דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים נסיכה ליום אחד
נסיכה ליום אחד
במאיה 07/11/11 |  צפיות: 1538

בדרך כלל מסיבת נסיכות היא כמובן לבנות בלבד, חברות מהגן, הכיתה, החוג או המשפחה, ואפשר להכין את הילדות כבר מראש ואפילו לבקש שיתלבשו בורוד.

חשוב כבר בהתחלה לגרום לכל ילדה שנכנסת להרגיש נסיכה. היא מקבלת כתר, שאותו כל ילדה יכולה להכין במקום, בעיצוב אישי שלה. לחילופין אפשר לקנות כבר מראש בכל חנויות הצעצועים. כל ילדה מקבלת גלימה שעשויה מעלבד (מגיע גם בגליל ומשתמשים בו גם עבור כמות חד פעמיות) ובזמן ההמתנה עד שכל הבנות מגיעות נאפשר להם לקפוץ ולהשתעשע  במתנפח טירה, מתנפח ארמון, או מתנפח נסיכות. אלו מתנפחים שקיימים היום בשוק. יש גם מתנפחים קטנים ונוחים לשימוש אפילו בסלון בבית, ותופתעו לגלות שהמחירים של השכרת מתנפחים מאוד מפתיעים.

את המתנפחים פשוט מאוד להפעיל, רק צריך לחבר למפוח ותוך פחות מדקה המתנפח באוויר ומוכן לשימוש. המתנפחים נותנים להם להשתעשע והם מאוד אוהבות אותם. אין מה לדאוג מהרעש של המפוח. אומנם יש רעש והמפוח עובד לאורך כל הזמן שהמתנפח בשימוש, אבל הרעש לא כל כך חזק, ומהר מאוד מתרגלים לנוכחותו.

כאשר כל הבנות הגיעו אפשר לעבור לחלק האומנותי: סדנת בצק סוכר, גם טעים וגם כיף.

יש כמובן להיערך מראש לסדנה, אפשר לקנות בצק סוכר לבן ולצבוע אותו בצבעי מאכל, או לקנות בצק שכבר מוכן לפי צבעים, ניתן לרכוש בצק  בדרך כלל בכל החנויות לימי הולדת וכלים חד פעמיים. בנוסף לבצק צריך להביא דוגמאות שנות של חותכנים, שיפודים, מערוכים קטנים אותם אפשר להכין ממקלות מטאטא, ואבקת סוכר אל מנת  שהבצק לא ידבק, חשוב לעבד את בצק הסוכר לפני הפעילות על מנת שהילדות יכלו להתחיל ישר בעיצובים, עיבוד הבצק פשוט, יש ללוש את הבצק עם אבקת סוכר או קורנפלור, עד שהוא הופך להיות רך ונוח לשימוש. וכשהכל מוכן הילדות יכולות להכין סוכריות מלכותיות בעיצוב אישי. אפשר להרבות בחותכנים בצורת של לבבות, הילדות מאוד אוהבות את זה או למצוא חותכנים של פיות או כתרים, חותכנים שקיימים בשוק.

במידה וסדנת בצק הסוכר "גדולה עליכם" ואתם חושבים שאתם הולכים להסתבך, על אף שזה מאוד פשוט, הינה לכם רעיון נוסף: אפשר להכין מראש שבלונות גבס בצורות של נסיכות או פיות, ואז לתת לילדות, צבעים, מכחולים ונצנצים, ולתת להם ליצוא את הנסיכה שלהן, מומלץ להכין לפעילות סינריים שאפשר בקלות להכין משקיות אשפה, כיוון שצבעי הגוש לרוב אינן יורדים מהבגדים, ועלולים להשאיר כתמים. אז מאוד פשוט, מאוד זול, מאוד כיף, אז למה לכם לא לנסות....

ושיהיה בהצלחה - במאיה הפקות השכרת מתנפחים לאירועים

עוגאיה - עוגות/ עוגה עם תמונה/ תמונות אכילות


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 במאיה


 


מאמרים נוספים מאת במאיה
 
להעסיק את הילדים בכל אירוע
בכל אירוע, חתונה, בר/ת מצווה, ברית או בריתה הילדים הקטנים מתרוצצים חסר מעש. אין להם ממש עניין באוכל היוקרתי או המיוחד שתביאו, אין להם עניין בדי ג'י או התזמורת המפוצצת, מה שמעניין אותם זה להתרוצץ והרבה. להוציא כמה שיותר אנרגיות, וכמה שיותר את המיץ להוריהם שלהם.

נסיכה ליום אחד
איזו ילדה אינה חולמת להיות נסיכה? אז לא כל אחת תזכה להיות הנסיכה קיט מידלטון, אבל בכל זאת אפשר פעם בשנה לגרום לילדות להרגיש נסיכות - ביום הולדת של נסיכות. אז איך הופכים את ילדת יום ההולדת לנסיכה? איך יוצרים הפעלה של נסיכות? הינה לכם מספר רעיונות יצירתים שאנחנו ב"במאיה הפקות – השכרת מתנפחים" עושים ביום הולדת נסיכות.

צדק חברתי בימי הולדת
היום בעידן הצדק החברתי, הגיע הזמן גם לצדק חברתי בימי הולדת ואירועים! עלויות המפעילים יקרים מאוד. הממתקים, הפרסים, האטרקציות, הנקניקיות והפיצות - יוצא שבסוף יום ההולדת אנו יוצאים עם חור בכיס! בעיקר בגילאים הצעירים יותר שעבור הילדים אין עדיין חשיבות למפעיל של יום ההולדת אלא מה שבעיקר חשוב להם - זה לעשות כיף!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI