דף הבית בניין ואחזקה בית חכם ניקיונות בקניות
ניקיונות בקניות
ג'ם טורס 15/03/12 |  צפיות: 2810


מי כמו האנשים המסודרים והנקיים יודעים עד כמה תקופת החגים של שבעה ימות פסח מחייבת את כולנו להיות מאורגנים, מתוכננים ובעיקר נקיים לקראת הקניות.

לקריאה נוספת אודות ניקיון משרדים >>

החגים כבר כאן ואיתם יחד הקניות הענקיות, חג פסח אינו שונה מכל חג בשום צורה של קניות. כל חג יש צורך בקניות ובהתארגנות לרכישת בר עופות, חלבי ועוד בכמויות גדולות, בכל יום טוב יש צורך ומצווה לחדש בגד, גם בחג פסח לבושים כל בני הבית כמו נסיכים יפיפיים.

אז מה נשתנה החג הזה מכל החגים???

ניקיון, ניקיונות, קניות ---- אין זה מליצה זה פשוט כך. כולנו יודעים שעל מנת שהבית יהיה נקי ומבריק יש צורך לעבוד על כך קשה עם חומרי ניקוי איכותיים שאותם קונים ורוכשים, מתי?

את הקניות של חומרי הניקיון לחג יש צורך לעשות לפחות שבועיים- שלושה לפני מועד החג. לעיתים אנו מרגישים קצת מוזרים, בעיקר כאשר המשלוחים מגיעים לבית, או אז השכנים מציצים בנו במבט מתפלא, אך כאשר אתם תעברו ליד הצרכנייה השכונתית או היכן שאתם נוהגים לערוך את הקניות של החומרי ניקוי והאוכל לפני החגים ותראו שאין ואפס מקום, תודו לאלוקים על השכל הרב שנתן לכם, ועשיתם סדר במוחכם: מעשה במחשבה תחילה.

יהיו אנשים שיגידו, חומרי ניקוי לפסח הם הוצאה בלתי מבוטלת, אי אפשר לערוך את הקניות העצומות הללו לפני הכרזת המבצעים. הם יחכו עד לחלוקת קטלוג המבצעים, יבדקו עדיין אם בצרכנייה אחרת המחירים נמוכים יותר ורק שיראו שאף אחד לא מרמה עליהם ולא מוכר להם תותים יקנו את החומרי ניקוי. האם אנשים חשבן על המשפט הזה: זמן שווה כסף? אפשר להתבטל ולהרוויח פרוטות בזמן שהעבודה כל כך רבה? הרי לשם מה רוכשים חומרי ניקיון לפסח? כדי לקרצף, להבריק ולנקות. אי לכך ובהתאם לזאת כל עקרת בית חרוצה צריכה לבדוק שיש לה את כל המוצרים הללו בבית לפני שהיא מפשילה שרוולים לגובה, זאת על מנת לנקות בצורה חכמה, רגועה ונינוחה.

לגבי חיסכון, יותר נכון לבוא עם רשימות מסודרות לקניית החומרי ניקוי, כך תקנו רק מה שאתם צריכים, כך לא תקנו חומרי ניקוי שיש לכם בבית, כך תקנו מוקדם, תחסכו ו... פשוט תנקו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ג'ם טורס


 


מאמרים נוספים מאת ג'ם טורס
 
שומרים על הסדר בבית, באווירה נוחה, רגועה וחווייתית
15/03/12 | בית חכם
חורף בעיצומו? הילדים שוהים בבית שעות נוספות? רוצים לדעת כיצד אחסנה נכונה תוכל לפתור לכם בעיות סדר ומשמעת בבית? החלטתם לשים קץ לבלגן בחדרים / אמבטיות / /סלון ומטבח?

ניקיונות בקניות
15/03/12 | בית חכם
מי כמו האנשים המסודרים והנקיים יודעים עד כמה תקופת החגים של שבעה ימות פסח מחייבת את כולנו להיות מאורגנים, מתוכננים ובעיקר נקיים לקראת הקניות.

השכרת רכב בני ברק - מועדף עליך..
סניפים רבים של השכרת רכב פזורים על פני כל הארץ מדן ועד אילת. לקוחות רבים משתמשים בשרות זה ונהנים. קיימת חשיבות רבה למיקום הסניף. סניף השכרת רכב הקרוב לבית הלקוח מניע את הלקוח לשכור רכב ביתר קלות ונוחות כיון שדווקא לקוחות אלו, אין ברשותם רכב, ואם עליהם לנסוע בתחבורה ציבורית על מנת להגיע לסניף ההשכרה, הדבר כרוך בחוסר נוחות מסוימת
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI