכמה שיותר את המיץ להוריהם שלהם.

נסיכה ליום אחד
איזו ילדה אינה חולמת להיות נסיכה? אז לא כל אחת תזכה להיות הנסיכה קיט מידלטון, אבל בכל זאת אפשר פעם בשנה לגרום לילדות להרגיש נסיכות - ביום הולדת של נסיכות. אז איך הופכים את ילדת יום ההולדת לנסיכה? איך יוצרים הפעלה של נסיכות? הינה לכם מספר רעיונות יצירתים שאנחנו ב"במאיה הפקות – השכרת מתנפחים" עושים ביום הולדת נסיכות.

צדק חברתי בימי הולדת
היום בעידן הצדק החברתי, הגיע הזמן גם לצדק חברתי בימי הולדת ואירועים! עלויות המפעילים יקרים מאוד. הממתקים, הפרסים, האטרקציות, הנקניקיות והפיצות - יוצא שבסוף יום ההולדת אנו יוצאים עם חור בכיס! בעיקר בגילאים הצעירים יותר שעבור הילדים אין עדיין חשיבות למפעיל של יום ההולדת אלא מה שבעיקר חשוב להם - זה לעשות כיף!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI