דף הבית בניין ואחזקה בית חכם שומרים על הסדר בבית, באווירה נוחה, רגועה וחווייתית
שומרים על הסדר בבית, באווירה נוחה, רגועה וחווייתית
ג'ם טורס 15/03/12 |  צפיות: 2890


חורף בעיצומו? הילדים שוהים בבית שעות נוספות? רוצים לדעת כיצד אחסנה נכונה תוכל לפתור לכם בעיות סדר ומשמעת בבית? החלטתם לשים קץ לבלגן בחדרים / אמבטיות / /סלון ומטבח? כעת זה הזמן לתרגל עם הילדים בכך, הרעיונות שלפניכם יכולים להיות שימושיים גם עבורכם, אחסנה וסדר מעולה!

כאשר הילדים נמצאים בבית אוטומטית משחקים רבים יוצאים מהארונות ובאים לידי שימוש. כמובן השמחה רבה והבלגן הינו בהתאם.

בסוף היום כשכולם עייפים, נשארים חלקי פאזל, לגו, קליקס וכו', הכל על ריצפת החדר ולא יודעים ממה להתחיל, אז באמת ממה להתחיל לאחסן את כל הציוד?

לקריאה וצפייה נוספת בנושא אחסון ציוד היכנסו >>

להלן מספר טיפים שיוכלו להקל על מלאכת האסיפה והאחסון:

1. לבקש מכל המאחסנים להרים עשרים חלקי משחק. בדרך כלל עבודה כזו היא קלה ומוגדרת. אחרי העשרים הראשונים אפשר לבקש עשרים נוספים. המטרה קצרת טווח, זה לא בעיה לראות איך היא מתמלאת וכל החדר מסתדר לאיטו.

2. לקחת קופסא של לגו, קליקס וכדו' ולבקש מהילד לקלוע לקופסה ממרחק קרוב. מאתגר ומהנה לראות מי מבין הילדים הוא המאחסן הזריז שמצליח לקלוע מספר חלקים רב ביותר, כמובן שמאחסנים בצורה מיונית, בכל פעם רק סוג אחד של משחק.

3. לאסוף במטאטא או במגב {עדיף מגב כדי שיאסוף רק משחקים המיועדים אחסון ולא פרורים המיועדים לפח ונדבקים בחלקי המשחק} את כל החלקים למרכז החדר ושואלים: מי מוצא חלקים השייכים לקופסא הזו? בצורה כזו לא צריך לרוץ לכל החדר ולרדוף אחר החלקים הסוררים, הכול נמצא במקום אחד בהישג יד. גם הילדים מלאי סיפוק לראות חדר מאוחסן ומסודר בזמן קצר.

4. מצלמה דיגיטלית – פטנט נחמד שאפשר לנסות אותו, אפשר להסריט את הילדים מסדרים את החדר ומאחסנים את כל המשחקים בארונות בצורה מסודרת. בסיום העבודה, אומרים לילדים שיש לכם הפתעה להראות להם: מראים להם את הסרט בצורה הפוכה, מה שמתקבל זה ילדים מבלגנים חדר, חמוד ומעודד לסדר ולאחסנה מהירה.

5. תנו לכל ילד שקית, תפקידו הוא למלא את השקית בסוג אחד של משחקים, כך הילדים ממלאים שקית שלמה של לוגו, בסופו של דבר הם נהנים לשפוך את כל תכולת המשחק אל תוך הקופסא המיועדת לאחסנת המשחק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ג'ם טורס


 


מאמרים נוספים מאת ג'ם טורס
 
שומרים על הסדר בבית, באווירה נוחה, רגועה וחווייתית
15/03/12 | בית חכם
חורף בעיצומו? הילדים שוהים בבית שעות נוספות? רוצים לדעת כיצד אחסנה נכונה תוכל לפתור לכם בעיות סדר ומשמעת בבית? החלטתם לשים קץ לבלגן בחדרים / אמבטיות / /סלון ומטבח?

ניקיונות בקניות
15/03/12 | בית חכם
מי כמו האנשים המסודרים והנקיים יודעים עד כמה תקופת החגים של שבעה ימות פסח מחייבת את כולנו להיות מאורגנים, מתוכננים ובעיקר נקיים לקראת הקניות.

השכרת רכב בני ברק - מועדף עליך..
סניפים רבים של השכרת רכב פזורים על פני כל הארץ מדן ועד אילת. לקוחות רבים משתמשים בשרות זה ונהנים. קיימת חשיבות רבה למיקום הסניף. סניף השכרת רכב הקרוב לבית הלקוח מניע את הלקוח לשכור רכב ביתר קלות ונוחות כיון שדווקא לקוחות אלו, אין ברשותם רכב, ואם עליהם לנסוע בתחבורה ציבורית על מנת להגיע לסניף ההשכרה, הדבר כרוך בחוסר נוחות מסוימת
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI