דף הבית תיירות ונופש בתי מלון השוואת מלונות באילת: דן אילת אילת מול רימונים אילת מול מרידיאן
השוואת מלונות באילת: דן אילת אילת מול רימונים אילת מול מרידיאן
אבי 28/03/12 |  צפיות: 2321

כאשר באים להשוות בין מלונות שונים באותה העיר יש להשוות את הפרמטרים הבאים: מיקום, שירותים שהמלון מציע, יוקרתיות החדרים, ואטרקציות המצויות במלון.

אילת היא עיר התיירות הגדולה ביותר בישראל ומידי יום מבקרים בה תיירים רבים המגיעים מחול במיוחד כדי ליהנות מקרני השמש החמימות, מהנופים המדבריים עוצרי הנשימה, מהים הכחול, משלל האטרקציות בעיר ומהמלונות המפנקים. מעבר לתיירים, רבים מהישראלים מוצאים באילת כיעד אטרקטיבי להזמנת חופשה.

אילת משלבת בתוכה מגוון של אלמנטים אטרקטיביים ההופכים את החופשה לחלומית ומהנה הן עבור מבוגרים והן עבור ילדים.

חופשה מתחיל במלון איכותי

אחד מהדברים שהופכים חופשה לחלומית, מפנקת ובלתי נשכחת זה המלון בו בוחרים לבלות את משך השהות של החופשה. באילת ישנו מגוון רחב של מלונות המציעים מגוון רחב של שירותים ואטרקציות לנופשים. כמו כן, בשל העובדה שקיימת תחרות בין המלונות השונים, ניתן למצוא למלונות היוקרתיים ביותר דילים ומבצעים שונים שיהפכו את החופשה לאטרקטיבית עוד יותר. לרוב ניתן להשיג מחירים אטרקטיביים למזמינים חופשה מראש או לאלו המוכנים לחכות עד לדקה ה-90 ולהזמין חופשה באופן ספונטני וברגע האחרון.

כאמור ישנם שלושה פרמטריים מרכזיים שיש לבחון כאשר בוחרים מלון: מיקום, יוקרתיות החדרים, ושירותים ואטרקציות המצויים במלון. לפני שאתם מזמינים את החופשה הבאה שלכם באילת, רצוי לבצע השוואה בין המלונות המועדפים עליכם ולראות מי מציע את השירותים והמחיר הטובים ביותר עבורכם.

מיקום

בתור דוגמא נבחן את שלושת המלונות הבאים: מלון דן אילת, מלון רימונים אילת, ומלון מרידיאן אילת. כול אחד מהמלונות הללו שייך לרשת מלונות גדולה אחרת. מלון דן שייכת לרשת המלונות דן שלה מלונות יוקרתיים בפריסה ארצית. מלון רימונים שייכים לרשת מלונות רימונים הייחודית ומלון מרדיאן שייכת לרשת מלונות פתאל ועומד בסטנדרט האירופאי הגבוה של מלונות מרידיאן בעולם.

כל אחד משלושת המלונות הללו נמצא במיקום מעולה, המאפשר גישה נוחה לשלל הפעילויות והאטרקציות בעיר. מלון מרידיאן שוכן על רצועת חוף פרטית של הים האדום ונמצא במרחק הליכה מהטיילת של אילת. מלון דן אילת משקיף ללגונה של אילת ונמצא במרחק הליכה קצרה מהחוף הצפוני של העיר. מלון רימונים ממוקם מול שרשרת הרי אדום כשהוא נושק לשפת הים בלב אזור התיירות ובילויים של אילת.

אטרקציות ושירותים

כל אחד משלושת המלונות מציע מגוון רחב של שירותים שמטרתם היא לגרום לנופשים ליהנות ככל הניתן מהשהות שלהם במלון בפרט ובחופשה באיל בכלל. במלון דן ישנו בית כנסת המציע שירותי דת לנופשים, שירות השכרת רכב במלון, שירות מוניות, שירות כביסה וניקוי יבש, טלוויזיה בכבלים, שירות בייביסיטר, חניה פרטית וסיורים מודרכים. כמו כן במלון מגוון אטרקציות לילדים כמו מועדוני דני בייבי המיועד לגיל הרך, מועדון דני לנד המיועד לילדים ומועדון דני קלאב לבני נוער. בכל אחד מהמועדונים שלל פעילויות ואטרקציות שיאפשרו להורים קצת זמן של שקט ומנוחה ויעסיקו את הילדים.

מלון רימונים אילת- כולל מסעדת גורמה, מועדון בריאות וספא, מכון יופי, חוף ים צמוד, מועדון ילדים, בריכות שחייה לילדים כמו גם בריכה חצי אולימפית, חנויות, ועוד.

מלון מרידיאן אילת מציע גם הוא מגוון רחב של שירותים ופעילויות: פעילויות בידוריות לילדים כמו גם להורים הילדים ייהנו מפעילויות לאורך היום סביב הבריכה כדוגמת הפעלות, משחקים, שזירת צמות, איפור פנים ועוד והמבוגרים ייהנו מהופעות. כמו כן, המלון מציע טרקלין עסקים ואולם כנסים לאורחיו העסקיים. בנוסף, במלון ישנה בריכת שחייה למבוגרים ולילדים, חדר וכשר ג'קוזי, סאונה, חדר טיפולים, בית כנסת, שירות רופא מיוחד, שירותי כביסה וניקוי יבש, שמרטפות, גיהוץ ומועדוני ילדים ונוער


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI