דף הבית בניין ואחזקה בתים משותפים התעדכן עוד היום במחירון הובלות
התעדכן עוד היום במחירון הובלות
אתי פרקש 26/12/11 |  צפיות: 2873

מפנים אתכם מהבית? עוברים לדרום? כיום מעט אנשים מצליחים להשאר באותה דירה. רוב האנשים מוצאים צורך לעבור לבית אחר בכמה מקרים בתקופת חייהם. העברת תכולת הדירה נתפסת כ תהליך מייגע. המאמר הזה ימצא כמועיל לאלו מכם שעוברים בית בשבוע הקרוב, ובו תקראו כמה עצות על העברת דירות.

שימו משקפיים ורודות


תזכרו למה אתם עוברים. חלק לא מבוטל מהאנשים עוזבים את הדירה למקום חדש מסיבה משמחת כגון מעבר לסטודיו גדול יותר או כשסיימו לשפץ את הבית. באמת, המעבר יכול להיות מתיש בדרך אבל גם אותו אפשרי לעבור בחיוך.

כל האפשרויות למעבר נעים מהיר וללא עצבים


היו ערוכים, בצעו בדיקה של אפשרויות להעברת תכולת הדירה שלכם בטרם המעבר. בדרך זו לא יהיו לכם הפתעות ותוכלו להתכונן ליום הובלת העסק בצורה הטובה ביותר.

אין מספיק זמן לארוז? כיום קיימות בתחום מגוון רחב של חברות המספקות שירות אריזה לפני ההובלה. צוות אריזה מנוסה יבוא יום לפני ההובלה כדי לארוז בקופסאות את כל החפצים שלכם.

במידה ונקלעתם למצב שאתם מוכרחים לפנות את הדירה לפני שהגיע המועד בו מתאפשר לכם להכנס לדירה החדשה אין מה לחשוש! בארץ תמצאו מס' אתרים שכל המטרה שלהם אחסנת תכולת דירות. ניתן להשכיר על בסיס שבועי אך בחלקם יש גם אחסון לטווח ארוך יותר ואפילו תקבלו מחיר טוב יותר.

לא מתפשרים - מחירון הובלות


גם אם אתם אורזים או שהעדפתם לקחת את שירותי חברת הובלה למטלה זו כדאי לארוז את החפצים שבבעלותכם עם הרבה הקפדה בכדי שיגיעו בשלום לביתכם החדש. לא הייתם רוצים לשמוע שכלי הקריסטל שסבתא רבתא רחל נתנה לכם בירושהלא יעבור את הדרך, נכון?.

אל תחסכו בהוצאות על מובילים אמינים, לא כל בעל ואן הופך למוביל. הובלת חפצים כגון: מקרר, מכונת כביסה וכדומה דורשים כושר נשיאה ומיומנות רבה. כמו כן, יש חפצים מסוימים כגון: שידות מעץ מלא פינת אוכל גדולה אשריצטרכו פירוק והרכבה. מסיבה זו, עליכם לוודא שחברת ההובלות שלקחתם מסוגלת לעשות את זה. עבודה זו מצריכה תוספת תשלום.

מדדו את דלתות החדרים בבית הנוכחי ובבית אליו אתם עוברים. במידה ואתם רואים שהמדרגות מפותלות מדי יתכן ותזדקקו לקחת בנוסף שירות של מנוף.

באפשרותכם לקחת שירות מנופאי בנפרד אך הדרך הטובה יותר היא לטלפן ולבדוק אם חברת ההובלות שאותה אתם מזמינים נותנת שירותי מנוף בנוסף, כך תחסכו לעצמכם כסף רב. יש פעמים שמומלץ לקחת מנוף להובלה, גם אם אפשר בלי. השכרת מנוף תחסוך מכות ושריטות על החפצים במהלך הירידה במדרגות.

מעוניינים לשמוע עוד פרטים? מעוניינים בהמלצות ובדיקת מחירים?
בקרו עוד היום בפורטל ותוכלו לקבל פרטים נוספים מטובי אנשי המקצוע.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אתי פרקש


 


מאמרים נוספים מאת אתי פרקש
 
מכוני פסיכומטרי באר שבע
אפילו אם במצב הנוכחי, בגרות היא לא תנאי הכרחי כדי להתקבל לעבודה, ולמרות כי היא לא בהכרח מצביעה על אינטליגנציה, אבל עדיין רצוי שתוציאו אחת, מפני שהדבר מהווה נקודה לזכותכם עבור קו"ח שלכם,

מנעולן חיפה בכל יום ושעה
בנינו, כל אחד מאיתנו מצא עצמו בשלב מסויים בחייו מחוץ לדירתו ללא יכולת להיכנס. במקרה כזה, ניתן להיכנס לפניקה, או לחפש מנעולן חיפה.

למה דווקא לימודי הנדסאי אלקטרוניקה
יש בהם בשביל להעיד על כמה תכונות טובות - כוח רצון להתמיד, ידע טכני קודם והכי טוב - יכולת למידה. בגלל זה, צריך לחשוב קדימה - התחילו ללמוד ברצינות, שכן זה יהיה רק לטובה.

לימודים גרפיקה- עושים סדר
לא חשוב אם אתם משוחררים טריים, או פתאום מצאתם עצמכם בשנות השלושים לחייכם, מייחלים לשינוי, אסור להתבאס ולהרים ידיים.

תנאים לקבלת הלוואות בערבות המדינה
מדובר בהוצאות שגררו אותך, ממש רחוק מהמסגרת הקיימת במקרה היותר גרוע. ב-2 המקרים הכי כדאי לקחת הלוואה שתעזור לכסות את האובר דרפט שאספתם.

מה זה לימודי הנדסת מים
היכולת להתמיד, ידע מקצועי והכי טוב - היכולת להבין דברים חדשים. מסיבה זו, כדאי לחשוב קדימה - לכו ללמוד ברצינות, שכן זה יכול רק להועיל.

תקועים בחוץ? הזמנת פריצת מנעולים
פורץ דלתות עם תעודות צריך להציג בפניכם רישיון אותנטי מהמשטרה. מנגד, תפקידכם יהיה להציג הוכחה שאתם אלו אשר גרים בדירה הנעולה.

הצלחה בבגרות במדעי המחשב
למרות כי בזמנים אלה, בגרות היא אינה מחייבת לקבלה לעבודה טובה, ולמרות כי היא בדרך כלל לא מראה על חוכמה, אבל בכל מקרה כדאי שהציונים שלכם יהיו טובים

חינורך גורי כלבים - כל השיטות
08/01/12 | חיות בית
להביא גזעי או מעורב? כלבים גזעיים אמנם מעניקים לבעלים סמל יוקרה, דווקא מעורבים נוטים כמעט תמיד להיות נבונים בהרבה

איך לשפר סטטיסטיקה פסיכומטרי
גם אם על פי המצב הנוכחי, העלאת ציוני הבגרות היא אינה תנאי בלעדי למציאת עבודה, ולמרות כי אינה ממש מעידה על תבונה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI