דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר מהן המתנות הכי אטרקטיביות?
מהן המתנות הכי אטרקטיביות?
אבי 19/03/12 |  צפיות: 2479

מתנות זה משהו שכולם אוהבים ולא משנה באיזה מצב בין אם מדובר על מתנה ליום הולדת, מתנה לרגל אירוע מיוחד (כמו סיום או התחלה של תפקיד), או מתנה לרגל אירוע משפחתי גדול או אפילו לחג. אבל בואו נודה בכך, לפעמים המתנה שאנחנו נחפש צריכה להיות כזאת מיוחדת שיהיה לנו קשה למצוא אותה.

נתחיל מכך שלא משנה אם מדובר על מתנות לגבר או על מתנות לפסח תמיד ניתן למצוא מתנות אטרקטיביות ומעניינות, שכן כמובן שכל הזמן תוכלו למצוא מוצרים חדשים על המדף, שכן מדובר בשוק בו כל הזמן רוצים לחדש, לשנות ולגרום ללקוחות לא להסס כאשר הם רוצים לקנות משהו חדש כמתנה.

אם תסתובבו בקניונים במהלך חג הפסח לדוגמא, אתם תראו כי כל שנה, החנויות מציעות ללקוחות הפוטנציאלים מתנות לפסח שחלקם יוצרו במיוחד לחג או כחלק מאווירת החג. לדוגמא בחנויות התמרוקים והקוסמטיקה השונות (ללין, סבון של פעם וכדומה) נגלה בחגים קרמים וסבונים מיוחדים שנוצרו במיוחד עבור החג על מנת להפוך את המתנות לאטרקטיביות.

בנוסף בחנויות של מתנות לגבר תוכלו למצוא גם מגוון מתנות הן לחגים או הן לאירועים ולרוב ידובר על מתנות מעניינות במיוחד. אחד הדברים היותר פופולאריים בקרב חנויות אלו הוא לדוגמא לקנות מתנה כלשהי עם הקדשה מיוחדת. לדוגמא שעוני קיר מיוחדים, ספינות עתיקות אותן ניתן להציב במשרד וכדומה. תודו שזה נשמע אטרקטיבי.

ומה לגבי נשים?

אם יש חנויות ספציפיות בהן יש מתנות לגבר באשר לחנויות בהן יש רק מתנות לנשים, יש בהחלט לא מעט כאלו. בין אם מדובר על חנויות בגדים, חנויות תמרוקים וקרמים, חנויות להלבשה תחתונה ועוד. כל אישה יודעת שכאשר היא מגיע לקניון יש לה מגוון רב של אפשרויות לקנות מתנה לעצמה או לחברה או לבת משפחה.

יותר מכך, אם תנסו לעשות את היחס שבין חנויות המיועדות לגברים או לנשים, די ברור שלנשים יהיה מגוון גדול יותר, שכן אין מה לעשות, הן קהל לקוחות רווחי יותר הן עבור הקניון והן עבור החנויות (נשים בחופשת לידה נחשבות לקהל לקוחות פוטנציאלי חזק מאודורווחי מאוד).

באשר למתנות אטרקטיביות לנשים, כפי שציינו אף פעם לא תהיה בעיה במציאה של מתנות מסוג זה, שכן כפי שציינו כל חנות תשקיע לא מעט ביצירת מוצרים חדשים כדי למשוך יותר לקוחות. קחו לדוגמא את הקולקציות של הבגדים אותן מחדשים כל 4 חודשים, שכן אחרת אף אחת לא ממש תרצה לקנות בגדים ישנים.

ומה לגבי המחירים?

ובכן כאשר אתם קונים מתנה, אתם יכולים לדעת כי לפעמים תצטרכו להיפרד מסכום נכבד של כסף. אם מדובר על מתנה אטרקטיבית תצטרכו להוציא עליה כמה מאות שקלים. אבל אם זה מספיק חשוב לכם והאדם שאתם קונים לו את המתנה מספיק חשוב לכם, אין כל סיבה שלא תוציאו סכום כסף שכזה.

בנוסף, לפעמים בתקופות מסוימות, תוכלו למצוא מחירים טובים או מבצעים שונים, במיוחד בתקופות של סוף עונה, של חגים וכדומה. כמו כן, כיום באמצעות אתרי הקופונים השונים תוכלו למצוא מתנה במחיר טוב ואפילו נוח. כמובן שצריך הרבה מזל בזה וכן גם לדעת שמה שעומד מאחורי הקופון באמת שווה את זה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI