דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר כל המידע על עבודה באיטליה
כל המידע על עבודה באיטליה
yael lev 18/03/12 |  צפיות: 2418
ים כסף בעבודה בחו"ל.

כשהייתי ילדון, בן דוד שלי עבד במובינג במזרח הרחוק שנה וחצי. בני המשפחה דאגו וקיוו שיחזור במהרה. בסופו של דבר, כשחזר, הוא כבר סיים טיול רציני, קניות מכל טוב, הרפתקאות מגוונות, וחשבון בנק מנופח. כמה שאני קינאתי... ודאי כבר הבנת שלאחר שירותי הצבאי עשיתי טיול משלי, והיום יכול אני להסביר לכם על מה שחוויתי בנושא עבודה בהולנד.

זאת לא רק עבודה.

הערך המוסף בלעבוד במדינה זרה הוא שקיבלת גם כמה חוויות נלוות. אמת, התנאים לא פשוטים ושעות העבודה מייגעות, אבל בערבים אתה חופשי, מכיר תרבויות שונות וחווה הרפתקאות ממקום זר במשך חודשים / שנים. כל הפלוסים הללו, לפני שציינתי את השכר הגבוה שתקבל מעבודתך. מעבר לכך, במהלך הביקור במדינה אחרת, יהיה באפשרותך להתחיל ללמוד מקצוע, וליישם אותו בחו"ל בטרם תשוב ארצה.

ומה עם עבודה באיטליה? כל הפרטים - מייד.

האם צריך ויזה?


כשתרצה לעבוד במדינה זרה מסויימת, יתכן ותצטרך להנפיק אשרה; כשכל מדינה ומה שהיא קובעת לכניסת תיירים. לעיתים, אופי הויזה שונה במהותו ע"פ אופי שהותך, אך בד"כ, כשתצטרך להנפיק ויזה מסויימת - תחוייב להצטלם לתמונות פספורט, להוציא דרכון בהתאם ולתאם פגישה אצל שגריר המדינה הרלוונטית. רצוי שתתעדכן לפי שגרירות המדינה המדוברת בנושא הדרישות עבור הוצאת הויזה, בכל מקרה, אסביר כמה עצות שאולי יתרמו לך:

חלק רחב מהתהליך תוכל להשלים באמצעות אתר השגרירות. כנס מדיי פעם לדף הבית הרלוונטי ואולי כך תוכל לחסוך זמן.

סדר את הופעתך; בדומה לראיון עבודה, משקל הרושם הראשוני הוא משמעותי.

דאג שיהיו עליך תמונות מעודכנות לדרכון. אם לא זכרת - בדר"כ אפשר להצטלם בחנויות צילום המצויות באזור של השגרירות.

הקפד כי הבאת עליך כמה מאות שקלים, על כל מקרה.

במה אעבוד שם?


אכן, תמיד יש הפתעות, אך עדיין, סוגי העבודה לצעירים ללא ניסיון - אינם רחבים במיוחד, ויכללו בדר"כ עגלות ובייביסיטר. ובכל זאת, לכל תחום עיסוק - יתרונות משלו, תלוי במדינה המסויימת ויחס המעסיק הספציפי.

רוצה אינפורמציה ספציפית יותר בתחום העבודות בחו"ל?שלח תגובה למאמר ואשתדל לענות לפי מיטב ידיעתי. בון וויאג'!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 yael lev


 


מאמרים נוספים מאת yael lev
 
כיצד לבחור אולם לברית?
בשנות האלפיים, חגיגת ברית היא יותר מסתם טקס מסורתי, אלא מסיבה כבירה; המשפחה מציגה בשמחה את התרחבות המשפחה עם חברים ובני משפחה בגן אירועים, עם הרבה אוכל, אלכוהול ומוסיקה עדכנית.

אירוע אטרקטיבי - מתקנים לילדים
יש מספר דרכים שבאמצעותם ניתן להפוך את האירוע שלך לנפלא, אם זאת חשוב לחשוב מה הם המרכיבים שיותר מרכזיים עבורך במסגרת כל הסכום העומד לרשותך, האם חשבת על המתאבנים או דווקא התאורה? על אילו דברים תהיה מוכן אולי להתפשר במידת הצורך?

תרגום נוטריוני איכותי ומקצועי
פעמים רבות לאורך חיינו אנו נעזרים במאמרים או ספרים מתורגמים; הם יכולים להיות לצורך האוניברסיטה, טקסטים בנושאי ספרות ואפילו מדריכים שימוש של מוצר חדש.

טיפים לגבי הפקת אירועים בטבע
עכשיו חתונה בחיק הטבע הפכה לגימיק נפוץ וישנם לא מעט ספקים שמתמחים בתכנון אירועים בטבע. ואכן יש חברות קיטרינג, תקליטני אירועים וחברות עיצוב אירועים שיעזרו לכם בלי שום קשר למיקום, בחוץ או בפנים.

לדעת הכל על ויזת עבודה לניו זילנד
היופי בעבודה בחו"ל הוא שגם זכית בחוויה לחיים. אכן, העבודה קשה וימי העבודה ארוכים, אבל עם זאת, אתה אדון לעצמך, מכיר אנשים חדשים ואוסף חוויות מקצה העולם במשך כשנה.

לבחור נכון - הפקת אירועים במרכז
מרביתנו חוגגים אירועים חשובים שמתחשק לנו לחלוק עם העולם כולו, וכולם רוצים שהאירוע אותו הם מציינים יהיה המרהיב ביותר. לא חבל שעם החודשים הארוכים של התכנונים ברגע האמת אתם תחמיצו את מה שחשוב באמת - את רגעי ההנאה מהארוע עצמו.

שירותי צלם במרכז הארץ
29/03/12 | צילום
צילום אירועים חשובים – אין ספק שזה השירות הכי נפוץ אשר מאפשר לנו לזכור את הימים הכי משמחים בדיוק כמו שהיו. התחתנתם? חגגתם בר מצווה? סבא חוגג תשעים? היום אין אפילו אפשרות להימנע מצוות צילום שייתעד כל שנייה חשובה מהארוע החד-פעמי.

חושבים על רעיונות לימי הולדת?
כמו כן, חגיגות בסגנון הזה, פותחות בפניכם אפשרות לבדוקחוויה חדשה. בימים רגילים ייתכן מאוד ואתם לא צריכים יותר מפאב המקומי ובבירה חמה, ואתם נהנים מזה. אולם, שלא יהיה לכם ספק, ככה אתם מפספסים שפע של דברים טובים.

רשתות נגד יתושים - הגנה מלאה
29/03/12 | בית חכם
בית בלי חלונות, זה מקום בלי שום שימחה, בגלל זה מומלץ מאוד להתקין מס' חלונות שיוכלו להפיח חיים בבית שלכם. אסור לשכוח שמספר קטן מידי של חלונות אלומיניום בבית, רכישת חלונות קטנטנים, יכולים להפחית משמעותית את פוטנציאל האור של הבית שלכם.

וילות למסיבות מכל הסגנונות
קל להניח שאת התקופה האחרונה, עברתם בהכנות רבות בגלל היום הגדול שלכם. בחרתם גן ארועים, אוכל ומוזיקה - לא התעייפתם? בשביל שתבואו באמת רעננים וקורנים לחתונה של עצמכם, מומלץ מאוד לטהר מעט את הראש.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI